השימושון

מעגלים

מעגלים, מעגלים, מלא מעגלים מחר בערב יש –
מעגל נשות ניגונים, מעגל עסקי של קישורי אמהות, ואני – אני אעביר את ההמתנה לטיסה של פוטי במעגל חובק עולם, בבנימינה. הצטרף לרשת שלנו דייג אינטרנט מוצלח ואנחנו הולכים ללמוד ממנו איך הוא עושה את זה. זה הולך להיות מעניין מאוד, יגיעו גם חברים מהקבוצה בואדי ערה.

ואז בלילה אקח את הילד שלי ואת אבא שלו לשדה התעופה, וזה מבהיל ומרגש כמו לקפוץ בנג'י. כבר שלושה חודשים אנחנו מדברים על הנסיעה הזאת לדודות באירופה והנה זה בא. הילד בן שש ומתחיל את מסעותיו בעולם. תחנה ראשונה: פריז. (אם לא סופרים את סיני).
(אני התחלתי בגיל 12, בנסיעה עם חברה, להולנד. זה היה הזוי ומרחיב אופקים)

12 יום בלי פטיטי. איזה דרמטית אני כולה 12 יום. לא להכביד עליו עם צער הפרידה הזמנית. מפרגנת לו ולאבא שלו על הפאן. יורודיסני קונקשן ובני דודים מהממים שהוא מזמן לא פגש. ובת דודה חדשה תינוקת, פוטי אוהב תינוקות.

פוטי פטיטי פטוט.

[זה היה אמור להיות לילה של ניוזלטר ובמקום זה הולך להיות לילה בשדה התעופה. כנראה מי שנשאר לילה לבן פעם בשבועיים במשך שנתיים כבר לא יכול להיגמל מזה]

הראה עוד

3 thoughts on “מעגלים”

  1. הייתי בקישורי אימהות בזכות האזכור כאן, תודה רונית.
    משתפת בכך שהיה מוזר אבל נראה לי בדיעבד חשוב ועם פוטנציאל מוכֵר.
    ממליצה למי שיש לה עסק שהיא רוצה לרומם, לבוא לשמוע מפה לאוזן ולהשמיע. עוזר גם לחדד את המסר של מה שאת עושה ולקבל פידבק.
    אגב, למרות מה שכתוב באתר, הן כן מקבלות, כאורחות, שיכולות לבוא ולהיות חלק פעמיים ראשונות, כל אשה באשר היא. כלומר, מוזמנת לקחת חלק גם מי שאין לה ילדים או שאין לה ילדים עד גיל 14, כולן מוזמנות, רק צריך לברר מתי המפגש האזורי הבא, ואיפה.

כתיבת תגובה

Close