2012 זה עכשיואוכלאינטרנטאקולוגיהסדנאות, קורסים, חוגים

סדנת קקאו עם קארונה ירון: 27.2

 ב- 27/2/12 יום שני בתשע בבוקר, תארח "ראגה"
סדנא מיוחדת וחדשנית בנושא הקקאו, בהנחית קארונה ירון.

מסתבר שקקאו הוא מזון מרפא כשהוא חי וטבעי, ושוקולד יכול להיות תרופה מענגת. אורגזמי ללא יסורי מצפון!


הקקאו "מזון האלים" היה מקור לכוח, פריון ובריאות בקרב שבט יערות הגשם.
הכנת מוצרי הקקאו המודרנית מנטרלת את ערכיו התזונתיים וסגולותיו הרבות.
בסדנא נפגוש בפולים החיים, בחמאה ובאבקת הקקאו הטבעיים, נלמד את ערכם וכיצד להכין מהם שוקולד טעים מעורר ומרפא, שייקים, גלידות ומוס שכל אחד במשפחה יאהב, מינקות עד שיבה.

זוהי סדנא בת 3 שעות שבסופה ניתן לרכוש את כל חומרי הגלם באיכות ובמחיר הטובים בארץ (אורגניים, כשרים ובסחר הוגן) ולהצטייד בכל המתכונים כדי להכין בעצמנו את הקינוחים האהובים בבריאות ובטעם.

קארונה ירון, מנחת המפגש, היא מטפלת ברפואה סינית, תזונה חיה, מזונות על והידרוקלוניק. מנחה סדנאות בחוות הבריאות "מצפה אלומות" ובמרכזים שונים בארץ.

דמי השתתפות: 200 ש"ח (180 ש"ח בהרשמה מוקדמת)
כרטיסים ניתן לרכוש גם בראגה במכירה מוקדמת.  לדף האירוע בפייסבוק >
לפרטים: 052-5613246 | אימייל

רקע לסדנא, מאת קארונה:

החיים המודרנים מלאים, רבי פנים ואינטנסיביים. כולנו משתתפים במשפחות, בקריירות, ברשתות חברתיות, מתאמצים לשמור על בריאות הגוף והנפש ונמצאים בתהליכי התפתחות. אנחנו צריכים תזונה משובחת שתניע אותנו, תחסן אותנו, תפרה ותגדל אותנו. עייפנו מאכילת מזונות משמינים ומרעילים. הגענו לקצה המיאוס בנטילת וויטמינים, מינרלים ואנזימים מקופסלים. אנחנו צריכים הזנה וריפוי מן הטבע, עם קשר ישיר לאדמה, לאור השמש, לרוח ולגשם. אלה הם מזונות העל.

אני מנחה סדנאות ניקוי גוף בחוות הבריאות "מצפה אלומות" מזה שנתיים. לפני כן חייתי 12 שנה במרכז וצפון אמריקה שם למדתי מהמסורת האינדיאנית הקדומה ( כמו גם מגישות מודרניות לתזונה חיה) תחום מתפתח בעולם שנקרא מזונות-על. מזונות על הם מזונות שגדלים בר בבתי גידול פראיים ומכילים מינרלים וויטמינים ונוגדי חימצון לרוב והם תוסף התזונה האולטימטיבי לחיינו המודרנים,  חיים שהמזון שבהם גדל באדמות מדולדלות ומרוסס בכימיקלים. הקמתי בקוסטה ריקה מרכז לניקוי גוף שאירח אמריקאים וקנדים בעיקר לריטריט של שחרור הגוף מרעלים ולמידה של אורחות חיים בריאות בתזונה ובתנועה.

מנעוריי חיפשתי דרכים רבות להיטיב עם הגוף: בלט מודרני, יוגה, רפואה סינית, טבעונות, הידרוקולוניק ותזונה ואני אוהבת את כולם ומישמת אותם, אבל התחום הויטאלי והשמח ביותר שמצאתי הוא מזונות העל, מהם אני מכינה בעיקר קינוחים, משקאות ומעדנים בהכנה מהירה ופשוטה.
אני אוהבת ללמד אנשים לעשות את זה בעצמם, ונהנית לראות איך אנשים מגלגלים הלאה מתכונים של שוקולד, שוקו, גלידות, סירופים, ממרחים ועוגות טבעוניים ללא אפייה על טהרת מזונות העל, שכל המשפחה אוהבת.

אני מגדלת ילדה בת 4 על קקאו חי וגם מספקת לאבא סכרתי קינוחים ללא יסורי מצפון. כשהגעתי לארץ לימדתי את קהילתי החדשה לפתוח את היום בסמוזי מזונות על, עזרתי לזוגות להכנס להריון עם שוקולד ופתרתי כמה התמכרויות לקפה. אפילו בעלי הצרפתי הסכים לרדת מניקוטין, קפאין, בצקים וגבינות כי היה לי תחליף להציע לו. ליין אדום אני מצטרפת אליו..

בדנת שוקולד טבעיאני מזמינה את קהילת פרדס חנה לעבור לשוקולד בריא ולקקאו חי בקינוחים ומשקאות, כדי לחוות את האנרגטיות, הפוריות, היצירתיות והשמחה שהאינדיאנים מיערות הגשם לימדו אותי. ביום הסדנא ימכרו חומרי הגלם להכנת שוקולד: פולי קקאו מקוסטה ריקה, ניבס, חמאת קקאו ושמן המפ במחירים נוחים. בעתיד הקרוב תיפתח חנות אינטרנטית למזונות האלה.

שיהיה שבוע מתוק ובריא!

קארונה ירון | טל': 052-5613246 | אימייל >

תגיות
הראה עוד

2 thoughts on “סדנת קקאו עם קארונה ירון: 27.2”

  1. קארונה יקרה,
    הייתי לפני כחודש ומאוד נהניתי מהסדנה שלך. הבת שלי אוהבת לאכול 2 קוביות שוקולד מריר כל יום. איזה כיף שכעת אני יכולה להכין לה שוקולד בייתי ובריא.
    מעבר לידע שלך בענייני שוקולד, תרמת בכל מיני טיפים בנוגע למזונות על והצלחת בהווייתך השלווה והנעימה להכיל את מטר השאלות שלנו.
    מחבקת אותך
    גיל

כתיבת תגובה

Close