השימושון

נשים מצלמות

יולי – אוגוסט 2008
נשים מצלמות
יופי, אסתטיקה ואהבה – בעין העדשה
בהנחיית: ליאור מן וחדוה שפרעם

נסו להיזכר ברגעים שבהם חוויתן התפעמות מדבר מה – זה יכול להיות עלה שמונח בצד הדרך או אולי קרן שמש תועה ששטפה לרגע את החדר. מה קרה שם? משהו בפנים התרחב, שמח, אהב. לרגע אחד קטן העולם נמס ואיתו גם כל השאלות, הקונפליקטים והדאגות. המרחב הפנימי התמלא בשקט.

ליאור מן

“נשים מצלמות” הינו קורס ייחודי אשר נבנה במטרה לאפשר לכל אחת מהמשתתפות תהליך עומק של הכרות עם עצמה – עם האיכויות שלה כיוצרת וכאישה, ועם האופן בו היא מסתכלת על העולם וחווה אותו. דרך 9 מפגשים, יציאה להרפתקאות צילום בשטח, תערוכות משותפות, לימוד תיאורטי ופרקטי ודיאלוגים בתוך מרחב אוהב ומפרה – נראה כיצד אנו יכולות לפגוש מחדש, דרך עין העדשה ודרך העיניים של חברותינו, את הנופים, האנשים, האהבות שבחיינו.
– אין צורך בניסיון מוקדם, הקורס מתאים לכל אישה שאוהבת ונהנית לצלם ורוצה לגדול
– נשמח להיפגש אישית עם המתעניינות לטובת הכרות מקדימה ותיאום ציפיות
– ניתן לרכוש את הקורס כמתנה לבת משפחה או חברה.

חדוה שפרעם

חדוה שפרעם, מעצבת וארט דיירקטורית בתעשיית הטלוויזיה, בוגרת ביה”ס לאמנויות בצלאל, מנחת סדנאות בנושא מערכות יחסים ואינטימיות. בעבודתה נעזרת בחוויה החושית ככלי מרכזי ליצירת מפגש ישיר ובלתי אמצעי עם החיים ויופיים. שואפת לממש ולגלות רבדים הולכים ומעמיקים של אהבה בין בני אדם ומלמדת ב’מרכז לתרבות חדשה’ שבכרכור.

ליאור מן, צלמת ואמנית רב תחומית, בעלת תואר ראשון בקולנוע וטלוויזיה מטעם אוניברסיטת ת”א. מנחת מעגלי נשים, ומאמינה באיכויות הנשיות כמפתח לשינוי עולם ממשי. חוקרת את תחום היופי והאסתטיקה כדרך חיים של אצילות פנימית ומלמדת ב’מרכז לתרבות חדשה’ שבכרכור.

הקורס ייתקיים ב’בית ונוס’ אשר בפרדס חנה, החל מה – 7.7.08 וכולל 9 מפגשים בני 3 שעות. לפרטים נוספים והרשמה אנא צרו קשר עם ליאור 050.5268829 או חדוה 054.4397054 לאתר של בית ונוס >>

לצפייה בתיק העבודות של ליאור >>

הראה עוד

2 thoughts on “נשים מצלמות”

כתיבת תגובה

Close