השימושון

עצמאי בשטח

כאמור, הסיבה המרכזית שבגללה הקמתי את האתר היתה צורך בכלי שיפרסם את היוזמות החופשיות שמסתובבות כאן. יש לי ערמה מטורפת של פלאיירים על השולחן, מאחורי כל אחד מהם עומד לפחות בן אדם אחד שהעיז לחתוך מהמטריקס ולפתוח עסק, סוג של עסק, עצמאי.

לפני כמה זמן קפצתי למט"י חדרה לפגישה עם דורון פהימה, המנכ"ל החדש (בעצם כבר לא חדש, איזה שנה. אני עוד אכתוב עליו כי הוא מעניין). כשהגעתי הוא היה באמצע המרק אז חיכיתי קצת במסדרון, סוקרת את הקיר של הכרטיסי ביקור ואת הלוח מודעות. בסוף נכנסתי לבקר את אלינור, העוזרת שלו. על השולחן שלה היתה ערמת דיסקים שהם מחלקים למי שמשתתף בסדנאות. התכבדתי באחד צהבהב, בנושא 'הקמה וניהול של העסק הקטן'.
דיסק נחמד, די למתחילים, שהשתיל על המחשב שלי ערוץ פתוח לעצמאי בשטח – הניוזלטר של הרשות לעסקים קטנים ובינוניים. ככה נהיה שמדי פעם קופץ לי חלון עם הגיליון החדש וזה תמיד מעצבן אותי בשניה הראשונה, ואז אני מסתקרנת ונכנסת לקרוא.

גליון 16 פרץ לשידור הערב עם כתבות כמו "פחות משאבים יותר אומץ", "שישה כללים עסקיים להגיע בעזרתם ללקוחות", "שיווק בסלולרי", "חמש אפשרויות שיווק יצירתיות" וכמובן מידע על סדנאות קרובות. שווה עיון.

הראה עוד

3 thoughts on “עצמאי בשטח”

כתיבת תגובה

Close