השימושון

מעגל השלום הגדול בעולם עם ביירון קייטי

מעגל השלום הגדול בעולם – בהנחיית ביירון קייטי, ת"א 2007

הנכם מוזמנים לארוע מרגש, יחודי ומרתק, בהנחיית ביירון קייטי, אורחת מיוחדת מארה"ב, מחברת רב המכר "לאהוב את מה שיש", שנבחרה ע"י עיתון Time Magazine לאחת ממאה האנשים שישנו את פני המאה ה-21.

החברה האנושית שלנו מנוהלת ע"י אמונות יסוד אוניברסאליות, אשר רבות מהן גורמות לסבל, מלחמה ואלימות בכל רחבי העולם. אמונות כמו : "אנשים הם שונים" , "אני צריכה אהבה" , "אין לי מספיק כסף", "יש משהו לא בסדר איתי", זורעות בלבול ופרוד באנושות זה אלפי שנים.

מעגל חקירה

ביירון קייטי פיתחה תהליך מיוחד ורב עוצמה הקרוי "מעגל חקירה", במעגל זה מתקבצים מאות ואלפי אנשים לחקור ביחד, בו-זמנית, אמונות יסוד אלו, ובכך נוצר פוטנציאל רב עוצמה לשחרור מאמונות אלו הן עבור היחיד והן עבור כלל האנושות.

המעגל יתקיים באוניברסיטת ת"א, בשבת 30.6, בשעה 18:00-19:30 , ברחבת הדשא ליד אודיטוריום סמולרש. הכניסה דרך שער 4 של אוניברסיטת ת"א. הוראות הגעה – כאן. הכניסה חופשית !!!

המעגל יתחיל בשעה 18:00 בדיוק. לא תהיה כניסה למאחרים !! מומלץ להגיע ב- 17:30. נשמח אם תשלחו לנו דואר אלקטרוני על הגעתכם עם שם+ טלפון + מספר האנשים המגיעים כדי שנוכל להיערך בהתאם. המעגל יערך במדשאה פתוחה – אנא היערכו בהתאם מבחינת מזג האוויר.

הראה עוד

כתיבת תגובה

Close