כללי

סיפורים מן הדמיון

אבא שלי הוא מלך הסיפורים מהראש. היכולת שלו לקחת תמונה מדומיינת ולהרחיב אותה לסיפור רב פרטים היא השראה גדולה בשבילי. עוד כילדה הרגשתי שזה כישרון שטמון בו סוד גדול. והנה, מצאתי יוזמה של שתי נשים שבאות לעודד את היכולת הטבעית הזו. אין לי מושג איפה הן פועלות בארץ, אבל זה שווה טלפון.

סיפורים מן הדמיון יוצרים זמנים מיוחדים עם הילדים. לפני השינה, מסביב למדורה, או בימי גשם. כל הורה יכול להיות מספר סיפורים טוב, ולהעשיר את המשפחה בכוחו של הסיפור. נאמנותכם לספר את הסיפורים תשנה בהדרגה את חייכם עם ילדיכם בדרכים רבות. אם אתם מתלבטים אם להכנס לעניין, כדאי לכם לשקול את הדברים הבאים:

1. כל סיפור שיסופר במשפחתכם יתן השראה לסיפור שיבוא בעקבותיו.
2. שקט מעצים את כוח ההקשבה.
3. קבלו בהבנה כאשר תחושו רתיעה או בישנות, ותרצו שמישהו אחר יספר את הסיפור עבורכם.
4. כאשר תמצאו זמן קבוע לספר סיפורים, וגם תעמדו בכך, תגלו כי אתם מפיקים מכך המון גם כאשר אתם עייפים, עצבנים, או מותשים כתוצאה מנסיבות היום.
5. כעס, חוסר סבלנות או עקשנות יכולים לעבור שינוי מדהים על ידי סיפור טוב.
6. אם תאמרו לעצמכם: "להורים עסוקים נורמלים אין זמן לדברים האלו", תחלישו את יכולתכם הטבעית להעניק לילדיכם דבר שהם זקוקים לו.
7. אתם יכולים להפוך בקלות את חוסר הניסיון או אי הביטחון שאתם חשים לדמויות בסיפור.
8. אתם יכולים להנות מאד מן היצירתיות המתגברת והולכת שלכם, ולראות כיצד הילדים נהנים ממנה.
9. זכרו כי נאמנותכם לסיפור הסיפורים יכולה להביא בכנפיה:
זמן רגוע ואסוף ללא הסחות דעת עם ילדיכם, הנאה מעצם הציפיה לסיפור הבא אשר כבר יש לו זמן קבוע משלו ביומכם ובשבוע שלכם, תחושה של קרבה הולכת וגדלה הצומחת במשפחתכם, קרוב של תכנים וקשרים ישנים וחדשים, כבוד הולך וגובר אל משפחות בקהילתכם, צמיחת היצירתיות של ילדיכם באופן המשקף את צמיחת יצירתיותכם שלכם, יצירת קשרים ומאגרים יצירתיים עבור זמנים של קושי או צרה.
10.האופן היחידי בו אתם יכולים להתחבר אל מספר הסיפורים שבכם היא על ידי אימון באמנות זו. הסיפורים שיבואו מלבכם ייצרו בריאות, שמחה ואהבה במשפחתכם וסביבכם.

אנו מקיימות את הפעילויות הבאות כדי לעזור לסיפוריכם להגיע לעולם:
1. קבוצת אמהות ואבות ללימוד ואימון של הדרך בה סיפורים באים לעולם.
2. יצירה של סיפורי יום הולדת אישיים. הסיפורים מגדלים, מצמיחים, ומרפאים בתקופה המיוחדת של יום ההולדת. מומלץ להתחיל להקריאם לילדים כחודש לפני יום ההולדת. טוב מאד גם עבור ההורים או לכל אדם יקר שאתם חפצים להעניק לו או לה מתנה רבת ערך ומיוחדת במינה.
3. יצירת סיפור מרפא למצבי קושי או משבר אצל ילדים וגם אצל הוריהם.

על ההוגות:
ציפורי דורון: פסיכותרפיסטית, אם לשני ילדים קטנים, עובדת באוריינטציה אנתרופוסופית. מיישמת במשפחתה וממשפחות אחרות את סיפור הסיפורים וממליצה על כך בכל ליבה. טלפון: 054-6776775
וונדי לביא: רפלקסולוגית, אם לשלושה ילדים קטנים, מיישמת את הסיפורים במשפחתה ועם משפחות נוספות בהצלחה רבה. עובדת גם באנגלית. טלפון: 02-6426140

Me formei pela universidade federal do tocantins em 1, com registro profissional no farmaciaentrega24 crn – 1 nº 1, tenho especialização em nutrição esportiva, treinamento físico e treinos curto de alta intensidade. Não é possível determinar se estes eventos estão diretamente relacionados ao uso dos inibidores da pde1, aos fatores de risco basais vasculares, defeitos anatômicos do paciente, à combinação desses fatores ou a outros fatores. Entrega em até 1 horas, também aos sábados e domingos.

תגיות
הראה עוד
Close