השימושון

סדנת "המסע" עם ברנדון בייס

אוג'ס משתף:

באחד הימים התקשר אלי חבר טוב, וסיפר על חברה שלו שהיא גם מורה רוחנית ותרפיסטית מדהימה בשם ברנדון בייס, שמגיעה להעביר סדנה בישראל ואין מצב שאני מפספס את זה.
מכיוון שאני מעריך את דעתו מאוד ומאמין ששום דבר הוא לא מקרי, החלטתי לבדוק את העניין ונרשמתי לסדנת המסע. אני חייב לציין שבעבר גרתי מספר שנים בהודו, ורוב הזמן שהיתי באשרמים ועברתי עשרות סדנאות וקורסים מעולם הנפש והרוח ובעיקר עסקתי בחיפוש.
התקשרתי לחברי אילן לוי (הוצאת פראג), שבמקרה או לא היה האחראי העיקרי להבאת ברנדון בייס לישראל והוציא את הספר בתרגום לעברית, והוא אמר לי באופן ברור שאסור לי להחמיץ את ברנדון בייס והמסע.

הסדנה נערכה במלון דניאל בהרצליה. ברנדון בייס עלתה לבמה המקושטת פרחים ועטופה בד קטיפה זהוב, והתחילה לספר את סיפור חייה המרתק, את התובנות אשר הביאו אותה לפתח את הכלי המדהים הזה.
הכלי נקרא "המסע" (אפשר למצוא את הסיפור המלא בספר שלה), על שם המסע אותו עובר המתנסה. משם היא המשיכה לתאר כיצד עלינו להעביר את המסע לאחר, הזמינה לבמה מישהי מהקהל והדגימה עליה את המסע וכיצד יש לעשותו.
לאחר כן עבדנו בזוגות וחווינו מסע – העברנו בעצמנו והעבירו לנו את המסע. חוויתי חוויה עמוקה ומיוחדת, אשר לקחה אותי רחוק אל ילדותי הצעירה, למקרה ספציפי שם חוויתי חוויה חזקה. וכך דרך המסע וסביב המדורה, במפגש דמיוני, הייתה לי הזדמנות לסלוח ולמחול ולחולל תיקון וריפוי.
אני מודה על ההזדמנות שניתנה לי לחוות ולעבוד על מקומות אלה.
המסע הוא כלי מצוין לעבודה פנימית מתקנת, והמסע שלי לקח אותי מעבר לכל שכבות הרגש אל המקור הנכסף, האין סופי, אותו אושר עילאי קסום, אותה אהבה חסרת גבולות, לאותו מקום אליו הייתי מגיע בעת שישבתי לצד פאפא ג’י או בהימלאיה בויפאסנה או בדרשן אצל אושו. חיבור מובהק אל המקור שלי אל מרכז המרכזים, פשוט מדהים.
אני מרגיש שאני מתחיל להשתפך פה, אבל תארו לעצמכם אולם של אנשים מכל המינים הסוגים מתחבר אל המקור ואל אנרגיה אחת קולקטיבית, מצמרר, נפתח הלב, מזיל דמעה של אושר…

מצאתי פה כלי מדהים לעבודה עם אנשים, משהו שהתלבש עלי כמו כפפה ליד והשתלב בכל שיטות הטיפול בהן אני עוסק – אם זה האימון האישי, העבודה הרוחנית, ה-NLP, הדמיון המודרך, העיסוי והטווינא, הכול התגבש לדרך אחת הוליסטית בעלת עומק אין סופי.
יש!.. נמצא הגשר בין המימד הרוחני המדיטטבי לבין העולם התרפויטי הרגשי. למי שמתרגל שנים ויפאסנה וזן זה לא תמיד כל כך אובייס, ונכון שיש עוד לא מעט גשרים כאלו, אם בכלל ניתן להפריד בין החלקים, אך האמינו לי, המסע הוא בהחלט אחד הטובים שבהם, ואני מזמין אתכם להתנסות.

סדנת 'המסע' תתקיים במלון דניאל הרצלייה פיתוח בימים שלישי רביעי וחמישי 5-7 במאי 2009 בין השעות 8:00- עד 20:00. לפרטים: מיכל, פראג הוצאה לאור, 077-4665292

הראה עוד

1 thought on “סדנת "המסע" עם ברנדון בייס”

  1. שלום ,
    אני גרה באירופה .
    במקור אני מעבירה סדנאות ושעורים ממקום רוחני .ואני כל הזמן במסע ,איך לשפר,להישתפר ולעזור לכל המשתתפים שלי בסדנאות . העיסוק שלי יותר תרפיה בתנועה ומדריכה לתנועה וריקוד .
    קראתי את הספר "מסע" וזה בהחלט מדבר אלי כי זה בדיוק אותה דרך שאני עוברת עם עצמי כדי להגיע ל"אני האמיתי שלי" דרך תנועה וריקוד .
    האם קיימת אפשרות ללמוד את השיטה ולקבל הסמכה כדי להעביר באירופה ?

    נושא נוסף: הייתירוצה לשלוח את הבן שלי לסדנא "המסע" . הוא גר באזור עפולה והעמקים. האם מתקיימת הסנה באזור זה ?

    תודה על תשובתכם .

    בתודה מראש אורה

כתיבת תגובה

Close