בילוייםוידאויוזמות חופשיותכללי

סינמה שישי בפרדס חנה – סרטי אוקטובר

קולנוע איכותי ליד הבית

 

אוקטובר בסינמה שישי

* כל הסרטים מוקרנים בימי שישי במרכז לאמנויות הבמה בפרדס חנה (צמוד למתנ"ס, רחוב הבוטנים 54).
בוקר 09:30 צהריים 14:00 בוקר: הקופה והמזנון ייפתחו ב-08:45, צהריים: הקופה והמזנון ייפתחו ב-13:30.
המקומות אינם מסומנים, מומלץ להגיע 20 ד' לפני תחילת הסרט, לפרטים נוספים: 052-3653066
* מומלץ לחנות ליד הבריכה, כניסה לחניה מרחוב הדרור.

 

***

 

26.10 "שרוכים"
Laces

במאי: ינקול גולדווסר ישראל /2018 98 דקות הסרט דובר עברית
שחקנים: דובל'ה גליקמן, נבו קמחי, אוולין הגואל, אליהו אלטוניו, אושרת אינגדשט, דרור קרן.

מועמד ל-8 פרסי אופיר כולל הסרט הטוב ביותר. גדי הוא ילד-איש עם פיגור קל, בעל חוש הומור ייחודי, צחוק מתגלגל ואופטימיות אין סופית. מותה הפתאומי של אימו מאלץ את גדי לעבור, באופן זמני אל אביו הביולוגי, ממנו היה מנותק רוב חייו. ראובן, אביו של גדי, השקוע בבעיות חייו שלו , תמיד נרתע ממפגשים עם בנו יוצא הדופן. אבל האהבה החבויה בין האב לבן, נחשפת, נבנית ומתעצמת במהלך ההכרות המחודשת. האופטימיות האין סופית של גדי, תנחם את כולם כשהשניים יאלצו להתמודד ביחד עם תלאות החיים המצפות להם.

"אחרי 'על הספקטרום', מגיעה דרמה ישראלית נוספת על דמויות עם צרכים מיוחדים והפעם זה 'שרוכים' של ינקול גולדווסר הוותיק. בזכות האנושיות שלו ותצוגות המשחק הפנומנליות של דובל'ה גליקמן ונבו קמחי, הסרט מצליח לגעת בלב.
את דמותו של האב מגלם דוב'לה גליקמן, שחקן שבתחילת הקריירה שלו, בין שלהי שנות השבעים עד תחילת שנות השמונים, שמר על קצב של סרט בשנה, מ'מסע אלונקות' ו'הלהקה' ועד 'סופו של מילטון לוי'. מאז, נוכחותו במסך נהיתה נדירה הרבה יותר – וחבל שכך.
ב'שרוכים', הוא מוכיח איזה כישרון קולנועי גדול יש לו, והופעתו מלאת הומור, רגש ועוצמה.
את בנו מגלם נבו קמחי, שחקן צעיר יותר אך גם כן בעל מלאכה ותיק שעד כה לא קיבל הזדמנות למצות את כישרונותיו, וכאן עושה את תפקיד חייו. הופעה בדמות של אדם עם צרכים מיוחדים היא מבחן כפול – אמנותי ומוסרי, ולכן מדובר באחד האתגרים הכי קשים שיש בעולם המשחק. כוכב 'שרוכים' עומד באתגר הזה והופעתו לא רק מרגשת, אלא גם אמינה, ואולי חשוב מכל – נטולת זיוף ונטולת מניפולציות.
… השניים (גולsווסר הבמאי ומרין התסריטאי) עושים זאת באמצעות תסריט מיומן, רהוט וקולח, ועבודת בימוי מהוקצעת. הם יודעים את מלאכתם, ובצירוף תצוגות המשחק הפנומנליות, מתקבל סרט אפקטיבי ונוגע. התגובות החמות של הקהל בהקרנות טרום-הבכורה שלו מוכיחות כי הוא מקבל בחזרה את כל האהבה שהוא נותן, ונראה שבדיוק לכך שאף. בין שיזכה להיות הנציג שלנו לאוסקר ובין שלא, דבר אחד בטוח: הוא יעזור לרבים ורבות מאלה שיצפו בו לקבל את סביבתם, שונה מהם ככל שתהיה."אבנר שביט,אתר וואלה

טריילר

———————————————————————————————————————————————————

אנחנו בפייסבוק!   לחצו כאן להצטרף ולצרף

להצטרפות לרשימת התפוצה למידע במייל : besorn@netvision.net.il

תגיות
הראה עוד

כתיבת תגובה

Close