השימושון

ממשיכים להתנדב

נעמי גולדברג היתה הראשונה שקראה לטיפול בהתנדבות בחיילים בזמן המלחמה ומסתבר שעכשיו, אפילו ששקט, העבודה עדיין נמשכת. איתן בן מיור מרכז פרוייקט דומה וקורא למטפלים הוליסטים מכל התחומים ליצור קשר ולעזור כמידת יכולתם. הנה מאמר שלו על החוויה.

שלום לכולם

במהלך הלחימה וגם לאחריה התארגנו קבוצות רבות של מטפלים ונסעו צפונה כדי לטפל בחיילים, וקבוצות רבות נוספות התנדבו במקומות שונים עבור האוכלוסיה האזרחית. מי שהיה וראה איך הגיבו החיילים לטיפולים יודע שזאת לא הגזמה.
בגדודי הסדיר והמילואים שבהם טיפלנו ראיתי עד כמה המגע היטיב עם החיילים, גם בגוף אך בעיקר בנפש.

הצבא נשאר בתוך הבוץ הלבנוני, חיילי המילואים קמים במחאה גדולה ומי יודע מה עוד ילד יום. עבודתנו לא תמה. בשלב זה אני מצוי בקשר עם גורמים בצבא הלהוטים לעזור לנו, מכירים בערך העבודה שעשינו ומקווים שנמשיך.

מה התוכנית?
אנו נצא בכל שבוע שני בקבוצות מאורגנות ובקשר עם גורמי תיאום בצבא לטפל בחיילים שבצפון. חי"ר, תותחנים, שריון, חיל אויר. כוחות סדיר ומילואים. נגיע אל החיילים הזקוקים לנו ביותר. בתחילת כל יום התנדבות שכזה נתאסף יחדיו לתדריך קצר, ובסופו של כל יום שכזה נחזור להתאסף כקבוצה על מנת לחלוק. כמו כן גם נטפל בקצרה אחד בשני.
מדובר בימים מלאים (מהבוקר ועד אחה"צ), פעם בסוף השבוע ופעם באמצע השבוע. כל מטפל דואג להביא את הציוד שנחוץ לו לטיפול. בנוגע להסעות, ננסה לדאוג להסעות מאורגנות, אך לפעמים נצא ברכבים פרטיים.

מי יכול להתנדב?
כל מי שהוכשר/מטפל במקצועות הטיפול במגע השונים (עיסוי לסוגיו, שיאצו, טווינה, הילינג, רייקי, רפלקסולוגיה וכך הלאה) כל מי שמטפל בקבוצות (דימיון מודרך, הנחיית מדיטציות, יוגה ועוד כיד הדמיון הטובה עליכם) וכל מי שחושב שיוכל לעזור בדרכים אחרות.

איך מצטרפים לקבוצות שנוסעות לטפל?
כדי להיכנס לרשימת התפוצה, ולקבל עידכון על מועדי הנסיעות שילחו דואר אלקטרוני לכתובת הבאה:
bmeitam@gmail.com עם הנושא: התנדבות לקבוצות מטפלים. בתוך המכתב בבקשה ציינו את הפרטים הבאים (לפי הסדר הזה):
שם ומשפחה, כתובת דוא"ל להתקשרות, כתובת מגורים, מספר טלפון נייד, הכשרה טיפולית.

טיפול פרטני בהתנדבות
בנוסף ובמקביל גם פנו אלי מטפלים רבים שמעוניינים לטפל בהתנדבות בחיילים שלחמו. מי שמעוניין להצתרף לקבוצה זו, שילחו דואר אלקטרוני לאותה הכתובת, עם הנושא: התנדבות לטיפול פרטני. הפרטים באימייל אותו דבר כמו למעלה.

בקשה לקבלת טיפול
חיילים שיצאו מתקופת הלחימה וזקוקים לטיפול (פיזי או נפשי) אך חסרים את המשאבים הכספיים, יכולים לפנות גם הם ולהשאיר את פרטיים. שילחו דואר אלקטרוני אל הכתובת: עם הנושא: בקשה לטיפול
בתוך המכתב בבקשה ציינו את הפרטים הבאים (לפי הסדר הזה): שם ומשפחה, כתובת דוא"ל להתקשרות,כתובת מגורים
מספר טלפון נייד,סיבת הפניה (בקצרה) כולל מצב בריאותיו נפשי.

כל ההתארגנות והפעילות היא בהתנדבות, וניתנת באהבה.
בכל שאלה ניתן לפנות אלי בדואר.איתן בן מיור, מטפל ומתנדב.

(מקור: אילנה)

הראה עוד

כתיבת תגובה

Close