השימושון

מכשפה רצינית!

כרמית מזרחי היא מכשפה, משוררת, תולעת ספרים, אומנית (וגם מתרגמת, וועדת תרבות, וכורדית, וקוראת גרמנית). בבלוג שלה היא כותבת על השפה העברית, על מעורבות חברתית, סקס, טקס, תיאולוגיה, קסם מעשי ועוד נושאים מרתקים. והכתיבה שלה סוחפת.
היום פתאום נזכרתי בטקסט שקראתי שם פעם אז נכנסתי אחרי זמן מה שלא.

אספקלריה – מכשפה בתהליכי פירוק והרכבה הוא יומן הרשת של "כישופים הקדרה המבעבעת של כרמית" – אתר מרתק וכתוב היטב שפעם קראתי בו מאמר מעניין על כסף וכישוף, שמתכתב עכשיו עם פוסט מאספקלריה: הערות לכתיבת קוד אתי של הוראת מאגיה. יחד עם העיסוק בנושא מגיעה גם סדנה שכרמית מקיימת. זה מרגש אותי לראות אותה מצטרפת בחן לריקוד העסקי הזה, אחרי איסוף חומרים איטי ומהורהר וסוער ומתבונן שמתועד (בחלקו, מן הסתם) אצלה בבלוג. בהצלחה אחותי!

סדנת נשימות בבית אורן

בתאריך 27.12.2006 אקיים סדנת נשימות בבית אורן. בסדנא נלמד איך להשתמש בנשימה ככלי לעבודה מאגית.

כל מעשה מאגי מתחולל בתוך הגוף והנפש של המכשפה. כל קסם מתחיל בנשימה. הנשימה היא אחת מהפעולות הגופניות הבסיסיות ביותר. כולנו נושמים, אך נשימה נכונה, מודעת ומכוונת היא צעד ראשון וחשוב עבור כל מי שרוצה להחזיר את הקסם לחייו. באמצעות נשימה נכונה נוכל לצלול אל תוך עצמנו במדיטציה, למצוא שלווה פנימית, להרהר בשקט בבחירות העומדות לפנינו, להישאר שלווים גם בסביבה של כאוס ומתחים, לקבל החלטות מתוך עוצמה ורוגע, לשנות, להשתנות, ולצמוח.

סדנת הנשימות היא אבן היסוד לכל עבודה מאגית. בניתי אותה כך שתתאים לכל אדם מן הישוב, שרוצה לשפר את איכות חייו, בדומה לסדנאות מדיטציה רבות אחרות. אבל זו גם סדנא ששונה מכל סדנת מדיטציה אחרת, ויילמדו בה דברים שיגרמו פאניקה קלה לכל בודהיסט או יוגיסט ממוצע. המטרה שלה היא לא רק ללמד מדיטציה, אלא גם ובעיקר לספק את כלי העבודה הראשון והבסיסי ביותר אנשים המתחילים את דרכם במסע אל מחוזות העוצמה והתשוקה של הקסם. בסדנה ננשום ונתרכז וניפתח אל העולם, וכבר נתחיל לרקוח את הכישופים הראשונים והפשוטים שלנו.

בסדנת הנשימות נלמד: מבוא כללי למדיטציה, סוגי מדיטציה וטכניקות, תנוחות מדיטציה מערבית, נשימה נכונה ומודעת, הקשבה לגוף ודיאלוג פיזי , ויסות עוצמת הדיאלוג הפנימי, מציאת שקט פנימי ושלוות נפש, איתור נקודת שיווי משקל בתוכנו, מדיטציה נושאית מודרכת, מדיטצית תנוחה ותחושה, מדיטצית לחשי קסם, מדיטציות מראות, צלילים וריחות, מדיטציה קבוצתית , המעגל המאגי והנשימה.

משך הסדנא: כ-3 שעות אבל לפעמים היא מתארכת עד 5 שעות. עלות: 200 ש”ח למשתתף. לפרטים נוספים והרשמה צרו קשר עם כרמית בדואר אלקטרוני או בטלפון 052-3563454. הסדנא תתקיים בבית אורן “מטבע הדברים” בתאריך 27.12.2006 בשעה 09:00 בבוקר.

• • •

הראה עוד
Close