2012 זה עכשיואינטרנטגם וגםהתפתחות האתריוזמות חופשיותכתיבה פרטיתסביבה וקהילה

מעגלי מנהיגות בפייסבוק

2012 התחילה. בוקר טוב עולם.

בטלפון הישן שלי יש מלא הודעות שבשנה האחרונה קיבלתי ולא ידעתי מה לעשות איתן – הודעות סמס בהולות על כיסוח עצים רשלני, טלפונים זועמים על סלילת אספלט לא חוקית בשטח ירוק ציבורי, דיווחים בדיעבד על אירוע נחמד בשכונה כזו או אחרת, ואני – כמו פקיד מטעם עצמו מצאתי עצמי טובעת בהררי המידע ולא יודעת מה לעשות איתם, חוץ מאשר להעביר לנורית ולהתפלל שהיא תצליח להזיז משהו.

השנה אני רוצה להיות חופשית יותר. לבחור משפע התכנים את אלו שמעניינים אותי במיוחד ובהם להתעמק. הייתי השבוע בבמה פתוחה, בגבריאלה ורות, בפייסבוק, במסיבת סילווסטר המשותפת שלנו בראגה, הקהילה הזו היא תענוג ויש בה מקום לכל הגוונים. השיח מתפתח גם הוא: יותר שיתופים ופחות קיטורים, יותר תחקיר עצמאי, ביקורת בונה, איכות דיאלוגית. הטקסט של דני לסרי על מעגל המנהיגות הוא השראה גדולה. אפשר להתחיל לקרוא אותו מכאן.


הרבה קבוצות ודפים שמוקדשים לפרדס חנה כרכור יש בפייסבוק, ואני רוצה לתת כאן קישור קבוע לאיכותיים שביניהם, אלה שיש מאחוריהם יד מכוונת:

 

הועדה לאיכות הסביבה פרדס חנה כרכור
אדמין: ד"ר נורית השמשוני יפה
הנושאים שמדברים עליהם: מיחזור, שבילי אופניים, גינון ונוי, איכות המים, תעבורה, חזות המושבה.

אנחנו אוהבים לגור בפרדס חנה כרכור
אדמין: איריס בן-דוד
הנושאים שמדברים עליהם: חינוך – כולל חינוך ממלכתי, היבטים שונים של מוניציפליה, תחבורה, פרוייקטים בקהילה, מהמתרחש בשכונות החדשות.

לוח טרמפים פרדס חנה כרכור
דף שווה ביותר!! ומתעדכן יומיום. עזרה גדולה ומהפכה בפועל!

מטווח כרכור – גינה קהילתית
אדמין: עמליה זנד
תוכן: בעיקר הודעות על התרחשויות בגינה, ואפשר לשאול את עמלמולת שאלות שקשורות בשתילה וזריעה, עונות והמלצות, ולפעמים גם אפשר למצוא בדף הזה חסות ובזיליקום שמחפשים סלט.

ב' זה אוהל – מחאת פרדס חנה כרכור
למראית עין המחאה אולי שככה, בפועל מתקיימת אש קטנה ועליה מתבשלות בה יוזמות מעניינות באופן קבוע. כדאי להתעדכן ולהצטרף לריקוד בכל שלב שתופס אתכם.

***
ונסיים בריקוד:

תרגיל בריקוד: קבוצת אנשים מסתדרת במעגל כשפני כולם לחזית אחת. ממילא יש מישהו שנמצא בקדמת המעגל. אותו אחד מתחיל לרקוד את ריקודו והשאר שנמצאים בשאר המעגל (מאחריו) מחקים את תנועותיו. בשלב כלשהו, תוך כדי הריקוד הוא פונה לצד כלשהו וכולם אחריו. כעת החזית השתנתה, יש מישהו חדש שנמצא בחזית, ואותו מישהו ממשיך כעת להוביל את הריקוד. כך ממשיכים עד שכולם התנסו בהובלה והריקוד מגיע לידי גמר [דני לסרי. למאמר המלא].

הראה עוד

1 thought on “מעגלי מנהיגות בפייסבוק”

כתיבת תגובה

Close