השימושון

נפתחת ההרשמה לחוגים של דרור

לפני שלוש שנים, כשהיינו חדשים פה לגמרי, שמענו על המשחקיה של דרור במשמרות. לא זוכרת עם מי הלכנו לשם רק שהיה כיף חיים, וכשהגענו הביתה גיליתי שהטלפון הנייד שלי לא איתי. באותה תקופה, שהשורשים רק התחילו לבצבץ ועוד לא נקלטו באדמה הכרכורית, היעדרו של המכשיר – משענת הקש המצלצלת – היה בשבילי עניין בלתי סביר. השעה היתה 8 בערב והתחלתי לחפש את דרור. מישהו יודע את שם המשפחה שלו? כן. פרבדה. 144 והנה המספר. אני מתקשרת ועונה לי בנאדם סימפטי באמצע ארוחת ערב עם המשפחה שלו, שומע את קולי העגום ("הטלפון הזה הוא המשרד שלי..") ואומר: יודעת מה, אני אקפוץ למשחקיה ואבדוק ואחזור אלייך".
ככה, איש שאני לא מכירה, נוסע בערב מפרדס חנה למשמרות, נכנס למשחקיה הריקה, מטלפן לנייד שלי שמגיב בצלצול עליז מבריכת הכדורים, מוציא אותו משם, נוסע לכרכור ומביא לי אותו אישית עוד באותו ערב. מלאך או מה?

מבסוטים!
(ובקיץ הוא מביא גם מגלשת קצף, ואחרי החוג הם מתגלצ'ים באושר חצי שעה, כשדרור עומד בסבלנות ליד המגלשה עם צינור מים ובקבוק דרמפון, ומחייך)

שנה אחר כך ינאי מצטרף לחוג של דרור, שקורה בהאנגר גדול בדרך הבנים, בין פרדס חנה לכרכור (המבנה עם הציורים של קית' הרינג על הקירות החיצוניים). הטייטל הוא חוג התעמלות לגיל הרך, אבל המהות עמוקה מזה. מדובר באולם ענקי מלא בכל טוב קיפוצי, שדרור משנה משבוע לשבוע את מבנה התחנות שבו. תמיד צבעוני, מדליק, מרגש, עמוס ילדים משולהבים שנותנים ביטוי ליצר ההשתוללות שלהם ומקבלים הכוונה מהאיש החמוד הזה, דרור פרבדה , שהוא כבר 18 שנים במקצוע וכל כולו אהבה לילדים ולדבר שהוא עושה. ילדים מהחינוך הממלכתי, התורני, האנתרופוסופי, הפתוח, כולם כולם חומקים בעליזות פנימה ברבע השעה שבין שיעור לשיעור, ויוצאים משולהבים עם לחיים אדומות ולב שמח. האיש והצוות שלו – הכרתי אישית רק את גלי – מכוונים למקום הפיזי שמתחת לכל ההבדלים בין הילדים ופשוט עושים בו קסמים. מומלץ מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד!

היום, 15/8, נפתחת ההרשמה לחוגי דרור לשנה הבאה:
ימים ראשון וחמישי: התעמלות קרקע ומכשירים לכתות ב' ומעלה.
ימים שני, שלישי ורביעי: התעמלות קרקע לגיל הרך (4 עד 6).

פרטים נוספים והרשמה בטלפון: 04-6377592

הראה עוד

1 thought on “נפתחת ההרשמה לחוגים של דרור”

כתיבת תגובה

Close