בילוייםשיטוטים

מקום בדרך, גן עדן קטן

*

תמיד חלמתם על מקום קסום בו תוכלו לנוח, לשמוח, לדבר, לראות, לנשום, לטעום ובקיצור… גן עדן קטן עלי אדמות?

ובכן, קבלו:

ממש בצומת כרכור על כביש 65, תוכלו למצוא את "מקום בדרך". תמיד אתם בדרך. בדרך לקניות, בדרך הביתה, בדרך לעבודה, בדרך לבילוי ובדרך לחוויות שונות ומגוונות. מדי פעם עושים הפסקה ועוצרים באיזה בית קפה או תחנת דלק. אז זהו, שמעכשיו יש אפשרות טובה יותר.

מקום בדרך (המשתלה לשעבר) בצומת כרכור, השתדרג בגדול! כעת תמצאו בו רק לא צמחי בית וגן, אלא גם זרי פרחים, מתנות, 'לואיזה בית תה' עם חליטות וכלים, ג'חנון בשבת כולל משלוחים באזור פרדס חנה כרכור, שתייה קרה, אווירה טובה וחיוכים!

פינת הצומח מכילה צמחי בית אשר זקוקים לאור שמש אך יכולים להיות בתוך חדר או משרד, צמחים הזקוקים לשמש ישירה הגדלים בחוץ או במרפסת, כגון פרחי העונה, פרחים רב שנתיים, תבלינים, ירקות. הפרחים והצמחים בכל מיני גדלים, החל מ 2 ₪ בלבד! תוכלו לגדל את הפרחים או התבלינים בעצמכם על ידי קניית זרעים. כמו כן ישנם עציצים ואדניות בכל הצבעים והגדלים, כדי חרס ועוד.

מקום בדרך משתלה

בבית התה תוכלו למצוא קומקומים, כוסות יפות, חליטות, יינות ועוד… וגם פינה נחמדה עם כיסאות בה תוכלו לשבת.

ביום שבת אנו מוכרים ג'חנון טעים, כל מנה ב15 ₪ בלבד, החל מהשעה 9:00 ועד 14:00. מנה אחת כוללת ג'חנון, רסק עגבניות, ביצת חופש וסחוג. יש אפשרות לקחת גם שתייה קרה בתוספת 5 ₪. משלוח לפרדס חנה כרכור והאזור עולה 10 ₪. ארבע מנות ומעלה-משלוח חינם! שווה.

בין השאיפות שלנו להרים שוק אוכל מתוצרת מקומית בימי שישי, בו ימכרו ירקות ופירות אורגניים, ריבות, אוכל מבושל, יין, שכר, מיצים ושייקים, עוגות ועוגיות וכו'. נשמח אם תרצו לקחת חלק בשוק זה, במידה וכן אנא פנו ליהוא בטלפון 050-6622719

כמו כן הגיע ריהוט גן מיוחד מעץ מלא ומפלסטיק!!

ישנה אפשרות לשכור את המקום לימי הולדת ואירועים שונים. במקום פינת ילדים עם נדנדות ויצירה.

"מקום בדרך"- צומת כרכור. פתוח כל השבוע מ-10:00 עד 18:00

תגיות
הראה עוד

כתיבת תגובה

Close