זוגיות ומשפחהיוזמות חופשיותניו אייג'סביבה וקהילהסדנאות, קורסים, חוגים

סדנת מעשה האהבה עם עימנואל לב

סדנת מעשה האהבה – טנטרה עם נירוואן עימנואל לב

26-27 לאוקטובר בנירוואנה, עין עירון

נירוואן הלב

בסדנה זו נחווה ונלמד איך להשתמש באנרגיית המין שלנו (אנרגיית החיים) בתוך ומחוץ למעשה האהבה, כדי לפתוח את חיינו לחופש פנימי, שמחה ושפע. נלמד לפתוח ולתעל נכון בגוף את אנרגיית המין שלנו, כדי לשחרר חסימות גופניות, רגשיות, מנטליות ורוחניות.

רובנו מסתובבים וחיים בעולם כשאנרגיית המין שלנו או מודחקת או משרתת בעיקר את הצ'אקרות התחתונות שלנו, ומתועלת בעיקר לסקס, שמתבטא במרדף אחרי האורגזמות של אברי המין (וכבודן במקומן מונח). אפשר לתעל אותה אחרת לגמרי, ואז מעשה האהבה והחיים פשוט הופכים להיות משהו אחר לגמרי. מעשה האהבה הופך להיות כלי למודעות, שמחה, ריפוי, עונג והוויה של כל הגוף, גם הפיזי (יכול כל הגוף לרטוט לזמנים בלתי מוגבלים), גם הגוף הרגשי, וגם הלב יכול להיפתח (כי הלב מקבל אנרגיית חיים שעולה מלמטה, מהשורש שלה, ודוחפת ומתמירה את מה שחוסם אותו). לאחר שחרורם והתמרתם, יש מקום לזרימה של אהבה בתוך הלב – וזו כידוע תחושה שאין כמותה. גם הגוף המנטלי נהנה פלאים. המוח ושאר שלוחותיו מקבלים המון אנרגיה ויכולות העלאת תדר המחשבות. קפיצות ברמת היכולות האינטואיטיביות ויכולת המדיטציה, יוצרים בהכרח שינוי אדיר בחוויית החיים וביצירת המציאות של חיינו. כמובן שגם הגופים הרוחניים חוגגים. כששאר הגופים נפתחים יכולים אנו לחוות את הווייתנו המלאה ולחוות תחושות של אחדות מבורכת.

בסדנה זו נחווה ונקבל כלים להתמרת המין באופן פשוט זמין ומהנה.

הסדנה מיועדת ליחידים ולזוגות

סדנה זו היא ללא יחסים מין ושאר שכאלה.

מחיר: 820 ש"ח או 1,500 ש"ח לנרשמים בזוג
פרטים והרשמה: 052-2849727
www.nirvanalev.com

עימנואל לבנירוואן עימנואל לב
טרפיסט, יועץ, הילר. מנחה יחידים וקבוצות למימוש והגשמת הפוטנציאל הרחב והחופשי שלהם, לחיבור אנשים לעוצמה, ליצירתיות, ליכולות התקשורת הפנימיות והחיצוניות שלהם, לחיבור מחדש לאמון, לשמחה ולאהבת החיים שלהם.
משתמש בעבודתו בכלים רבים אותם למד ולימד במהלך חייו כמו: מדיטציות אקטיביות ופסיביות, ביואנרגיה, ריברסינג, הילינג, יוגה, טנטרה, קבלה, Primal Healing Therapy, דמיון מודרך, טכניקות נשימה שונות, תטא הילינג, אימון,NLP , תקשורת מקרבת, תרפיות גוף שונות…

תגיות
הראה עוד

כתיבת תגובה

שווה לראות גם

Close
Close