השימושון

עוד חולם טוב:

שלום רונית

רציתי לספר לך על אתר משחקי למידה נפלא וייחודי, שאם תכתבי עליו תוכלי לעזור לילדים רבים.

שמי אמיר דגן, במקצועי מהנדס אלקטרוניקה. לפני יותר משנה עזבתי את עבודתי כמהנדס בכיר בחברת הי-טק כדי להיות עם משפחתי. החלטתי להתחיל לעבוד מהבית. מאז אני מקדיש את מאמצי לפיתוח אתר האינטרנט לעמ, שכתובתו http://www.la-am.com

האתר התחיל ממשחקים שכתבתי עבור בני, כאשר הגיע לשלב ההתעניינות במספרים. מאז המשחקים התרבו, נוספה גרפיקה יפה ורעיונות לתכנים שונים, והתגבשה גישה חינוכית מקורית לאתר.

לדעתי, הלמידה העצמית דרך המחשב היא כלי משמעותי עבור ילדינו. חשוב היה לי ליצור כלי איכותי ויעיל על מנת לקבל את התוצאות הרצויות בתחום הלימודי וגם בתחום הנפשי והמוראלי של הילדים הגולשים באתר. לכן הקמתי את אתר לעמ, שבו המשחקים מעודדים למידה עצמית תוך כדי חיזוק הבטחון העצמי, וזאת ללא פרסומות וללא הסחות דעת מיותרות. אנו גם מאפשרים לילד לגלוש עצמאית באתר ואליו.

אני משוכנע כי כתבה על האתר תעזור לילדים רבים לרכוש ידע ויכולת חשובים.

לנוחותך, אני מצרף מספר תגובות שקיבלתי מגולשים באתר. תגובות נוספות מופיעות באתר. אשמח למסור מידע נוסף, וכמובן שניתן גם להתרשם מהאתר עצמו.

שבוע טוב

אמיר דגן

חוויות משתמשים:

הלב המתרחב של רינת – מכתב שקיבלנו משירי, אמא של רינת.
על משחק רצף המספרים מההתחלה ניסינו לנחש עד כמה תימשך הספירה. היא חשבה שעד 10, אחר כך 100, ואחרי שראתה שממשיך ניסתה למדוד ולראות כמה מקום יש לקוביות, וחשבה שתגיע לאלף. בסוף יצא תשע מאות. בכל מקרה, הרגשתי איך הגבולות מבפנים מתרחבים עם הצמיחה במספרים. תודה רבה!
רינת ושירי

גדול קטן של עומרי
לאחר שבני שיחק קצת במשחק גדול קטן, היתה פעם שהבחנתי כי הוא חושב רגע לפני שהוא לוחץ על הכפתור, ואז כשהוא רואה את התגובה במחשב הוא מהנהן בהסכמה. כלומר כשהוא חשב שהוא יודע את התשובה, הוא בחן את עצמו והצליח. זה שכנע אותי כי גם בשיטה שלנו הילדים מקבלים חיזוקים של הצלחה במבחן, למעשה הם יקבלו יותר, כי כשהם יחליטו לבחון את עצמן זה יהיה כשהם מוכנים ויודעים ולכן יצליחו.

גג – מכתב שקיבלנו מהאמא שירה:
בתי בת חמש וחצי, ומשחקת באתר שלכם כבר מספר חודשים. אני מודה שהיה לי מאד קשה עם השיטה הייחודית שלכם, כי לא יכולתי לדעת כמה הילדה כבר למדה. אבל היום גיליתי עד כמה השיטה שלכם נפלאה. בני בן השנתיים היה לידה בשעה שהיא שחקה באתר. כאשר בני אמר "גג", היא אמרה לו – "רוצה לראות איך כותבים את זה? בוא אראה לך", וישר פתחה את משחק חרוז בענן, ולחצה ישירות על המלה גג. זה שכנע אותי מעל לכל ספק שהיא יודעת לקרוא את המלה הזו. ואח"כ היא עוד התאימה חרוזים שונים. איזה אושר. המון המון תודה. תמשיכו ככה !

הראה עוד

כתיבת תגובה

Close