אמנות ועיצובאקולוגיהבילוייםבעלי מקצועמוזיקהסביבה וקהילהשיטוטים

מסיבת השקת החנות החדשה של "דידי"! שישי 8.3

[טלי עמנואל]

כמפיקה, האירועים שאני הכי מחוברת אליהם בעשייה שלי, הם אירועים המקדמים חזון של אנשים, של עסקים מקומיים ובמקביל מאפשרים לקהילה המדהימה שחיה כאן להיפגש, להתחבר, להתאחד, לרקוד ולשמוח את כל היופי שיצרנו אנחנו, האנשים שחיים במקום הזה.

אני לא יכולה לתאר אפילו את האושר וה"דרייב" שיש לי כשפונה אליי בעל עסק ומבקש ליצור ארוע אשר מצד אחד נועד לקדם את העסק, אבל מצד שני הוא "עף" איתי על השקעה בתכנים אשר יספקו לקהילה מקום מפגש תרבותי נעים ומשמח….

אז הנה זה בא…

פרדס חנה, יום שישי 8.3 זה האירוע הבא שלנו, מוזמנים לקרוא את סיפור החיבור…..

————

לפני כ 6 שנים, באחת החופשות שלי בסיני, חזרתי לארץ עם כמה שטיחים טובים, חלקים ויפים, פרסתי אותם בגאווה בחדר השינה ובסלון, ושאלתי את עצמי – "איך , איך לעזאזל,  אף אחד עוד לא מייבא אותם לארץ??? צריך להביא כאלה ולמכור…. ".

חנות דידיבינתיים עברתי לגור בפרדס חנה,  המעוז להגשמת חלומות יצירתיים. המעבר לכאן הפגיש אותי עם חברה מהעבר, עדי טבצ'ניק. באחת הישיבות שכולנו מכירים, אחה"צ חברות בחצר עם קפה וילדים, הגיעה פתאום עדי עם הטנדר שלה, עמוס בכל טוב סחורה מסיני, אי אפשר היה שלא לחייך חיוך גדול מלא הערכה ופרגון למראה ערימת השטיחים הצבעוניים והיפים שעברו רק עכשיו את הגבול… "אז יש מי שנשאר עם רעיון", חשבתי לעצמי, "ויש מי שגם לוקח אותו צעד אחד קדימה ומוציא אותו אל הפועל… ריספקט !".
עם הזמן נכנסתי לעבוד ב "דידי" כמוכרת, ויכולתי להתבונן מהצד בהערכה גדולה ולראות און ליין איך רעיון וחלום קטן הופך לעסק גדול ומצליח…  דידי פתחו חנות נוספת בת"א, אני עזבתי את החנות ועשיתי את צעדיי הראשונים כמפיקה עצמאית.
המשכתי להגיע לחנות כל פעם שהתעוררה בי "דודה" לסיני, והתעדכנתי בגידול ובהתפתחות של העסק הזה, ובמקביל, הם  הגיעו באופן עקבי לכל אירוע שהפקתי כאן.
אין ספק שההשראה לגדילה שלי הייתה מהתבוננות בהרבה עסקים מקומיים בפרדס חנה ש"עושים את זה"… ו"דידי" הוא לגמרי עסק ש"עשה את זה".
לכן אני כל כך גאה על החיבור שנוצר לאחרונה ומהווה מבחינתי סגירת מעגל בהקשר הזה.

לאחרונה, "דידי" יצרו מהלך נוסף הנובע מהגידול היפה של העסק – מעבר החנות המקומית ממתחם "צ'צ'קס" לאזור מרכזי ונגיש יותר – הסמוך למתחם BIG.
בנוסף, כעסק  אשר רוב מוצריו מיוצרים בעבודת יד מלאה, מחומרים טבעיים וממוחזרים, החליטו בדידי  לפתוח  בביתם החדש מתחם שיקרא "החצר הירוקה" – בחצר הזאת, יתארחו אחת לשבועיים, אמנים אשר מייצרים את מוצריהם מחומרים ממוחזרים ו /או עושים reuse.

אז הנה, חיבור העבר עם גילי טבצ'ניק, הביא לחיבור מעולה בהווה. ויחד יצרנו אירוע מלא שמחה:

ב 8.3 יום שישי ייערך אירוע ההשקה של החנות החדשה של דידי והחצר הירוקה.

מסיבת רחוב גדולה שתתחיל בשעה  10:00 בבוקר ותימשך עד לכניסת השבת.

יוגב חרובייהיה דיג'יי שילווה את הארוע מתחילתו,

יהיו אמנים ירוקים עם מוצרים מדהימים,

ללי תהיה עם הצ'אי שופ והפיצות המעולות שלה,

יהיה בר אלכוהול,

בשעה 12:30 – קרלוטה מארץ קיסמיה, תעשה הצגה לילדים,

ובשעה 13:30 – שימו לב: יעלה יוגב חרובי – אמן דיג' מדהים, אותו פגשתי לראשונה בפסטיבל הדיג' האחרון ומאז רק חיכיתי להזדמנות להביא אותו אלינו הביתה. יוגב הוא ממש תזמורת של איש אחד – על תופים ודיג' הוא נותן מופע סוחף ומרקיד ומשם המסיבה רק תתחיל…..

אז תרשמו לכם – יום שישי – 8.3 – החל מהשעה 10:00 בבוקר – ולאורך כל היום.

תגיות
הראה עוד

כתיבת תגובה

Close