השימושון

סיפור חוזר שכולו טוב

קבוצת "שכולו טוב" מתמחה באספקת שירותי שיקום מתקדמים עבור אנשים המתמודדים עם נכות נפשית. הקבוצה מספקת מגוון שירותי תעסוקה ופנאי בפריסה ארצית.
צוות הקבוצה מונה כ-50 עובדים מתחומי השיקום, הייצור, השיווק והניהול המספקים מגוון גדול של שירותים לכ-1000 משתקמים.
לאחר שביום רביעי שעבר חנכה הקבוצה מפעל יהודי ערבי לשיקום נפגעי נפש בייצור סלסלאות מנייר ממוחזר, החל פיילוט של הפרויקט הבא – "סיפור חוזר". מאחר וכולנו מכירים את נפח מדפי הספרים שמצטבר בביתנו ועל אף התקשורת הדיגיטאלית שתופסת מקום גדול יותר ויותר ועל אף שלא עילעלנו בספרים שלנו מספר שנים, עדיין אין לנו לב לקחת אותם לדוכן אמניר הקרוב, ולא פלא, כולנו מעריכים את הפוטנציאל של החוויה שטמונה בין דפי הספר… הפרויקט החדש מציע לערוך שימוש חוזר בספרים פופולאריים על ידי הצבת עמדות ספרים בבתי קפה, כאשר הלקוחות יוכלו לרכוש ספר ב- 20 שקלים ולקבל זיכוי של 5 שקלים על כל ספר שיביאו/יחזירו. את עמדות הספרים בונים נפגעי נפש מנייר עיתון ממוחזר ובתפעול העמדות יועסקו אסירות משוחררות וכך יש לנו מטרות חברתיות חיוביות נוספות. ספר שנכנס לפרויקט יכול לחסוך במשך הזמן צרכנות של לפחות 10 ספרים – הרבה נייר, הרבה עצים… נכון להיום מציבים את דוכני הספרים הראשונים ואנשי "שכולו טוב"- שכולם משתקמים עסוקים באיסוף תרומות ספרות פופולארית ישר מהבית. אנחנו מריצים פיילוט בבית הקפה "לול" של ברק ברחובות ומשך הזמן יתווספו עמדות נוספות. חשוב לנו להגיע לכמה שיותר אנשים ופה אתם נכנסים לתמונה: יהיה מצוין אם תוכלו להעביר את האינפורמציה לכל מי שאולי יש לו ספרים מיותרים על המדף…למי לא?

טלפונים לאיסוף הספרים: 050-2090900 ו- 08-9200050. יהיה מדהים אם מישהו יארגן איסוף קבוצתי אצלו בעבודה / בחוג יוגה / וכדומה…

הראה עוד

כתיבת תגובה

Close