השימושון

מסדרים באהבה

"מסדרים באהבה" הוא שם החברה של איילת מייסון ואיילת מובסוביץ – שתי חברות שמעניקות שירותי ארגון סדר ועיצוב לבתים ולמשרדים, תחת הסלוגן: "מביאות את הטרנד שכבש את אמריקה לישראל!!!"
מצחיק שחברה לסדרים מגיעה לכאן בעיצומו של אטרף הסדרים. זה מתקשר, חשבתי לעצמי ואמרתי לאיילת: "אבל אי אפשר עם הסלוגן הזה. הוא סינטטי ולא מתאים למושבה חופשית. פה יותר הולך סיפורים, מי זה הבנאדם שהפך את התכונה שלו לעסק. לא חייבים לתת את כל הביוגרפיה, אבל ככה בקטנה מי אתן ואיך הגעתם לזה. אתן מפרדס חנה?"

– "בכלל לא" היא צחקה אלי בטלפון. "אנחנו משרונה, זה בגליל התחתון, אבל אני בפרדס חנה פעם בשבוע בפגישות של קבוצת פל"א ויודעת מה? נראה מעניין אצלכם. בכלל לא אכפת לי לבוא כל יום לפרדס חנה אם תהיה לי עבודה".

ואז היא שלחה את זה: פסקה ביוגרפית שלוקחת את נושא הדיון "מאמנות לטיפול" והולכת עוד צעד קדימה: "מטיפול לשירות". נטו. רק התבנית. איך עושים סדר, שיפנה מקום לדף חלק שממנו אפשר לצאת ליצירה או לשינוי:

את האהבה לסדר ירשנו כבר מהבית ואת פתרונות האחסון והטיפים שיכללנו תוך כדי הניסיון בעבודה בשטח. במשך השנים עיצבנו וסידרנו כתחביב את דירותיהן של חברותינו ובני משפחה ולאחר שראינו את התפנית שזה עשה בחייהם ואת הסיפוק שהדבר הסב לנו, החלטנו בגיל 40 לנטוש את עבודותינו (מייסון- מרפאה באומנות לקשישים ומובסוביץ- מטפלת בשיאצו) ולהעניק את שירותינו לכל דורש.

איילת (מימין) ואיילת

אנו מאמינות:
*שבית מטרתו להכיל ולשרת את בעליו ולא להפך.
*שאווירה קלילה וזורמת תעניק צלילות מחשבה ופתח לרעיונות חדשים.
*שדברים שאינם משמשים אותנו יותר,מכבידים על התקדמותנו בחיים וכדאי לשחררם.
*סדר בבית עושה סדר בחיים.

למי מיועד השירות?
למעשה ל כ ו ל ם…
*לאלו האוהבים סדר וארגון אך אין להם זמן, ידע, יכולת וכוח לעשות זאת לבד.
*לאלו שהשולחן, הארון והמגירות שלהם עמוסים ניירת ואינם יודעים לסדר ולארגן.
*להורים הצעירים שלא מצליחים להשתלט על הבלגן בחדרי הילדים.
*לאלו המוגבלים פיסית.
*למי שמתכנן לעבור דירה והדבר מלחיץ אותו.
*לאלו הרוצים להפתיע במתנה מקורית אדם הקרוב אליהם.

חשוב לציין שכל הדברים שאנשים מוכנים להיפרד מהם נתרמים לארגוני צדקה שונים. הרשימה המפורטת נמצאת באתר שלנו. אגב,ישנם לקוחות שאוגרים מצבורים של דברים שמאד קשה להם לשחרר כגון: טרנזיסטורים, קסטות לטייפ, שיער (מישהי שמרה את הצמה שלה מימיי הפלמ"ח) ואפילו לא תאמיני שיניים של כל בני המשפחה.

מחיר השירות 100 ש"ח לשעת עבודה, כאשר המינימום הוא 5 שעות.

מסדרים באהבה: 052-2343399 והנה האתר.

הראה עוד

כתיבת תגובה

Close