השימושון

ערב מדיטציה ושיחת דהרמה עם סטיבן פולדר

"א/נשים אומרים שאין להם זמן למדיטציה. זה לא נכון! אפשר לעשות מדיטציה כשהולכים במסדרון, כשמחכים שהמחשב יידלק, כשעומדים ברמזור אדום, כשעומדים בתור, כשהולכים לשירותים, כשמסרקים את השיער. פשוט להיות שם, להיות נוכחים, ללא הפרשנות המנטלית. אתם יכולים להתחיל בכך שתבחרו פעולה אחת במשך היום ותחליטו להיות נוכחים לגמרי בפעולה הזאת. לשתות את הקפה בבוקר. להתגלח. תחליטו: בפעולה הזאת אהיה ממש נוכח/ת." (טאנזין פאלמו, נזירה טיבטית).

נפתחת קבוצת מדיטציית ויפאסנה בשתיקה בפרדס חנה, בימי שלישי, בשעה 19:30, באווירה ביתית עם רקפת בר-קמה. קבוצת הישיבה מעניקה הזדמנות להעמיק את התרגול בחיי היומיום ולהכיר א/נשים החולקים עניין משותף בחיים מודעים ובשחרור. אין צורך בניסיון קודם. המפגשים מתאימים למתחילים ולוותיקים.

במפגש הפתיחה, ביום שלישי ה-19 בספטמבר בשעה 19:30, אנחנו שמחים לארח את ד"ר סטיבן פולדר, מורה בכיר לוויפאסנה ומייסד עמותת 'תובנה', שיחלוק איתנו את החוכמה, הבהירות והלב שלו.
במפגשים נלמד ונתרגל להיות נוכחים בכל פעולה שלנו כדי להיות במגע עמוק עם עצמנו ולהתחבר פנימה, למי שאנחנו. נתרגל מדיטציה מונחית, ונחקור ביחד איך הדרך הרוחנית משפיעה על חיי היומיום, וכיצד משלבים ומשתלבים חיי הרוח עם חיי החומר. המפגשים מתקיימים על בסיס של תרומה למורה (דאנה) לפי נדיבות הלב, כביטוי של הכרת תודה.

המפגש הראשון (והבאים אחריו) ב-19 בספטמבר, בשעה 19:30, ברחוב מצדה 41א', פרדס חנה. הוראות דרך אצל רקפת: 050-7896119

הראה עוד

1 thought on “ערב מדיטציה ושיחת דהרמה עם סטיבן פולדר”

  1. שלום לכולם,

    כולן/ם מוזמנות ומוזמנים – ותיקים ומתחילים, גם מי שמעולם לא חווה עדיין מדיטציה מונחית בשתיקה, שהיא כלי ייחודי, עמוק ואפקטיבי.

    אפשר לכתוב לי או להתקשר אלי עם כל שאלה, תהייה, היסוס, התלבטות, או סתם כדי לשמוע יותר על מדיטציה בכלל.
    שיהיה יום נפלא,
    רקפת

כתיבת תגובה

Close