השימושון

ניו איזי וומן

מעניין. גם רונית נשר וגם מירי נווה זרקו לי במהלך השבוע את הרעיון להרים אירוע, ושתיהן נשים אינטואיטיביות ומנוסות בתנופה אישית ומאגית.
מירי, שמארגנת את המפגש שתקראו עליו בהמשך, כתבה :

* קראתי מה שכתבת על עניין הפיתוח הכלכלי של האתר. ראיתי את ההד שעולה בעקבותיו. יש כאן אולי רעיון לפתח – את מוזמנת להרים את הכפפה-יום עיון בנושא זה. איך עושים שפע-כסף? איך מגדילים את המחזורים של העסק שלי מהר והרבה? בלי לחכות שאיזה משקיע-מלאך יגיע להציל אותי מטביעה….אני אשמח לקחת חלק כמאמנת-לתת סדנה..

אני נותנת לזה לרוץ במערכת, ובינתיים קבלנה הצעה מפתה גם אתן. זה קצת ארוך אז תקראו עד הסוף, כי מחר (יום שני) יש שיחת אינטרנט עם היזמיות של הסדנה (הזדמנות מצויינת לשמוע את קולן, דבר חשוב) ובסופשבוע הקרוב מפגש מבוא.

"ניו איזי וומן לא מגהצות סדינים,
ניו איזי וומן מתמקדות במה שהן יודעות לעשות הכי טוב,
הן מרשות לעצמן להרגיש מה שהן מרגישות,
הן יודעות שכאשר מתחיל להיות קשה, זה הזמן לעצור ולקחת מבט חדש ורענן,
הן יכולות לצחוק על עצמן,
הן מרגישות צעירות יותר ככל שמתבגרות,
הן קונות לעצמן פרחים סתם ככה…"
Lynne Healy, Deb Busser מתוך הספר New Easy Women

החיים זה לא פיקניק? אין ארוחות חינם? No pain no gain? מי קבע? למה שלא תרשי לעצמך לחיות חיים קלים, שתשתחררי מכל מיני קיבעונות שיש לך על עצמך, ועל איך שהחיים שלך אמורים להיות. New Easy Women מצהירה כי היא תנועת נשים עולמית שהוקמה כדי לעזור לנשים להשתחרר מאמונות כובלות וליצור את ההצלחה שלהן בלי מאבק. העומדות בראשה מאמינות כי אפשר להשיג הרבה יותר ובדרך חדשה שאין בה מאבק, מחיר כבד, עבודה קשה ותסכול מתמשך. אז מה כן יש בה? תשוקה, ידע, יצירה ומימוש היכולות הטבעיות שלנו. יש בה, מצהירה התנועה, אפשרות לנהל זוגיות, חיי משפחה וקריירה עם איכות חיים, סיפוק ומימוש כפי שהיינו רוצות. בלי לוותר, לסבול, להתאמץ מדי.

את התנועה מובילות לין היילי מאנגליה ודבורה בוסר מארה"ב, שתיהן מאמנות אישיות בשיטה האבולוציונית, ומנחות קבוצות. בוסר ממסצ'וסטס היא בעלת 15 שנות ניסיון בתפקידי הנהגה של ארגונים גדולים. מאמנת לשינוי, מרצה מקצועית ופרופסור. היא נשואה 17 שנים ואמא לשתי בנות. היילי הלונדונית היא תרפיסטית והילרית, בעלת פרקטיקה עצמאית באימון. שותפה ומנהלת חברה להפקת אירועי הדרכה מיוחדים לארגונים, מאמנת מוסמכת ומנחה קורסים, נשואה 25 שנה ואם לשני בנים מתבגרים.

שיתוף פעולה בין השתיים לבין מירי נוה, מאמנת אישית עם התמחות בתמיכה בנשים במעברי קריירה, ומנחה של קורסים באימון וקבוצות אימון, מביא בסוף חודש ינואר את מייסדות התנועה לסדנה לישראל. הסדנה תיערך במשך יומיים (26-27) ב"מנזר האחיות מציון" בעין כרם, ו"במהלכה יחקרו המשתתפות את החיבור עם האנרגיה הייחודית של כל אחת והאנרגיה הקוסמית בכלל, שחרור אמונות ודפוסי חשיבה שאנו מחזיקות לגבי עצמנו ואיך העולם צריך להיות, בחירת פרספקטיבות המעצימות אותנו, איך להיות תמיד מחוברות לפוטנציאל הגבוה לעצמי ועבור כולם וליצור חיים מלאי השראה שזורמים בקלות ובשמחה".

למי מיועדת הסדנה? "אם את יודעת שמשהו צריך להשתנות באופן בו את חייה, נוכחת ופועלת , קחי את עצמך לסופשבוע של סדנת ניו איזי וומן. קשה להסביר במילים מה את מקבלת, אבל דרך הקשבה, דיון וחיבור עם אנרגיה אוניברסאלית, תגלי דרכים חדשות לפעול אחרת. תגלי שאת לא לבד. הדרך העדינה אך עם זאת הבטוחה והיודעת ומלאת עוצמה בה לין ודבורה מנהיגות את הסדנה, בצד השתתפות פעילה של המשתתפות – הן התנסות מלאת קסם וניסיון שפותח דלתות חדשות" (ס. וסיליאדיס, ארה"ב).

מתי? 26-27 בינואר, מששי בבוקר עד שבת בערב.
מקום: מנזר האחיות מציון, ירושלים.
מחיר: 395$ כולל אירוח.

פרטים נוספים ורישום: מירי נוה 054-7690108 coaching@mirinave.co.il

הראה עוד
Close