טיפולים

נשימה מעגלית עם צביקה שקדי

שלום לכם!

שמי צביקה שקדי ורציתי להזמין אתכם להגיע אלי לטיפול בנשימה מעגלית.
במקצועי אני עובד סוציאלי מזה 15 שנה.
הגעתי לתחום הטיפול מתוך מקום של אהבת בני אדם, עניין באנשים ורצון להכירם מקרוב.
במרוצת השנים הבנתי שלסוג מסוים של אנשים (כולל אני) השיחה הטיפולית אינה מספיקה על מנת להבין את המטופל ולסייע לו. חיפשתי את שפת הלב הרגשית בין בני אדם על מנת להגיע עמוק ככל הניתן ולסייע לאנשים ממקום של הקשבה לנשמה שלהם.

מתוך החיפוש הזה, לפני 4 שנים, מצאתי את עצמי משתתף בתוכנית ההכשרה למטפלים בנשימה מעגלית של קרול למפמן, אחת המורות המובילות בתחום הנשימה המעגלית. עברתי תהליך לימודים ארוך אשר בסופו הצטיידתי בכלים רבים.

אני עצמי עברתי תהליך פנימי משמעותי מאד.
מחסומים רגשיים ירדו.
כאבים של שנים שישבו להם עמוק בלב, שככו.
הקליפות החיצוניות והמסכות התמוססו ופינו מקומן לאני האמיתי ולעוצמה שבי.
למדתי להכיר את החלקים שבי, להשכין בהם שלום וללמוד לנהל אותם ללא הרס עצמי, והכי חשוב – למדתי לקבל ולחבק את הילד הפנימי שבי.

בעבודה עם מטופלים בקליניקה שלי אני נעזר בטיפול בנשימה המעגלית להקלה וריפוי של תחלואי גוף-נפש. יחד עם טכניקת הנשימה המעגלית אני משלב טכניקות כמו:

VOICE DIALOG – שיטת טיפול המתייחסת לצדדים שבנו כאל דמויות בעלות מחשבות ודעות המשפיעות על חיינו. באמצעות קשב ומודעות למקומות אלה ניתן למנוע התנהגות הרסנית.

BODY DIALOG – שיחה ישירה עם גורם הכאב.

דמיון מודרך, תרפיית גוף-נפש וטכניקות לריפויי הילד הפנימי.

מהו הטיפול בנשימה מעגלית?
זהו טיפול אנרגטי רב עוצמה העושה שימוש בחיבור גופנפש על מנת להיכנס לסיפור של המטופל, ולנושאים החבויים-והבלתי מודעים שלו. עוצמתו של מצב הנשימה המיוחד מעלה מתח פיזי רגשי ומנטאלי על פני השטח ועוזר לשחרור חסימות רגשיות ולהשגת שלמות ואינטגרציה.
תהליך ריפוי טבעי זה מביא את המטופל להתחברות עם עצמו ועם כוחותיו הפנימיים.

למעשה, מקור רב קשיי ההתנהגות האנושית טמון בחוויות הילדות המוקדמות שלנו. בשלב מוקדם בחיינו אנו לומדים לדכא את רגשותינו (ממש דיכוי פיזי!) על ידי כווץ השרירים והגבלת הנשימה.
הנשימה המעגלית מתבצעת דרך הפה וכאשר היא מעמיקה, ומתח שרירי משתחרר, לרב המטופל חווה גם שחרור מקביל של רגש עמוק כמו כעס, עצב ומתרחשת הקלה עמוקה ולעיתים גם חוויה מתקנת של טראומות ילדות.
כאשר אותן תחושות קשות משתחררות מתפנה מקום לבניית אמונות ואמיתות חיוביות מעודכנות.

הנשימה מהווה למעשה דרך סילוק פסולת הן ברמה הפיזית והן ברמה הרגשית.

למי זה טוב?
עבודת הנשימה המעגלית טובה לכל אחד – ילדים, נוער, גברים ונשים הרוצים לעשות שינויים בחייהם ולהפטר מהרגלים/דפוסי התנהגות/אמונות שאינן מועילות להם. היא טובה לתקופות בהן אנו חשים תקיעות, כאבים בלתי מוסברים בגוף, מעברים ושינויים חדים, תחושות של עצב, דיכאון, קורבנות, אשמה ובושה אשר אנו רוצים להשתחרר מהם, קשי בהגשמת העצמי ועוד ועוד…

אם אתם חווים קשי לנשום או תופסים עצמיכם באמצע היום פתאום נזכרים לקחת נשימה, השיטה תתאים לכם.

חישבו על תהליך הנשימה כמטפורה לחייכם:
השאיפה היא הנכונות שלכם להתנסות בחיים במלואם, והנשיפה משקפת את נכונותכם לבטא את עצמיכם בשלמות.

עכשיו ענו על השאלה:
האם אתם מפיקים את המרב מהנשימה/החיים שלכם?

לרגל פתיחת הקליניקה שלי בפורמט החדש שלה, אני מציע לכם מפגש היכרות ראשון בן שעה וחצי עם הנשימה המעגלית בעלות של 50 ₪ ללא התחייבות להמשך. כל מפגש נוסף הינו במחיר של 150 ₪ .

צביקה שקדי – טלפון: 04-6230014 נייד: 054-9832085 אימייל >

תגיות
הראה עוד

2 thoughts on “נשימה מעגלית עם צביקה שקדי”

כתיבת תגובה

שווה לראות גם

Close
Close