אוכלבילוייםזוגיות ומשפחהילדים

עסקית משפחתית תענוגית בגאיה

 

כולנו מכירים את הרגע הזה ביום: סביבות שש וחצי שבע, כולם כבר עייפים ומותשים מאירועי היום ואז היא מגיעה, כל ערב באותה השעה, מתגנבת מאחור, שאלת מליון הדולר שכל בית בישראל פוגש באותה השעה בכל יום חול: "מה נאכל לארוחת הערב"?!

ילדים מבסוטים

כאילו שמשהו שמע את תפילותיי, נחתה על שולחני גלויה מעוצבת למשעי של מסעדת גאיה הבנימינית. אני מודה הייתי סקפטית -ארוחת ערב משפחתית, במחיר שווה לכל נפש ותפריט שנראה שכל גמדי הבית יאהבו?! הרמתי טלפון לשתי חברות טובות, העמסנו סה"כ 6 ילדים בגילאי שנתיים -11 ויצאנו לדרך לבדוק האם יש אמת בפרסום!

גאיה, למי שלא מכיר ויודע, ממוקמת ממש מעבר לפסים של תחנת הרכבת בנימינה, באזור התעשייה המתפתח ממש ליד חנות התבלינים ולא רחוק מבורקין. גאיה נפתחה לפני שש שנים ע"י גאי בן אשר שמכהן גם כשף המסעדה והרוח שמאחורי המנות היצירתיות והטעימות שבה.

הגענו לגאיה-שלוש אימהות מאותגרות ו-שישה ילדים וטף מרוכזים שיא, התיישבנו לשולחן אבל מצאנו את עצמנו במרפסת הסגורה והמטופחת תוך שתי דקות. מדוע אתם שואלים?! ובכן, בגאיה באמת אוהבים ומבינים משפחות עם ילדים: במרפסת חיכו לנו קוביות בגדלים שונים, צבעים, ניירות צביעה (כן יש גם הלו קיטי ובוב ספוג!), משחקי קופסא, מחשבה ומה לא?!

בינתיים, הגיעו לשולחן המאתגר שלנו סלסלת לחמים (תוצרת בורקין!) ושמן זית עם מעט בלסמי שזכה לטעימות אמיצי הבית וקנקן לימונדה שנגמר תוך שנייה ושליש. המלצרית, שעשה רושם שהוכשרה במיוחד עבור משפחות כמונו, היתה אדיבה, חייכנית והכי חשוב-סבלנית-ספרה לנו על התפריט המשפחתי:

העסקית המשפחתית של גאיה כוללת סלט ירקות, לחם וטחינה ועיקרית לבחירה. כל מנות הבשר יוצאות בליווי תוספת לבחירה: אורז / פירה / צ'יפס / סלט ירוק / סלט עגבניות. המחיר:  45 ₪ למבוגר 35 ₪ לילד.

מתוך המנות המוצעות לבחירה, אנחנו טעמנו את לביבות כרישה ופרמז'ן בליווי סלט עגבניות ויוגורט, מנגולד ממולא בבורגול ואגוזים מוגש עם רוטב יוגורט, סלט חזה עוף צלוי עם חצילים ופלפלים קלויים, נקניקיות תוצרת בית בליווי שוקרוט, המבורגר גאיה – 220 גר' בשר בקר טחון טרי ו-שניצל ביתי אמיתי אה כן, וכמובן-פסטה…

סלט ירקות קיציתוך שניה מרגע הגעת האוכל לשולחן, השתרר שקט מופתי שבישר על דבר אחד בלבד: הנאה צרופה. הגמדים כולם וגם אנחנו, שלוש אימהות רעבות, עייפות וחרדות קלות-לעסנו ובלסנו בהנאה רבה (תוך כדי עשיית "פו" ונסיון נואש לנגב פנים מוכתמות). האוכל היה מעולה, האוירה היתה נינוחה ורגועה, למרות שהמסעדה היתה מלאה הרגשנו בבית, כן גם הילדים.

ניכר שבגאיה השקיעו מחשבה לגבי משפחות שמגיעות לאכול עם ילדים. העסקית המשפחתית משתלמת במיוחד ועכשיו אפילו עוד יותר, כי התווספו להיצע גם מנות מתפריט הקיץ החדש. לא פשוט ואפילו קשה, למצוא מקום שנותן למשפחה עם ילדים להרגיש כשווה בין שווים ומתייחס בכבוד ובשמחה לקטקטים והוריהם, אני שמחה לעדכן שמצאנו את גאיה מקום מושלם לארוחת ערב משפחתית, טעימה, משתלמת ונעימה. אין לנו ספק שעוד נחזור!

לתפריט המשפחתי >

להזמנת מקום >
גאיה – ביסטרו בנימיני, רחוב האמן 1 פינת הטחנה א.ת. הרכבת , בנימינה | טל': 057-9441504 | דואר אלקטרוני : gayarest@gmail.com
העסקית המשפחתית מוגשת בימים שני עד חמישי מ- 17:00 -19:30 | המסעדה פתוחה בימים שני עד שבת, בשעות 12:00 – 22:30.

הראה עוד

2 thoughts on “עסקית משפחתית תענוגית בגאיה”

  1. היינו שם דווקא באחד הערבים הנדירים האלו שאין ילדים בסביבה ( כלומר שלנו) והיה טעעעים.ביסטרו אמיתי עם ניחוחות ושיק של
    ״לא מכאן״ שכופל ( כמו שאומרים הילדים) כמה מקומות יומרניים בעיר הגדולה (זו שמנסה להיות להיות ניו יורק פריז לונדון וריו באותה נשימה). בקיצור, מומלץ. 

כתיבת תגובה

שווה לראות גם

Close
Close