השימושון

סדנא לתקשורת מקרבת במשפחה

אנחנו מזמינות אתכם הורים וילדים לצאת ביחד למסע התקרבות משותף, בגובה עיניים לב אל לב, להעצמה של כל אחד מבני המשפחה. ביחד נפתח ונעצים ביטויי אכפתיות ואהבה בתקשורת בין בני המשפחה, נקשיב ונדבר בשפה הפותחת את לב האחר לשמוע, נביא למודע ונגלה למה אנו זקוקים כדי להיות בפתיחות וכנות זה עם זה, נזהה את מקומינו בתוך המשפחה ובתוך מחלוקת: חלקים תורמים וחלקים מקשים…והכול ברצף של 7 מפגשים חווייתיים מהנים בחיבור לטבע ובחיבור אחד עם השני.

מנחות:

כרמל ברייטינג נשואה ואימא לשניים. אני בוגרת משפטים וקורס מורי דרך, מגשרת מוסמכת ועובדת כמתאמת קד"מ לנוער עובר חוק – עבודה עם נעריםנערות ומשפחותיהם. בעבר הדרכתי חוגי טבע לילדים, הנחתי קבוצת מדיטציה למבוגרים…ושנים בתהליך של מודעות עצמית, למידה והתפתחות אישית הקשורים גם לקשר ותקשורת מקרבת. עבורי הסדנא היא מקום שמאפשר נתינה למען העמקת הקשר הטבעי והיקר מכל – הקשר בין הורים וילדים, דרך מסע משותף חוויתי, מעצים ומקרב, דרך התבוננות ושיתוף במה שיתאים ולמען קירוב הלבבות במשפחה.

יעל שפיריג נשואה ואימא לשלושה. מורה לתנועה ודרמה, מנחה מעגלי ילדים ונוער ומגשרת מוסמכת. אני נמצאת שנים בתהליך התפתחות ולמידה אישי שקשור גם לקשר ותקשורת מקרבת. במשך שנים רבות הדרכתי ילדים ונוער בדרכים שונות תהליכים להתפתחות אישית והעצמת המודעות: ב"מהות החיים", במערכת החינוך, ובמסגרות פרטיות- סדנאות להורים וילדים בסופ"ש במדבר. בעקבות המפגשים המרגשים עם המשפחות חיפשתי לפתוח מרחב שיאפשר להורים וילדים להיפגש ממקום חדש, ובשותפות עם כרמל פיתחנו את הסדנא שמשלבת חוויה, הנאה ועומק, שמאפשרת לגעת ולהנגע, ולהעמיק את הקשרים בתוך המשפחה מחופש בחירה ולפי רצון הלב.

הסדנא תתקיים בסטודיוגה בימי שני ב 16:30 עד 18:30 החל מ 19.10.09. מוזמנים למפגש הכרות ב 12.10.09 ב 16:30 בסטודיוגה בפרדס חנה. פרטים נוספים במייל ובטל': 054-7575710 (כרמל) 050-5338882 (יעל)

הראה עוד

18 thoughts on “סדנא לתקשורת מקרבת במשפחה”

  1. הורים וילדים יקרים

    בואו היום ל eating-yoga שבסטודיוגה. נהייה שם בין 19:00 ל 20:00
    נשמח להכיר ולענות על שאלות ולספר יותר על הסדנא לתקשורת מקרבת במשפחה.
    מפגש היכרות לא מחייב וללא עלות ביום שני 12.10 ב 16.30 בסטודיוגה
    נשמח לראותכם
    כרמל ויעל

כתיבת תגובה

Close