זוגיות ומשפחהילדיםמהעולםמוזיקה

סאנביט 2013! בסופ"ש הארוך בשנה…..

סוף שבוע בלתי נשכח של חגיגת מוזיקה בינלאומית בתוך טבע יפיפה, עם אנשים יפים…

פסטיבל סאנביט מזמין למסע מוזיקלי מסעיר וחד פעמי עם השמות הלוהטים של תנועת תנועת הGLOBAL BEATS העולמית – יחד נרקוד למקצבים של מועדוני ברלין ועד לשבטיות אפריקאית, מהפבלות של ריו ועד הטברנות של יוון, מהשווקים של מרקש ועד החופים שטופי השמש של ג'מייקה – העולם כולו ברחבה אחת!
שורשי המוזיקה והתרבות פוגשים את הסאונד של המאה ה- 21 בחגיגת מוזיקה חיה וקצבית בת 36 שעות עם להקות, יוצרים, די.ג'ייז ואשפי קצב מרחבי הספקטרום המוסיקלי.  צפו בטריילר הרשמי של סאנביט 2013:

כל זאת ועוד בפסטיבל סאנביט שיחגוג את היומיים הארוכים בשנה בסוף שבוע של מוזיקה, ריקוד, שחרור, מפגש וחיוך. הפסטיבל יתרחש למרגלות הגלבוע בתוך טבע יפיפה לצד מי מעיין צוננים בכדי להעניק תפאורה מושלמת לחוויה בלתי נשכחת.
פסטיבל סאנביט מתרחב השנה ליומיים ויכלול במות מוסיקה חדשות, מתחמי תוכן שונים, קמפינג ומגוון פעילויות ייחודיות.
בואו לספוג את השמש הנפלאה של המוזיקה והחופש!

sunbeat 2013

3 במות מוסיקה / מתחמי סדנאות / מתחם ילדים / יריד אמנים / דוכני מזון ושתיה

SUNBEAT STAGE – הקצב החדש של העולם!

TROPICAL CAFE – שייק פירותי קר במורד הגרון ובריזת ים קרירה מלטפת את הגב… תתמסרו כל עוד אתם יכולים כי לא יחלפו רגעים רבים והקצב צפוי להשתנות! מסיבה חיה בצל עצי דקל וכוסית מוחיטו.

במת ה SOLGARDEN – במת היופי שלצד הקצב. המיתרים השקטים של הלב. יוצרים ויוצרות בהופעות אקוסטיות מלאות נשמה.

HEADPHONE PARTY – מסיבת אוזניות בשני ערוצים – באיזה מסיבה רוקדים הלילה? לא צריך להתלבט, הם שתיהן באותה רחבה, בו זמנית!

SUNDANCE– בקצב הגוף. סדנאות מחול אפריקאי, טרייבל, תיפוף על גוף ועוד עם טובי המורים.

SUNCHILD– האזור של הילדים. הפעלות וסדנאות יצירה מגוונות לקטנים לאורך הפסטיבל.

CIRCUS ZONE– מתחם האף האדום. אמני קרקס ואקרובאטיקה מעבירים סדנאות ומופיעים.

MIDNIGHT JAM – בחצות נפגשים לחגוג יחד את החוויה הקדומה של השבט והקצב שבתוכו. בואו עם כלי נגינה ועם כוונה. נזכרים במקום שבו זה התחיל.

CAMPING AREA – איזור הקמפינג הוא חלק משמעותי מהחוויה! הפסטיבל יספק לכם מתחמי קמפינג ירוקים ורחבי ידיים עם עצים בניהם זורמים מי מעיין צוננים – המקום המושלם לחוויית קמפינג בטבע.

כרטיסים:
מכירה מוקדמת: 220 ₪ עד ה-19.6 ( או עד גמר המלאי)
קופות האירוע: 250 ₪
ילדים: עד גיל 5 ללא תשלום, 5-15: 90 ₪

כרטיסים באינטרנט >

לפרטים המלאים בקרו באתר:  www.SUNBEATFESTIVAL.COM

לאיוונט בפייסבוק >>

רשימה חלקית של האמנים המופיעים על במת SUNBEAT 2013:

ALICE FRANCIS Germany – קפיצה לשנות העשרים דרך העתיד. הדיווה, שהפכה לאייקון אופנה וגיבורת תרבות- אליס פרנסיס וחבריה לוקחים את הסווינג של מועדוני הלילה של ניו יורק וברלין של שנות ה-20 והופכים אותו לטרנד החם של היום. מוזמנים להתחמם… 

MOLLONO.BASS & AVA ASANTE Germany – אל תחמיצו את אחד המופעים המעניינים של הפסטיבל! אחד השמות החמים במוסיקה האלקטרונית הגרמנית- Mollono יחד עם מלכה גינאית (לא פחות מנכדתו של מלך ASHANTI), ווקאליסטית כריזמטית ונגנית כינור. שילוב של מקצבים אלקטרונים עכשוויים ושירת נשמה אפריקאית עוצמתית. תנו בראש… 

MAGA BO Brazil – דיג'י, מפיק והרפתקן היוצק אל הרחבה את שורשי הבס הטרופי ותרבויות הקצב השונות ומעניק להם חיוניות רעננה וביט מחשמל. תתכוננו ל-Tropical Trip. תכירו אותו…

DJ CLICK France – אלכימאי הרוקח את הכפרי עם האורבאני, ומכין שיקוי רב תרבותי בשילוב מכונות דיגיטאליות שיוצרות שפה מוסיקלית חדשה של WORLDTronica. מוזמנים למעבדה..

ESTER RADA Israel – תגלית הסול- גרוב הישראלית והשם החם בארץ כשמדובר בFאנקיות מדבקת ושירה מרגשת. הזדמנות מיוחדת לשמוע אותה רגע לפני יציאה לפסטיבל Glastonbury האגדי. בואו לגלות את אסתר גם אתם…

BOOM PAM Israel – בואו מטושטשים מאיזה כוסית אוזו. חשמלית שגולשת בין אגן הים התיכון לוודסטוק, מתופף חסר מעצורים וטובה עוצמתית א- לה בלקן … תרגישו כמו בחתונה ים תיכונית אקסטאטית. יאסו!!!

ALAEV FAMILY Israel – הגרוב הבוכרי חוגג 80 למנהיג ההרכב וראש השבט- פאפא אלייב. בואו לראות איך המסורת הופכת לשיכרון חושים אקסטאטי ברחבה.

SUMSUM Israel – ריקודים עם בקבוק ערק על הסנטר ושבירת צלחות. חאפלה צוענית שתטיס לכם את הדמיון והגוף אל הרחובות השמחים של מזרח אירופה, קרקסים נודדים והחצרות החוגגים של הבלקן.  הציצו בקרקס!

וכמובן – טובי הדי ג'ייאים!

Dj Bush Beats b2b Dj Tori Baba <> ECHO & TITO <>DJ IDAN K <>ONOGANA
DJ AMIT STARK <> SYMBOLICO <> CUT & BASS <> LIBRA DISCOTHEQUE
Sahara Piksie <> Yaniv Smeltser <> Carlie Fairburn & Yossi <>
Tami Ben Hadar Ido Mizrach <> Naama Or
Orka Teppler <> Yaeli Shoshana Cohen <> Rona segev
ועוד רבים וטובים! נתראה בפארק…

הראה עוד

כתיבת תגובה

Close