בעלי מקצועילדיםמוזיקהניו אייג'נשיםסדנאות, קורסים, חוגים

מקום למחול

בס"ד

מקום למחול

נשים רוקדות את עצמן

וילדים בתנועה

לוגו טל רויכמן-מקום למחול

נשים רוקדות את עצמן

כל יום מביא איתו תנועה רבה ונראה שבעידן שלנו הקצב רק הולך ומתגבר. אנחנו הנשים ממלאות מהויות רבות כאשה, בת זוג, אמא, בת, חברה וכמשפיעות בקהילה, כל אחת בדרכה.
ביומיום מוצאות את עצמינו עוברות  בין אינספור תנועות. מפעולה לפעולה לעיתים בלי לשים לב. אנחנו מארגנות, מקפלות, מחתלות, מקשיבות, מלבישות, מקשיבות, מתכננות, מבשלות, מסיעות, מחבקות, מקריאות, מרדימות, משחקות, מרגיעות, מניקות, עושות כלים, יוצאות מהכלים, מנשקות, מכבסות, מסדרות ועוד…

ניקח נשימה….. ועוד נשימה ……ועוד אחת.

מאחורי ובלב התנועות הללו נמצא הרצון, רצון להיות מי שאת באמת, להגשים את המתנות שבך, לתת ולקבל באיזון. לפעול את פעולות היומיום מתוך בטחון ושמחה.
אם את מוצאת את עצמך לפעמים מרגישה "לא מוצאת את הידיים והרגליים שלי" ורוצה לחזור לעצמך, לחיבור לעוצמה הרכה שבך, לכוח הפנימי, לאיזון, לשמחה ולשלווה, מקום למחול הוא המקום בשבילך.
אצלי תרקדי. אחר כך נעבד את החוויה באמצעות כתיבה מרפאת ושיתוף בשפה חדשה.

מקום למחול הוא מקום להיות, להרגיש, להרפות, להשתחרר מהמיותר, לשמוח, ליצור חזון ולהגשים את היעוד שלך. להתכוון ולתת את המתנות הטמונות בך.

בסדנה- שישה מפגשים המכילים ריקוד, דמיון מודרך, כתיבה מרפאת ובהם נלמד באמצעות חוויה כיצד להיות כלי להגשמת היעוד שלנו בשמחה ובשפע. המפגש הפותח של הסדנה הינו מפגש היכרות במחיר מיוחד.

לוגו טל רויכמן-מקום למחול

ילדים בתנועה

התינוק המתפתח לפעוט ולילד יש בו באופן טבעי- בלי מאמץ, אחדות של גוף נפש ותודעה.
כאשר תינוק בוכה אימא בודקת מה הוא צריך ונענית לצורך שלו. כאשר פעוט צועד את צעדיו הראשונים קריאות התפעלות והתרגשות ממלאות את המרחב ואת ליבו.
התינוק המתפתח לומד ומבין כי כאשר הוא נע, פועל, מוציא קול, נוצר קשר ובנוסף שיש לו כוח השפעה על הסביבה. התינוק מבין בחוויה שהתנועה מהנה. אנחנו ההורים נוכחים כי הרצון לפעולה מניע שינוי וצמיחה של ילדינו.
כולנו בנויים על הרצון לקשר וכאשר הזרימה משתבשת ניתן לטפל בזה. דבר ראשון לזהות שהילד חווה קושי ולקבל עזרה.  ניתן לסייע לילד לחזור לעצמו ולאפשר לכוחות הריפוי הטבעיים לעשות את שלהם.
במקרה של מצוקה נקודתית וגם במצב של קושי מתמשך המרחב הטיפולי כוונתו לאפשר לילד להרגיש בטוח להביע את הקושי, הפחד, הלחץ וכך הוא משתחרר מאותו הגורם שגרר לחסימה ויכול להמשיך את המהלך הטבעי של בריאות, זרימה והתפתחות.
באמצעות תנועה, משחק, שירה ונגינה הילד נפתח ומתחבר לכוח החיים שבאופן טבעי זורם דרכו. את הכוח הזה אפשר לזהות בפשטות. הילד שמח.
במקביל כדאי להורים לעשות עבודה פנימית כדיי להבין מהי הנקודה שבה מתקשים להכיל את הילד. בעצם ההתבוננות על הקושי שלנו ההורים והשיתוף מעלה אותנו על מסלול של ריפוי. מסלול כזה דורש מחויבות ומטרתו להביא לתקשורת חדשה בבית. תקשורת מכילה, בטוחה ולחיי משפחה שמחים, כאלה שמקבלים שיש קשיים, שיש אתגרים לכל אחד מבני המשפחה ושאנחנו ההורים מהווים בסיס לקבוצת תמיכה המחויבת להתפתחות של כל בני המשפחה לאורך החיים.

טיפולים בתנועה בקליניקה בפרדס חנה – מגיל שלוש ומעלה.

לוגו טל רויכמן-מקום למחול

שמי טל רויכמן, בעלת B.e.d בבימוי והוראת תיאטרון מטעם סמינר הקיבוצים, מטפלת מוסמכת בתנועה ותומכת תהליכי שינוי צמיחה והגשמה לנשים.
השתלמתי במגוון שיטות טיפול גופנפש בארץ ובחו"ל. אפשר לכתוב הרבה על מסעי בעולם התנועה אך בקצרה ממחול הודי ועד מחול יפני וחזרה הביתה לחבר את כל המתנות הללו אל המקור.
באמת אין מילים לתאר את החוויה של ריקוד הנשמה. מתרגשת כל פעם מחדש להיות עדה ומלווה נשים שרוקדות את עצמן ובאמצעות הריקוד מכירות את עצמן ומתחדשות. וכן לתמוך בילדים באמצעות התנועה והיצירה.

סדנת מקום למחול הקרובה בתאריך ה-23.3 יום ראשון שעות 19:00 עד 21:00 . מפגש ראשון, מפגש היכרות בעלות מיוחדת -40 ש"ח

בביהס רימון במתחם החקלאי. פרדס חנה. כניסה מרחוב היוגב, סמוך למגרש החנייה.

מיועד למטפלות, רקדניות, והרוצות בהגשמה יעודן.

לוגו טל רויכמן-מקום למחול

להרשמה שאלות ופרטים על הסדנאות והטיפולים – 054-4459040   /   tal.roich@gmail.com

מפגשי תמיכה אישיים לנשים "החיים שנועדת לחיות" תמיכה לתהליכי שינוי צמיחה והגשמה. מפגש ראשון במחיר היכרות

 

תגיות
הראה עוד

1 thought on “מקום למחול”

כתיבת תגובה

Close