אקולוגיהטיפוליםסדנאות, קורסים, חוגיםשיטוטים

מרחב נשימה חדש במושב עופר

ברוכים הבאים !

מרחב נשימה הינו מרחב מופלא הנמצא בטבע, במקום שקט ומקסים. המרחב הינו 50 מ"ר שכולו התפתחות ויצירה.
המקום נולד מתוך חלום שחלמתי על נשימה, על נתינה ועל יצירה, במקום שקט בטבע. על כן פרשתי מהעיר ועברתי לגור בכפר, בשקט מול הים. כמו בחלומי מצאתי בית במושב עופר, שעל ידו היה מבנה לול ישן אותו, יחד עם חבר יקר, הסבנו לפנינה (!!). חצי שנה עבדנו בידיים, וממש כמו קסם הפכנו את הלול לסטודיו מדהים – למרחב נושם המאפשר עשייה.

בחלומי שהתחיל להתממש, ראיתי מקום של עשייה מפתחת, מקום של שפע והרבה.. צבע… אנרגיה צבעונית מאד !! הרגשתי חזק את הרצון שלי ליצור מרחב שיהיה "בית יוצר" – בו פועלות נפשות יצירתיות ומגוונות, כל נפש בתחומה, כאשר כל נפש כזו נותנת מהצבע היחודי שלה למרחב הכללי. כעת נפתח מרחב נשימה..

המקום מתאים לאירוח קבוצות אינטימיות למטרות של למידה והתפתחות (עד 20 איש), סדנאות מרוכזות של יום אחד או מספר ימים (ללא לינה). יש פינת תה, אח עצים בחורף, חלונות גדולים אל הנוף, והרבה שקט.
אני מקדמת בברכה כל סדנא של התפתחות, למידה ויצירה כגון: מפגשי נשים, מעגלי למידה, סדנאות כתיבה יוצרת, חוג לריקודי בטן, תטא הילינג, טאי צ'י ועוד.

[לחצו על התמונה ותקבלו עוד זוית של הסטודיו]

דברים שקורים במרחב בימים אלה:

פעמים בשבוע מתקיימים שיעורי "הא תא-יוגה פרדיפיקה" בהדרכתי.

בשבת 5/6/10 תתקיים שבת של דהרמה – שבת תרגול מדיטציית ויפאסנה. נתרגל יחד בשקט מדיטציה בישיבה ובהליכה בהנחיית בת אל טולנאי ברוח עמותת 'תובנה'. המפגש יתקיים בשבת: 5.6.2010 בין 10:00-17:00. במפגש נלמד ונפתח קשב לנשימה ולגוף תוך דגש על תשומת לב רכה, ידידותית ועקבית לכל חוויותינו באשר הן. המפגש מתאים למתרגלים חדשים וותיקים כאחד. הפרטים המלאים כאן >>

בקרוב תתקיים מכירה מיוחדת של יצירות אמנות מתחומים שונים, ואני מזמינה אתכם לבוא עם עשייתכם ויצירתכם – ליצור, להנות, לתרום ולהתרם מהאנרגיה הצבעונית הקסומה שממלאת את המקום הזה.

קצת על עצמי…
שמי עדי שילה. אני מורה מוסמכת ליוגה, מלמדת בשיטה אינטגרטיבית. בוגרת ביה"ס ליוגה אינטגרטיבית בי-ם. מסיימת לימודי תואר בחינוך יצירתי לגיל הרך, בסמינר הקיבוצים. עוסקת בהתפתחות אישית, יצירה, אהבה, נשימה והודיה.

מרחב נשימה נמצא במושב עופר. טלפון: 073-7284774 נייד: 0528-684774

תגיות
הראה עוד

1 thought on “מרחב נשימה חדש במושב עופר”

  1. מקום פשוט קסם !!!

    למרגלות הר הכרמל המופלא , קם לו סטודיו קטן וחמוד , אשר מכיל את כל הדברים הנדרשים להירגע ברמה שלא הכרתי קודם בארץ .

    חייב לציין כי הרוח החייה מאחורי המקום הנפלא הינו הבעלים והיזמית – עדי שילה אשר ממש הכניסה את מנהגים מופלאים למקום ולטובת האנשים המגיעים הן לסדנאות והן לחוגים שבמקום .

    אנו כחברת תקשורת לקהל הרחב , חיפשנו מקום קסום עם אווירה כפרית , לטובת סדנאות וערבי חברה ופשוט התאהבנו …. מומלץ בחום

כתיבת תגובה

Close