השימושון

סוף עונה ב- Freebe

סוף עונה ב- Freebe – מכנסי הדייגים החורפיים

השבוע ראיתי שגם לרונן וגם ליודה יש מכנסיים כאלה. הם מסתובבים איתם בבית כמו נזירי פוטר, מתהלכים בנוחות בין המחשב ובין חילוץ עצמות. יודה אוהב אותם בגלל שאפשר ללבוש מתחת עוד טריינינג, וזה עונה בול על הצורך להתהלך בעולם בתחושה של מתחת לשמיכה, ולהרגיש בבית.
גם לי יש (בבורדו) וגם ליואב זאבי, ואולי גם לאסי פרידמן (אי אפשר להבין את זה מהטקסט, אבל ברור שהוא מתפעל). בקיצור, אפשר להגיד שזה כמו קרוקס – רק שבמכנסיים:

תראו מה זה: אנשים טוחנים שעות בחברות היי-טק, משקיעים את החיים בסטארט-אפים, ממציאים פטנטים כאילו אין מחרתיים. ודווקא רן וענת – דווקא הם מכולם – עלו על הקונספט הגאוני הזה, שמשלב בד של טרנינג כותנה משובח עם הגזרה הכי נוחה של המכנסיים התאילנדים. התוצאה מפנקת באופן שערורייתי. וכבר כמה שנים שהארון שלי מלא מכנסיים כאלה. עכשיו יוצא הזוג הצעיר עם ליין חדש של בדים איכותיים, צבעים מדויקים ושני שדרוגים עיקריים: סקוטש במקום שרוך וכיס במקום אין כיס. קבלו אותם בתשועות: www.freebe.co.il
(יואב זאבי , עכבר העיר 20.12.2007 )

לך תדוג

פעם, אם פגשתם מישהו לובש מכנסי דייגים רחבים, כאלה שנקשרים במותניים ומתאימים לכל מידה, ידעתם מיד שהוא חזר מטיול במזרח. אחר כך הגיעו המכנסיים הקיציים האלה לארץ, אלא שהם צבעו לנו את כל הכביסה. ענת אברהם ורן פרנץ, שנדדו שמונה שנים בעולם ואפילו חיו באוהל באוסטרליה עם תינוק שרק נולד, לובשים תמיד את "מכנסי החופש". השניים וילדם הפעוט גרים עתה בתלמי אלעזר והם מייצרים מכנסי דייגים מפוטר איכותי, שמתאים לימים הקרים: עם שרוך קשירה קלאסי או עם סקוטשים (צמדנים) וכיס בצד. את המכנסיים, בשתי מידות שמתאימות לכל, הם מוכרים באתר שהקימו באינטרנט www.freebe.co.il , שמדגים גם את אופן הלבישה. המחיר 125-159 שקל, תלוי בדגם. נעים וכביס ובלי דאגות.
(אסי פרידמן , שבועון לאישה 25.2.2008)

לקראת סוף החורף הבא עלינו לטובה מכירת סוף עונה מטורפת!
השני ב-50% (הזול מבינהם עד גמר המלאי), בנוסף סוגי ב' ועודפים בהנחה משמעותית.
כל יום בתלמי אלעזר (מול גן שמואל) עדיף לתאם טלפונית עם ענת: 0524322499
לתושבי פרדס חנה כרכור והסביבה הקרובה משלוח חינם בהזמנה דרך אתר האינטרנט

הראה עוד

כתיבת תגובה

Close