השימושון

מפגשי לימוד תפירה לאמהות ובנות בכרכור

מיכל שץ שמחה לבשר על פתיחתם של מפגשי לימוד תפירה לאמהות ובנות בכרכור. נפגשים פעם בשבוע בימי ראשון למפגש של שעתיים בשעות 20:30-22:30 (תהיה הפסקה לקפה) מפגש הפתיחה יערך ביום ראשון – 10.12.06

מקום: סימטת מגשימים 3 כרכור.

מה להביא: מכונת תפירה (למי שיש), מספריים, חוטים, נייר לגזרה.

מה נלמד: הכוונה היא שכל אחת תלמד ותתקדם לפי רמתה ורצונותיה האישיים, נוכל להחליט על כך במפגש הפתיחה.

בין הנושאים: לקרוא ולשרטט גזרה, להפעיל מכונת תפירה, הנחת גזרה חסכונית, תפירה של פרטי לבוש בסיסיים, תכנון גזרה ו/או הוצאת גזרה מבגד קיים, התאמת גזרה קיימת למידות אישיות.

תוספות מיוחדות: לולאות, כיסים, רוכסנים, צווארונים ועוד.

עלות: 50 ש"ח למפגש. פרטים נוספים בטלפון 052-4226455 או באימייל.

אשמח לראותכם,

מיכל

עוד כמה מילים: המחשבה על יסודה של הקבוצה הגיעה מנשים, חברות שדיברו על כך שיש להן מכונת תפירה והן כל-כך היו רוצות ללמוד לתפור, ושיהיה להן זמן ומקום לזה, אבל במרוץ אחרי הבית, הילדים והבעל, אנחנו לא מוצאות את הזמן לסדר לנו פינה לעצמנו, לפנות את השולחן הגדול – שיהיה איפה להניח את הבד – ולשבת במשך שעה או שעתיים נטולות הפרעות ולתפור.
לרבות מהחברות גם אין מקום קבוע שבו עומדת מכונת התפירה, פתוחה ומוכנה תמיד לפעולה. אפילו אני, שיש לי פינת תפירה משלי והשכלה רחבה בתחום (הייתי אמורה להיות מעצבת-על או משהו כזה) לא מצליחה להגיע לזה. גיליתי שאחד הדברים שעוצרים אותי זו הבדידות. אני מחכה לאיש שלי שיחזור הביתה כדי שיהיה מי שעומד לידי (מחזיק את התינוקת) ומדבר איתי בזמן שאני גוזרת… ואולי שם לב שאני לא מפספסת (שוכחת להוסיף תפרים לדוגמא), מזכיר לי שאולי אפשר לחסוך עוד קצת בעזרת הנחה קצת יותר חכמה של הגזרה (הוא אלוף בזה).
והכי כיף זה לתפור עם אמא. כשאני עובדת איתה במתפרה שהיא מנהלת, תופרת בגדים וחיתולים לבנותיי (ולעצמי, האיש לובש רק חליפות של איב סן לורן לעבודה). אני מרגישה את האנרגיה הבין דורית שמדברים עליה פה כ"כ הרבה. את שבט הנשים הישן והאבוד. וזו בעצם התפירה בשבילי – אחת ממלאכות הבית, עוד משהו שאני יכולה לעשות בעצמי בלי להזדקק לשרותים של ספק חיצוני. עוד אספקט של פשטות מרצון‏ (מבחינתי).

הראה עוד

2 thoughts on “מפגשי לימוד תפירה לאמהות ובנות בכרכור”

כתיבת תגובה

Close