2012 זה עכשיויוזמות חופשיותסדנאות, קורסים, חוגים

מפגש משחק עם שי אביבי

הצצתי במוניטור. זה היה בצילומים לסדרה 'הבורגנים'. למרות שזה לא ממש נהוג להראות לשחקנים קטעי משחק שלהם תוך כדי צילומים, דחקתי את ראשי בין הבמאי לצלם שצפו בקטע וראיתי אותי.

סדנת משחק עם שי אביבי בפרדס חנה"איתן" אמרתי לבמאי "אתה חייב לדבר עם התאורן שיחליש את הפנס שמאיר את הראש שלי, זה עושה לי כתם לבן על הראש, אנשים יחשבו שיש לי קרחת". המעבר בין החמישייה הקאמרית לבורגנים היה מעבר בין תכנית מערכונים- שרובם צולמו כשהפנים של השחקנים קדימה, לבין דרמה- שהשחקנים בה צולמו מזוויות נוספות.איתן הסתכל עלי וחייך בחיוך הטוב שלו. "זה לא הפנס, שי מתוק" הוא אמר.

לא יכולתי להאמין. מה קרחת, מי קרחת. הראי לא הודיע לי כשהצצתי בו בבוקר שיש לי קרחת, ובטלוויזיה, עד לרגע הזה אף פעם לא ראיתי קרחת. תמיד מצולם מקדימה.

היו לי שלוש אפשרויות: לנטוש את המקצוע, לשים פאה, או לקבל את המציאות שנחתה עלי כקרחת ביום מעונן, ולהפוך לשחקן יותר טוב, שאכפת לו פחות מאיך הוא נראה מבחוץ ויותר ממה הוא מביא מבפנים.

זה היה רגע משחרר. קשה, אבל משחרר. טחינת המוח הפנימית של איך אני נראה, איך אני נשמע, כמה אני אהוב מעסיקה אותי רוב הזמן. ופתאום לגלות שאני לא רק חתיך-הורס-מקסים-ממי-קוצי אלא גם בחור מתבגר עם חותמת גיל על הראש. באותו רגע דילגתי שלב במשחק. ובחיים. היכולת לקבל את החלקים הפחות יפים וללכת איתם, לא להחביא אותם בחושך, אלא להשתמש בהם כבמסלול המראה. משחק מציע את האפשרות הזו – להוציא החוצה חלקים נסתרים שגם רוצים אור ואוויר- להציץ בהם, להראות אותם לאחרים, ולראות שזה לא כל כך נורא. אני מזמין אתכם לערב כזה, של משחק ושחרור והשתטות וצחוק ואמת.


סדנת תיאטרון חד פעמית עם שי אביבי
ב"ידית" בפרדס חנה, 3/9/12 בשעה 19:00.
אורך המפגש: כשלוש שעות.

משחק מאפשר את היכולת לקבל את החלקים שאנחנו טורחים כל כך להסתיר- מפחד לפגיעה, לחשיפה, לדחייה, או אפילו מהחשש לזהור מידי (מותר לי לנצוץ?! אני? זה לא בסדר!!). משחק מאפשר ללכת איתם, לתת להם אור ואוויר, להציץ בהם, להראות אותם לאחרים (ולראות להם גם!), להשתמש בהם כבמסלול המראה. משחק מאפשר תעופה. משחק מאפשר צלילה למקומות שלא הכרתם בתוככם. משחק מאפשר פריצת גבולות שלא ידעתם ששמתם לכם. משחק מאפשר חיזוק נוכחות, חיזוק מהות, חיזוק רוח שטות. אני מזמין אתכם לערב כזה, של משחק ושחרור והשתטות וצחוק ואמת וצלילה ומעוף. בואו לפגוש את עצמכם משחקים!

לדף הסדנא | לדף האירוע בפייסבוק >
עלות: 100 ש"ח בהרשמה מוקדמת אונליין עד יום ראשון 2.9 ב-20:00 , או 120 ש"ח במקום.
מומלץ להירשם מראש, מספר המקומות מוגבל.
לפרטים נוספים והרשמה בטלפון: הילה בוקר 054-5648977

הראה עוד

2 thoughts on “מפגש משחק עם שי אביבי”

כתיבת תגובה

שווה לראות גם

Close
Close