חינוךילדיםנשים

משפחתון האפרוחים של יאנה

אפרוחיםשלום, שמי יאנה, אמא לאפי ומאי, גננת בעלת נסיון עם התמחות בחינוך מוסיקלי.
הגעתי לפרדס חנה כרכור לפני 20 שנה מעיר גדולה באוקראינה, כשאני נשואה ואמא לילד קטן. לקח לי זמן להתרגל לקצב האיטי והכפרי של המושבה, והיום, נינוחה ושלמה, לא הייתי מחליפה את המקום בשום עיר. כאן ילדתי את מאי, גידלתי את ילדי וכאן גדלתי בעצמי. אני אוהבת ונהנית לגדל ילדים ועוסקת בכך כל חיי.

את משפחתון האפרוחים הקמתי בשנת 2003 מתוך אהבה גדולה לילדים ולעולמם. בעקבות רצון להקים עבורם קן חם ונעים, באווירה תומכת, עוטפת ורגישה לצרכים האישיים של כל ילד וילדה. מקום בו הם יוכלו להרגיש בבית ולהיות הם עצמם.

המשפחתון שלי הוא סביבה בה הקטנטנים משחקים, חוקרים, שרים, רוקדים, יוצרים. לרשותם עומדים בית רחב ידיים וחצר גדולה ומגוונת, בה הם חופשיים לחקור ולהתנסות, לעלות ולרדת, ללוש בבוץ, לרוץ, לקפוץ.. כל ילד לפי התפתחותו, מזגו וצרכיו. כשתינוק הופך להיות פעוט ואחר כך ילד זה קסם.. להסתכל ולהשתתף בתהליך – זה תענוג.

המשפחתון הוא רב גילאי, ומארח קטנטנים בגילאי 3 חודשים עד 3 שנים.
כמו במשפחה, הילדים לומדים לפתוח את הלב ולחיות אחד עם השני בנועם ובשלום.
אנו, הצוות, מעשירים את עולמם בשפע דרכים – מספרים סיפורים, רוקדים, שרים ובעיקר מחבקים, מנשקים ונותנים לילד אהבה וקבלה.

התפריט היומי מגוון וביתי, משלב את כל אבות המזון ועשוי מוצרים מזינים ובריאים, כולל דגנים וביצים אורגניים. האוכל ביתי וטעים, כמו בבית. מה שהייתי רוצה שיכינו לילדים שלי אני מכינה!

עוד אפרוחים

שעות הפעילות: בימים א'-ה' בשעות 7:30 – 13:0016:00 ובימי ו' בשעות 8:00-12:00.
אנחנו נמצאים ברח' פדויים בפרדס חנה, במקום שקט ונעים בעל נגישות גבוהה לתושבי האיזור.

נשמח לראותכם בין אפרוחינו…

יאנה
050-7900428

תגיות
הראה עוד

6 thoughts on “משפחתון האפרוחים של יאנה”

  1. עלמה, בת שנתיים, הולכת כבר שנה ליאנה ואנחנו מאוד מרוצים. האוירה חמה מאוד ועם הרבה אהבה לכל הילדים. יש גם סדר יום טוב ועלמה שמחה להיכנס כל בוקר (דופקת בעצמה על הדלת). מרגישים שליאנה יש הרבה ניסיון והיא משרה ביטחון גם על הילדים וגם על ההורים.

  2. שלום שמי יעל ואני אמא לנועם שנצאת אצל יאנה כבר 7 חודשים . היה קשה למצוא משפחתון חמים ביתי ואוהב חיפשנו המון עד שהגענו ליאנה , מהרגע שנכנסו אני ובעלי הבנו שזהו מצאנו את המקום , יאנה אישה חמה ומקסימה אוהבת מפנקת , מעניקה המון חיבוקים נשיקות אהבה ללא רבב לכולם . נועם בכול בוקר רץ אליה מחבק מנשק שאני מהצד קצת מקנאה . נועם לד שאוהב להעניק אהבה ופשוט בזמן קצר מאוד נקשר ליאנה , שזה מאפשר לי ללכת לעבודה עם שקט נפשי . יאנה דואגת לחשוף אותם לאוכל טעים ומגוון אוכל ביתי טעים . המקום נקי תמיד ועם אווירה רגועה . אני מאוד מאוד ממליצה לבוא ולראות , הצוות מקסים …

  3. שלום. אני אמא של גאיה בת שנה ו 5 חודשים. יש ביאנה כל מה שילד בגיל הזה צריך! חום אהבה סבלנות ואוזן קשבת.האוכל שהיא מכינה הוא בריא מתוך מודעות ורצון להעמיק את הידע בנושא. יאנה הייתה קשובה לצרכים שלי ושל ביתי עם המון פתיחות.
    גאיה מגיעה לגן מאושרת, בקושי מנופפת לשלום ומתבאסת לעזוב את הגן בסוף היום.. הילדה מאושרת!
    ממליצה בחום! הרווח כולו שלכם!
    הגר אמא של גאיה

  4. תומר שלי בן שנה וחודשיים, נמצא שם כבר שבעה חודשים.
    הדבר הכי חשוב שמסכם את הכל – אני יכולה לסמוך עליה עם הבן שלי. אני שקטה כשהוא אצלה. יאנה נותנת מעצמה המון. היא אמיתית ושלווה. יש אצלה הרגשה של בית והמון אהבה וחום. ממליצה מאוד!

    שרון, אמא של תומר.

  5. גם שי-אל שלנו, בן שנה ו-5 חודשים נמצא אצל יאנה מתחילת השנה. עד אז הוא היה בבית וחיפשנו בשבילו משפחתון, שיהיה כמה שיותר קרוב לאווירה ביתית. במקרה נכנסתי ליאנה ולשמחתינו מצאנו כאן בית חם, אווירה של שלווה והמון אהבה. הוא התרגל מהר, בבוקר נכנס בשימחה ואני הולכת עם לב שקט לעבודה. אני מאוד מרוצה וממליצה בחום,
    איבט, אימא של שי-אל

  6. אדם שלי אצל יאנה, מגיל 4 חודשים וכעת הוא כבר בן שנה.
    אני לא יודעת מי מרוצה יותר, אדם או אנחנו.
    הוא כל כך מטופח, מאושר, מגיב, מתלהב…
    כל בוקר כשאנחנו מגיעים ברגע שהוא מזהה את דלת הכניסה נמרח לו חיוך.
    יאנה בהחלט אישה חמה, נותנת את כל כולה לחבר'ס במשפחתוןמבשלת להם אוכל ביתי בריא וטעים, ותורמת משמעותית להתפתחותם.

    ממליצה ממליצה ממליצה!

כתיבת תגובה

שווה לראות גם

Close
Close