השימושון

נפתחת קבוצה לשינוי הרגלי אכילה

ביום ראשון 14/5 תיפתח בפרדס חנה קבוצה לשינוי הרגלי אכילה ואורח חיים בהנחייתה של שולה שדה. הקבוצה תפעל לפי שיטת ענבר סלוק, "שמנה משוקמת" כהגדרתה, שירדה קרוב ל-30 קילו ושומרת על זה מעל 6 שנים.
ענבר בנתה ביחד עם דיאטנית תכנית שמטרתה לתת מענה לכל האנשים שכבר נמאס להם לעשות דיאטות, ושאין להם כוח לחוש בחסך והרעבה. בתוכנית שש ארוחות ביום, שכוללות את כל אבות המזון. הרעיון הוא לאכול הכל, אך בכמויות אחרות ובצורה שונה. "בקבוצה שלי יהיה שילוב של אימון והנחיה" שולה אומרת, "תהיה שקילה אבל פרטית, לא מעניין את הקבוצה כמה את שוקלת אלא כמה ירדת. אחרי זה מעלים דברים שאנשים מביאים, שואלים, מקבלים תפריטים, רוב המפגשים הם סביב הפילוסופיה והפסיכולוגיה שמאחורי האכילה. המודעות היא עיקר העבודה בקבוצה. לא מדברים על תפריטים אלא על מה גורם לי לאכול, את מה האוכל מחליף לי".

ציטוט מהפרוספקט:

בנוסף לשינוי הרגלי האכילה, אנשים מדווחים על תחושה כללית טובה יותר, על קלילות רבה יותר, נעלמות הצרבות, נעלמת העייפות (שנגרמת עקב אכילה מופרזת ותחושת מלאות), והערכים הבריאותיים משתנים לאין ערוך. זו תכנית שפויה שתוכלו ללכת איתה לאורך זמן, ותוכלו לאמצה כאורח חיים ממש. הממוצע הרצוי של ירידה במשקל הוא חצי ק"ג לשבוע.
בנוסף לירידה במשקל ולמידה של אורח חיים אחר, יש גם ערך מוסף נוסף, והוא: "ללמוד לאהוב את עצמי, לפרגן לעצמי, ולדעת לשים את עצמי על המפה".
הקבוצות מתנהלות בצורה של דינמיקה קבוצתית, שבה יש מקום לכל אחד לשתף, להשתתף, לתמוך,להיתמך, לייעץ, וגם לשבת בשקט ורק להקשיב. מדי שבוע מקבלים מתכונים שעוזרים לנו לגוון את הארוחות, ומדי שבוע ישנם חומרים מקצועיים שמועברים ע"י המנחה, גם בנושאי תזונה, וגם בענייני הנפש. אנו עוברים ביחד מסע משותף, עוברים ביחד את כל העליות והמורדות, ובסופו של דבר הופכים להיות משפחה תומכת באווירה של הקשבה ,סובלנות, וקבלת האחר- ועצמי.
אז ברוכים הבאים, אנו בטוחים שתיהנו מהחוויה והמסע המשותף שלנו, וכולנו כאן כדי לסייע ולתמוך.

הקבוצה תיפתח ביום ראשון 14/5 בשעה 20:30 אצל שולה בבית בנווה רותם פרדס חנה ותתכנס מדי שבוע. מחיר: 150 ₪ לחודש. לפרטים: 054-5223838

הראה עוד
Close