השימושון

על ורד ועל פנדורה

ורד ואני חברות ממתי שהיא היתה בת רבע לחמש (כמו ינאי היום) ואני בת 12. הייתי הבייביסיטר שלה כמה שנים – ילדה חריפה ומתולתלת שגדלה להיות אישה חריפה ומתולתלת. למרות מעברי הדירות יצא שברוב התקופות התגוררנו סמוך אחת לשניה, ממשיכות את הקשר האמיץ שנולד בלילות בהם הייתי יושבת אצל המשפחה שלה בסלון, בוהה בחשש בתמונה של האישה שמחזיקה יונה (איזה עין חיה יש ליונה הזאת!) קצת פוחדת מהחושך ושואבת אומץ מהשוקולדים בארונות ומהעובדה שאני המבוגר האחראי בסיטואציה (ומזה שחבר שלי תכף יבוא באופנוע דרבי שלו ונתנשק על הספה).

היום ורד מורה מעולה ליוגה. לפעמים כשאני מרגישה בטטה, או כשינאי צריך לפרוק אנרגיות, היא צצה כבמטה קסם ומלמדת אותנו טריקים חדשים. היום למשל, כשישבנו ופיטפטנו היא גילתה לי על פנדורה – אתר מוזיקה חינמי, שמאפשר ליצור תחנות פרטיות לפי הטעם, נגיד תחנה של מוזיקה נשית, או של ניל יאנג, או של היפ הופ, או של מוזיקה פורטוגזית. עד 100 תחנות אפשר ליצור ולשמור, ולחזור אליהן מתי שרוצים. ב-ynet כתבו יפה על איך האתר הזה עובד. אני אסתפק בקישור ישיר לאוזניים.

אשטנגה יוגה בויאסנה – יוגה דינאמית בזרימת הנשימה. לריכוז, גמישות, יציבה, חיטוב, כוח ואיזון. בהדרכת ורד שפי, מדריכת יוגה מוסמכת: 052-3568846. השיעורים מתקיימים בריבוע הירוק, דרך המסילה 21 בנימינה.

הראה עוד

1 thought on “על ורד ועל פנדורה”

כתיבת תגובה

Close