השימושון

נעים להכיר, אנדראה ורונן

אנדראה ורונן הם אנשים מתוקים לגמרי, עם עיניים טובות, תקשורת כנה ושפע כשרונות. הם באו לאחרונה מרעננה לפרדס חנה (מצאו בית תוך יומיים דרך מושבה חופשית!) והפגישה איתם חיממה לי את הלב ברמות. אתם מוזמנים להכיר:

שלום – אנחנו אנדראה ורונן

ב- 5 לספטמבר 2007 עברנו לגור בפרדס חנה. המעבר היה לנו מאוד מיוחד כי היו בו הרבה דברים. זה המעבר הראשון שלנו ביחד (אנחנו ביחד 6 שנים). זה המעבר הראשון שלנו לגור בבית עם חצר. זה מעבר שבו אנרגיות ישנות(וקצת עייפות) נותרו מאחור והתפנה אצלנו מקום מרענן לדברים חדשים. זה מעבר שבו יצרנו בית שמכיל הרבה. הסיפור שלנו ביחד הוא סיפור ארוך ולעתים מרתק, היו בו הרבה קשיים ולמדנו בו המון. אנחנו נמצאים בתקופה של שינויים רבים, כל אחד בחייו ובחיינו המשותפים, ויש לנו תחושה של רווחה, נינוחות ורצון עז לעשות. אנחנו ממשיכים דרך שאנחנו נמצאים בה כבר מספר שנים ובכל זאת יש בנו תחושה של יציאה לדרך חדשה.

אנדראה היא ארומתרפיסטית, ומטפלת בנשים במעגל פריון, הריון לידה והיא מפעילה את אתר "נשיות" בו ניתן לקרוא על אנדראה, על ארומתרפיה, על הריון ולידה, ילדים על נשיות בכלל ועל יוגה. רונן הוא צלם (אתר הצילום) ומורה ליוגה ועוד (האתר האישי של רונן).

אנחנו מזמינים אנשים לביתנו לחוות חוויות:
– טיפולי ארומתרפיה המבוססים על שימוש בשמנים אתריים (עיסויים, הרחות, משחות ועוד).
– תהליכי הכנה ללידה ולהורות ראשונית
– שיעורי יוגה קבוצתיים לבוגרים
– שיעורי יוגה קבוצתיים לנוער
– שיעורי יוגה פרטיים וטיפוליים
– סדנאות בנושאים שונים (עיסוי תינוקות, הכנת מוצרי קוסמטיקה ורוחקות טבעיים, היכרות עם עולם היוגה, טיפול ראשוני בתינוק להורים חדשים, ועוד… פרטים עדכניים ניתן למצוא ב- "נשיות"
– גלרייית צילומים

נעים....

עברו מספר שבועות מאז עברנו לגור פה וסוף סוף אנחנו מרגישים מוכנים ומצפים להזמין אנשים לביתנו. בסוף השבוע הראשון של נובמבר ביתנו יהיה פתוח להיכרות, לשיחות ולהצגת תערוכת צילומים של רונן המתעדת מסע בעולם אומנות האלתור:

1.11 – יום חמישי בשעות 18:00 – 22:00
2.11 – יום שישי בשעות 10:00 – 14:00
3.11 – יום שבת בשעות 10:00 – 14:00, 17:00 – 21:00

מאוד....

ביום חמישי וביום שבת בשעה 19:00 תתקיים סדנה קצרה (כחצי שעה) של נשימות (לנשים וגברים שנושמים – בהריון או שלא בהריון).

אנחנו מזמינים אותכם להתקשר, לכתוב או להידפק על דלתינו כדי להכיר ולחוות. אנחנו תמיד שמחים לחבק ולשוחח, אנחנו אוהבים לתת ולשתף וללמוד מכל מי שנפגוש.
ביתינו נמצא ברחוב הדרים 17/2 בפרדס חנה.

אנדראה: 054-3031391
רונן: 054-3031381
ובבית: 04-6371826

הראה עוד

19 thoughts on “נעים להכיר, אנדראה ורונן”

  1. שלום שוב לכולם : )

    אני רוצה לספר ולהזמין אותכם להופעה ביום חמישי הקרוב 13.12 בשעה 20:00 במשכן האמנים בהרצליה (רחוב יודפת 7 – מאוד פשוט להגיע – למגיעים מצפון פונים שמאלה בכפר שמריהו… ואז יש עוד 2 דקות נסיעה).

    פרטים נוספים על ההופעה כאן:
    http://www.stillcreation.com/?page_id=53

    ההופעה היא חלק ממפגש בינלאומי של שלושה חודשים (שקורה בימים אלה בפרדס-חנה כרכור) של אמנים שחוקרים שילוב אומנויות – בהנחייתו והובלתו של שחר דור http://www.artness.org. אני מנגן במצלמה.

    9 אמנים, 6 אומנויות ערב אחד והופעה!

    הכניסה חינם אז נשאר רק לבחור שותף למסע ולבוא לקחת חלק בהתקהלות מיוחדת.

  2. יוגה לנוער…כבר זמן רב שאני מאוד רוצה לנסות ולהביא את עולם היוגה לגיל הנעורים. בחוויה שלי זה הגיל שהכי הכי הכי מתאים ליוגה ומשום מה זה הגיל הכי לא מפותח בעולם היוגה – יש בייבי, יש ילדים בגן, יש קצת בבית ספר ואז מדלגים ישר לבוגרים. באמצע איפה שקורות המהפכות … ריק!

    גיל הנעורים נראה לי כזה שיש בו מעברים רבים – הקול הפנימי מתחיל להדהד חזק יותר ויותר – עולות שאלות של חיפוש, תהייה, משמעות, יחסים עם העולם מסביב, הגוף משתנה, העולם מתרחב ונראה מורכב יותר מתמיד, עוגנים שהיו מוכרים נחלשים ונשארת תחושה של עצמאות ואולי בדידות?

    אני יכול לכתוב עוד עמודים – אבל זה בסה"כ תגובה לפוסט (בעצתה של רונית)….

    אני מאוד רוצה ליצור עם נוער הקשר של רצון במקום הקשר של צורך (לכן לדוגמא לא הלכתי לחפש קישורים למערכות חינוך… וכן חשבתי לעשות משהו בשיתוף פעולה עם חנות גלידה!)… אם יש למישהו רעיון על חיבורים מקומיים שאפשר לפתח אשמח מאוד מאוד מאוד לשמוע על כך…

    ואני מזמין, במסגרת הבית הפתוח שלנו בסוף השבוע הקרוב, הורים ונוער לבוא ביחד לשתי הסדנאות הקצרות בחמישי ושבת על נשימה… נראה לי שזו יכולה להיות טעימה והתנסות ראשונית מפרה לכוווולם : )

    באהבה
    רונן

  3. תודה לכולם על קבלת הפנים החמה : ) כמה נעים!

    שרית – תבואי להגיד שלום?

    שחר ואני (רונן) מתחילים מסע מרתק פה באזור -מגיעות מספר יוצרות מחו"ל וביחד עם יוצרים מקומיים נוספים אנחנו נכנסים למעבדת מחקר של שילוב אומנויות שתימשך כשלושה חודשים – שבמסגרתה יקרו כל מיני דברים – בין השאר גם הופעות. אנחנו כל כך שמחים שזה קורה כאן – בסביבה הביתית שלנו – וההודעות פה תורמות עוד יותר לתחושת החיוניות שיש בי.

    אנחנו פה חודש וחצי ואני מרגיש הרבה יותר בבית ומחובר מאשר הרגשתי אחרי 8 שנים ברעננה. פשוט כיף : )

    ברכות חמות לכולם : )

  4. ברוכים הבאים!
    בלי שמץ של הבנה בצילום, אני מתעקשת שרונן הוא צלם מוכשר בטונות.
    יצא לי לראות את העבודה של רונן בערב אימפוביזציה של שחר דור ותלמידים בדירת גג בת"א. רונן צילם והקרין תמונות "בזמן אמת" על מסך גדול. כך שהתמונה הדהדה לרוקדים- (או שהם הדהדו לה?) והצופים נהיו נוכחים- מונצחים ועדים למה שנחשב לאחורי הקלעים…ואיזה צילומים רגישים וחיים!
    מקסים!
    איזה יופי שאתם כאן.

כתיבת תגובה

Close