השימושון

סחרחרת אביב

השדרן ברדיו אמר הבוקר, שהיום האור חזק יותר. כאילו מישהו הגביר את הדימר. ומחר עוברים לשעון קיץ.. ועוד מעט אבטיחים על החולצה ואחה"צים מתארכים, משתרכים, באויר החמים.

אחר הצהריים ינאי ביקש ללכת לגן שעשועים עם הצפרדע. הגענו לשם והוא ניגש לקרוסלה ושיחק בה שעות ואז שוב זה קרה לי, בפעם שניה: קלטתי שהקרוסלה של גן וייל יוצרת אצלי חיבור חזק לילדה שהייתי. כמו שקף על שקף, בשקט פנימי.
לא יודעת מה יש שם בספוט, אולי זה מעגל הצמיגים שהנס בנה, אבל גם היום – למראה הילדים המסתחררים עבר בי רעד של התרגשות זכרונית, אביבית, של הימים האלה שלפני פסח. של סנדלים חדשים, ובגדים חדשים, וניחוח חרציות והדרים, פותח בבית החזה חלל מדגדג של חופש, ושהכל ככה…אפשרי.

ועכשיו שתי שאלות, אחת קשורה לעניין ואחת לא כל כך –
1) איך מודדים אנרגיה של קרקע?
2) איפה בסביבה אפשר לזרוק זבל גדול? למשל מכונות כביסה שלא עובדות, מיטות נוער מוכתמות, דברים שכאלה? כי הרחובות מוצפים בג'אנק וגם חלק מהשדות, וזה על הפנים.

הראה עוד

4 thoughts on “סחרחרת אביב”

  1. המשך
    אפשר לפתוחלשנות אנרגיה של מקום באמצעות קריסטלים המונחים במעגלים ובעזרת "הילינג פלאנטארי"ולעזור למקומות להשתחרר מטראומות עתיקות, לאורר,ולהעצים אותם. בדיוק כמו עם אנשים.ישנן כמה קבוצות שעוסקות בתיקון הזה. ניקוי אנרגטי של חללים ומרחבים.

  2. אנרגיה של קרקע אפשר למדוד בצורה אנרגטית. שזה נשמע קצת דבילי אבל עדיין נכון.כדור הארץ מכוסה נקודות אנרגיה ברמות שונות, כמו צאקרות. חלקן פתוחות חלקן סגורות. למעשה רובן סגורות.מכיוון שבמקום המסוים שאת מדברת עליו ישנם מספר עצי אלון מרשימים,יתכן שמה שאת מרגישה זה את אותו רוגע שעצים בריאים ורבי שנים משרים על סביבתם. זה מאפשר לך להגיע למקומות רגשיים רדומים . תנועת הקרוסלה מדיטטיוית לגמרי וגם היא עוזרת לפזר את מגבלות ה"עכשו " ולעוף. זבל גדול אפשר להתקשר ל106 ולהזמין פינוי גרוטאות. לפעמים זה יכול לקחת חודשיים ולפעמים לא. אסור להתיאש. זה לא עולה כסף למיטב ידיעתי.

כתיבת תגובה

Close