בילוייםטורים אישיים

ניו ירס איב

מאת יעלה זלאיט

31/12/08 – התחלנו את הערב ב"אישה יפה" עם הילדים (הגדולים) ונזכרתי בסינדי, פאקינג ,רלה, שהייתי פעם, רק שאת הלימוזינה הלבנה עם הגג הנפתח של ריצארד גיר, החליף ה"ביאנקי" הכחול שכשאמנון (כמעט 2 מטר) היה יוצא ממנו, זו הייתה חוויה קולנועית של ממש.
"הגדול והמפואר", יצא למסיבה מלאת הורמונים , מזל שהטבע הכפרי קצת מאזן את הסיטואציה וכשנוהגים לא שותים, אולי..
"הנערה" , הלכה לישון עם חום גבוה.
אחר כך , באו זוג חברים ושאלו, איפה כולם , נזכרנו שתכננו שנעשה מסיבה כמו שמזמן לא הייתה פה , הזיכרון כבר לא משהו , אבל החלטנו בכל זאת לחגוג עם מי שבא.
אמנון התעטף בשמיכת פליז ורודה , יצאנו לעשן במרפסת וקפאנו מקור , הוצאתי נרות אבל הם יודעים לחמם רק אוכל סיני.
רגע לפני חצות החברים הציעו להכין דרינקים וחזרו עם מגש נחושת קטן ו4 כוסות עם נוזל אדמדם.
בחצות השקנו תה חם ודפקנו את הראש עם רסקיו.
נכנסנו, כי החימום בבית כבר יבש את הכביסה, אז התפנה מקום ליד התנור.
שוחחנו בחמימות הראויה על החיים שהיו ,על מה שמצפה לנו השנה, החלטנו שהשנה זה יקרה לכולנו ביג-טיים, שיותר קל להיות עשיר ורוחני, זה נשמע מוכר, אולי משנה שעברה , אבל זה החליק יפה עם המתיקות של התה.
הזוג הלך. הוא, רצה לבדוק האם הסקס ב2009 דומה לזה של 2008 והבטיח להיזהר,
היא אמרה "תשכח מזה… תאומים זה הדבר האחרון שנחוץ כרגע..".

העפנו את החתול המגודל ונשכבנו על השטיח הקטנטן ליד התנור במקום הכביסה.
הבעיה היא שהילדה מתעוררת כל שעה לבדוק שכולם פה, והקטנצ'יק נרדם אצלנו במיטה. כך שהפעלנו את הדמיון שלנו שבניגוד לזיכרון, עדיין קצת עובד , דמיינו בקתה באלפים השוויצריים, ירד שלג כבד ועשינו אהבה כל הלילה. לא מקורי אבל יש רגעים שהבנאלי זה בדיוק הדבר הכי נועז, מרגש ומתוק.
החלטנו שבשנה הבאה …נשלח את הילדים ונישאר רגע לבד בבית עם התנור והשטיח, השאלה לאן נשלח את הילדים .. אולי לצימר..
רק שהשנה לא זכרנו את כל זה , בכל זאת נשאר קצת רסקיו ואמנון אמר שהיום הוא יקנה פרופוליס. אם נזכור , ניקח אומגה 3 שמענו שזה חומר טוב , לפחות נתחיל עם זיכרון ברור יותר של מה שתכננו.

שנה טובה

תגיות
הראה עוד

4 thoughts on “ניו ירס איב”

  1. הרהרתי היום איך נבלה את הערב הזה, עלו כמה אפשרויות ורונית עם נדיבותה וכתיבתה האהובה- גם הזכירה לי את הערב ההוא וגם נסגר על הערב היום בראגה – ש2012 תכנס לה עם ההומור הראוי והערנות הדרושה. all we need is love

  2. יעלה
    תעשי לנו מפה ביוגרפית של העשור הקודם וגם של העשור הקרב.אנחנו נכנסים לזמן הteenage של המאה.. מה יהיה לנו..התפתחות מינית ?? בדיקה מחודשת של הגוף?? אהבה ראשונה ומזמוטין בחדרים אפלים..סיגריות ראשונות וטעם של אלכוהול ונשיקות??…או אולי חצקונים ,התקהלות בלהקות שלכולם יש את אותו קוד לבוש.. בגרות והתבגרות והתגברות …?
    אני מציעה לדפוק את הראש עם משהו הומאופטי,100% אלכוהול.. לוקח אותך למקומות טובים כל השנה…מיצוי של שוקולד עובד עלי כבר שנה שלישית ברציפות.. שווה לנסות.

כתיבת תגובה

Close