טיפוליםיוזמות חופשיותמציאותניו אייג'סדנאות, קורסים, חוגים

נעמי גולדברג – ריפוי פשוט

מילים שכתב אסף יבנאי בסוף שנת הלימודים שהסתיימה לה:

נֳעֹמִי
מה לומר? בעצם יש לי שאלה, מה בעצם את רוצה? הרי יש הכול לך, מרק ועצם אבל בעצם… אולי אוכל לתת מעט צידה לדרך ממש כחריץ גבינה.
אני מאחל לך שתנוחי בתוך עצמך כמו שגופי נח בתוך ידך. שתאפשרי לך את הלא יאמן כפי שנובע ממך כאן. הוסיפי מעט רוך שנוכל לגעת בליבך, וללטף את שערך.
אני מסתכל ובודק מה חסר ולא מוצא. לכן נשאר לי להודות על שנה של פלאות ולאחל לך נעמי אין סוף הרפתקאות.
וראו והביטו איזה פלא יופי העולם נמצא פה בין קירות הבית שלך. מי ייתן ונסכים להיות כל היופי שאחרים רואים בנו ורק להיות בעצם אנחנו.
סוּפִי.

בפוסט זה אנסה לענות על 3 נושאים: מי זאת נעמי? מהו ריפוי פשוט? למה ולמי כדאי ללמוד ואיך אפשר לחוות זאת.

שנים הכירו אותי כנעמי שיאצו, מורה מזן אחר וקוסמת… אבל בעצם, אף פעם לא לימדתי שיאצו (אוופס…), אלא משהו הרבה יותר רחב שנבע ממני והולך ומתרחב.
הייתי נוכחת, הווה, בלי ללמוד זאת בקורס אימון… והנוכחות עם שלל הידע שעבר דרכי סללו את הדרך לאלו שבאו ללמוד, לדעת לגעת ולחולל שינוי וריפוי בעצמם ובזולתם, בעזרת מגע ותודעה.
קראו את שכתבו תלמידי. וגם קצת מתוך הספר זן-שיאצו– מגע במרחב שיצא לאור ב 2001.

נעמי גולדברג ריפוי פשוטכשעזבתי את עבודתי במכללת כרכור לפני כ 7 שנים קראתי לבית הספר שלי "מגע במרחב הנע", משום שהמרחב סביבנו ובתוכנו נע ומשתנה וכל מה שצריך זה להיזכר בהקשבה המאפשרת עבודה עימו מתוך שקט. או כמו במשפט ששמעתי לאחרונה – אלוהים נתן ללבנים את השעון ולשחורים את הזמן… אנו לומדים לעבוד ולהיות מתוך האין-זמן. הוויה. נוכחות. אהבה. יש בדרך זו הרבה התכונות ועבודת תודעה המשולבים במגע עדין ותומך. נעשה שימוש בהדמיית צבעים וגיאומטריות ייחודיות, וחיבור בין אדמה לשמיים דרכו זורם ריפוי פשוט.

אני מרגישה שיעודי ללמד בני אדם, לאו דווקא מטפלים. עם התובנות וההתפתחות המושגות בשנת הלימודים אפשר לממש כל דבר. זהו ריפוי פשוט.
בין תלמידי ישנם מוזיקאים, שחקנים ואנשי הייטק, עורכי דין ומגשרים. וכולם משתמשים במה שקיבלו דרכי. ישירות אל הגוף. הקשבה מזן אחר.
כולנו באותו הגובה. (אם צובטים אותנו לא ניצבט?) ולכולנו היכולת והרצון להתפתח, להתעדן. במקום הזה אני נותנת המון תשובות מתוך תהליך. הכיוון אליו הולכים הינו תודעת האחדות. מוזמנים לקרוא.

אגלה לכם משהו נוסף, מעולם לא התכוננתי לשיעור... בשיעור הראשון שלי (1993) הכנתי מערך שיעור, והדברים פשוט יצאו לי מהבטן. בזרימה עוצמה ושמחה. זוהי מתנתי. ומשום שאיני מלמדת יותר שיאצו אלה את נעמי גולדברג – ריפוי פשוט, אני צופה שתהיה האצה בתהליכים הפנימיים שכל אחד עובר בלימוד. אני מברכת את עצמי ברשותכם, על האומץ להיפרד מ 22 שנים של שיאצו.

ב14/7/10 אקיים ערב מבוא ראשון לקראת שנת הלימודים שתיפתח אחרי החגים.
אתם מוזמנים בחום. יש להירשם מראש.
הערב יערך בביתי ברחוב האורנים 84 בפרדס חנה.
פרטים להתקשרות : 052-4373967 | 04-6373008 | אימייל | www.maga-na.com

איך אפשר לחוות?
אפשר לבוא לטיפול או סדרת טיפולים.
באפריל 2010 פתחתי את קופת הבריאים של ריפוי פשוט.
הרעיון מסתובב במוחי שנים, איך אפשר לעזור למי שצריך ולא יכול לאפשר לעצמו רפואה פרטית והוליסטית? ניסיתי ללכת עם מטפלים נוספים, אולם כשזה נעצר, התחלתי תנועה אישית.
מקסימום החברים בקופה האישית הינו 30. אני מאפשרת רכישה של 10 טיפולים במחיר של 700 ₪.(במקום 1800 ₪). היו עד כה שלוש נקודות כניסה תחומות בזמן והקופה כמעט מלאה.  אני מאפשרת כניסה נוספת בין ה 9/7-12/7.

אשמח להכירכם מקרוב.

נעמי

תגיות
הראה עוד

2 thoughts on “נעמי גולדברג – ריפוי פשוט”

כתיבת תגובה

Close