אקולוגיהבעלי מקצועטיפוליםסדנאות, קורסים, חוגים

למטפלים במושבה חופשית

[עופר ישראלי, שומרי הגן]

מים

…אני יושב על שפת הנהר ומתבונן בדגם הזרימה המשתנה לנצח במים המפכפכים בין הסלעים. בהתבונני, אני יכול להבין את השפעת כמות המים – רמת החיבור לחזון, הכוח המניע – על יכולתם של המים להתמודד עם המכשולים בדרכם, מציאות החיים….

…אני מחליט לבקש עזרה מהמים. נזכר בכל הפעמים בהן הצלחתי לשמוע אותם מדברים בתוכי בקול ברור, מלמדים אותי, משחקים לפני כדי להראות לי איך להבין ללא מילים. אני מהדק את כיסוי העיניים, נכנס לנהר ונשכב בזרם. המים סוחפים אותי מיד. אני מודע לכך שאיני מרגיש את התנועה – אין תנועה כשאתה חלק מהזרם! אני משחרר את הגוף לגמרי. כשאני מרגיש גזע, אני נותן לו ללטף אותי, עובר מעל חניתות הענפים בקימור גב עדין, בדיוק כמו הזרם….

תןאדמה

"אל תדאג, אבא, אני הולכת בלחש, בלחש…" זו הייתה תשובתה של בתי בת השלוש לאזהרה שלי בעת שהלכה יחפה ביער, על קוצי הערמונים….

…כשאנו נעים בקצב הטבעי, אנו נמצאים בדיאלוג תמידי עם האדמה – מודעים לכך שאין שני צעדים זהים בחיינו, מודים לה על התמיכה שהיא נותנת לכל צעד ולעצם קיומנו, מעבירים את תחושת התודה דרך כף הרגל, כמו ליטוף לחיית מחמד הרובצת מתחת לשולחן, ומקבלים כוח בתמורה. אנחנו הולכים בלחש, בלחש – כפי שנועדנו ללכת….

אש

…אני מדבר עם האש, מאכיל אותה כמו חיה קטנה. ובתמורה, היא מנשקת את אצבעותיי ומחממת אותי בליל החורף הקפוא, כפי שאחיותיה עשו משך אלפי שנים עבור סיירים אינדיאנים שהיו מדליקים מדורות כמו זו, עוטפים אותן בגלימתם וישנים בכריעה מעליהן. אני מספר לה על עצמי, שואל שאלות, מתייעץ, וחש הקשבה עמוקה. אני מקשיב וחווה תקשורת שמעבר למילים. אני שומע סיפורים על זמנים רחוקים ואנשים אחרים שחיו בערבה הרחבה בה אני נמצא, אנשים שידעו לכבד את האש, להשתמש בה לצרכיהם ולהודות לה בחרדת קודש, כמו לכל כוח בורא אחר סביבם….

רוח

…אני עומד בעיניים עצומות, מולי בן זוג לתרגיל – הוא יכה בי בעוצמה לא נעימה ללא התרעה…רק אם אהיה עלה נידף ברוח אוכל לזוז בזמן כדי להעביר את המכה דרכי ללא נזק… התרגיל הינו תרגיל השאול מאומנויות הלחימה, אולם תואם חיים לחלוטין – אם נלמד לבצע את אותה תנועה מול כל קושי לעולם לא נשבר…

[ציטוטים מתוך הבלוג "מצב האפס" של עופר ישראלי מיסד שומרי הגן]

על תראפיה – 

הטבע הוא המרפא האמיתי – כל שעל המטפל לעשות הוא להימנע מלהפריע. כל תפקידו הוא לעודד, להזמין, ולאחר מכן ללכת בלי לקחת קרדיט… סגולת ריפוי – ( : (medicine רק אם אני מחובר ל"כוח האישי האמיתי" שלי – לסגולה שלי, האופיינית רק לי,אוכל להיות מחובר לסגולות של הצמחים, המקומות, הגבישים , השירים, השעות והריקודים . רק החיבור המלא יהפוך נסיון ארוך לריפוי, המצליח לפעמים, לנס הקורה כאן ועכשיו.

כפי שאנו מבינים, הכילו בתוכן שיטות הטיפול הקדומות שילוב רחב ומאוזן של אלמנטים, שבשעה שהופעלו יחד, יכלו להביא ריפוי עמוק ומיידי. במשך הדורות עם התרחקות האדם מהחיבור הפשוט והאוטנטי שלו לעולם, נעלמו שיטות משולבות אילו,נשמרות ע"י קבוצות סודיות של זקנים.מחולקות לחלקים קטנים כדי שיוכלו להיזכר…בעשרות השנים האחרונות החלו לצוץ במקומות שונים בעולם חלקי הידע העוסקים בריפוי אך הקשר בין החלקים אבד, ועמו גם כח הריפוי של השלם……

כיום מצוי הידע השלם בידי שמאנים יחידי סגולה שמן הסתם לא יחלקו אותו עם סקרנים. אך אם הבנו את הצורך, ניתן להתחיל במסע האוסף את החלקים אל תיק המרפא שלנו ומגדיל את יכולתנו לעזור ככל שננוע בדרך. כמו בסיפור על העיוורים הניגשים לפיל בגן החיות. אחד מתאר אותו כקיר מחוספס ורך, השני כמשהו קשה ארוך וקר, האחר כחבל עם קשר בקצה והאחרון כצינור מכבי אש… לנו ברור שכל אחד מהם אוחז בחלק מהשלם בה במידה שאנו יכולים לראות שרק פתיחות ותקשורת תאפשר להם להבין מהו "פיל".

אני מזמין אתכם מטפלים בעלי הכשרה וניסיון, לבוא ולנסות לצור לעצמכם ביחד את תמונת השלם – תמונת הריפוי הטבעי. לראשונה לאחר שנים של עבודה עם אנשים כמורה, מטפל,מוסיקאי ומלווה מסעות חזון, החלטתי להציע קורס למטפלים בשיטת שומרי הגן. אפשרות לכל מטפל להוציא את הקליניקה שלו החוצה. אפשרות להוסיף לטיפול גוף את הרוח ולטיפול רוח את האדמה. מדובר בקבוצה קטנה שתיפגש 10 פעמים בחודשים הקרובים.

פרטים בפייסבוק של שומרי הגן >

השראה בבלוג שלי "מצב האפס" >

עופר ישראלי

סגולת ריפוי
שיטת הטיפול של שומרי הגן

מבוססת על הבנת המרפאים הקדומים, שאי אפשר להפריד בין מרכיבים באישיות בנפש ובגוף, אי אפשר לפרק טיפול אמיתי לחלקים המטפלים בגוף, בהילה, בנשמה או בנפש וש – "לעולם הטבע כוח לרפא כל מחלה שיצר"… – עלינו רק לדעת איך לגייסו…
לאחר שנים של הוראה שהיא טיפול, וטיפול שהוא הנחייה לעבודה עצמית על התפתחות אישית – אנו מציעים לראשונה למטפלים לפגוש את דרכנו – דרך חדשה ושונה מכל המוכר לעזרה לאנשים.

שימוש במיומנויות חיים של לקטים ציידים ככלי טיפולי:

מיומנויות קדומות מבוססות מוטוריקה עדינה (מיומנויות כפיים) ותנועה בסיסית (הליכה ריצה התגנבות) המאפשרות חיבור ישיר לעצמנו ולעולם, עיסוק הדורש התמודדות עם חיים אמיתיים והיכול להעלות קשיים הניתנים להשלכה והרחבה לכוון החיים "בעולם החיצון";

עיסוק בצרכי חיים בסיסיים (הדלקת אש, בניית מחסה ועוד) המעניקים עוצמה ואפשרות גדילה, לא מתוך תחושת "הישרדות בטבע", אלא מתוך הרחבת תחום הנוחות שלנו.

חיבור לכוחות הטבע ויכולתם המרפאת באמצעות תרגילי מודעות ותקשורת אנרגטית עם העולם שהוכיחו את יעילותם במשך דורות. לימוד טכניקות קדומות לעבודה אנרגטית.

חיבור לאיכותם המרפאה של תנועות טבעיות – הליכה נכונה, ריקוד פרימיטיבי, תנועות היוצרות איחוד במוח, קצבים מורכבים היוצרים מצבי טראנס אמיתיים

שימוש בטכסים רוחניים אוטנטיים וחיבור לכוחות המרפא הפנימיים לצורך ריפוי אישי וקבוצתי – זאת בהקשר על דתי (כמו בשאמאניזם, רק בלי הנוצות…) המאפשר פניה לכל קהל…

האיכות "מרפאת הכל" של היעוד – תהליך גילוי וחיבור למקום העוצמה שלי בעולם.

שילוב של טכניקות טיפול מתחום הגוף נפש עם טכניקות שמאניות קדומות לצורך הבנת האלמנטים (אדמה מים רוח אש)  והשפעותיהם עלינו.

חיבור לצמחים ולחיות כמייצגי ומעבירי כוח מרפא כפי שנתפסו בתרבויות קדומות .

אש

למי זה נועד:

הקורס מיועד לקבוצה רצינית של עד 10 מטפלים בעלי הכשרה וניסיון, המעוניינים לרכוש סט כלים שיאפשרו להם להביא את חדר הטיפולים אל הטבע, תוך השענות עמוקה על יכולתו לרפא לתמוך בתהליכי ריפוי…
עדיפות לבוגרי סדנת מבוא של שומרי הגן.

אורך – 10 מפגשים עם אפשרות להרחבה ל20 מפגשים בהמשך.
מתי – החל מה 19/2 (יתר התאריכים ימסרו לנרשמים)
ימי שלישי בשעות 9:00- 14:00 ובנוסף מפגש אחד באורך סופ"ש.

המפגשים ככלל יתקיימו ביערות באזור חוף הכרמל, ואחדים מהם יתקיימו באזורים שונים בארץ – מדבר, נחלים וכו', בהתאם לתכני הקורס.

הקורס מועבר ע"י עופר ישראלי מייסד ארגון "שומרי הגן". בעל הכשרה בטיפול ריכיאני, ועוזר לאנשים למצוא את דרכם תוך שימוש בכל הנ"ל מזה 15 שנה;  מורים אורחים לתנועה, קצב, ריקוד.

עלות – 2400 ₪. לפרטים והרשמה: שחף 052-2986544 shasha_be@hotmail.com | אתר | פייסבוק

—-

צילומים: דני וולפשטיין

הראה עוד

כתיבת תגובה

שווה לראות גם

Close
Close