טורים אישייםטיפוליםניו אייג'סדנאות, קורסים, חוגים

ערב ריפוי פתוח בתדר "התערבות אלוהית" – 11.1.17 בעין שמר

ערב פתוח לקראת ריטריט "התערבות אלוהית" שיתקיים במרץ במדבר. "התערבות אלוהית" הינה חניכה שמאנית גבוהה של שושלת הקורנדרוס. בערב הפתוח נחוש את התדר המרפא, ונקבל ריפוי אישי. הערב הוא ללא תשלום ובהרשמה מראש בלבד.

 "לפעמים אתה יוצא לסדנא ולא מבין ממש לאן אתה הולך, פניך אל הלא נודע ובליבך אמונה ואמון בתהליך בהדרכה ובדרך… כשאני יצאתי לחניכת התערבות אלוהית בפעם הראשונה לא הבנתי ולא ידעתי כמה מדרגות אני הולכת לצמוח… בזמן כל כך קצר של חודש ימים מתוך חיים שלמים, אנחנו נכנסים לקפסולה של ריפוי בתדר חזק ומנקה. מזמינה כל מי שמוכן למסע אל האני הצלול אל חכמת רפואת השמאנים העתיקה, אלו 28 יום ללא זמן, ללא מילים,ריטריט של חזרה אל דרך הלב ודרך האור שבנו"…. (אורניתה ליבנה לייבמן)

התערבות אלוהית לפייס'התערבות אלוהית' הינה ריטריט אינטנסיבי וטרנספורמטיבי של חודש שלם, בו תחווה מעבר דרך האשליה, הבלתי אפשרי יהפוך לאפשרי והלא ייאמן לייאמן. תלמד להחזיק את השדה שלך ברטט ברמת 'התערבות אלוהית'.

כך תוכל לרפא בנוכחותך.

כך קורים ניסים.

זהו מסע של זיכוך עצמי, מודעות ערה, תהליכי ניקוי והעצמה.
זהו מסע להיות המאסטר של חייך.
בחניכה תלמד להחליף מימדים, להפעיל תדרי הרץ, לפתוח פורטלים ולייצר וורטקסים. תחנך ליותר מ 21 טכניקות הילינג עוצמתיות. ועוד…
החניכה הועברה ממורה לתלמיד דרך שושלת מרפאי הקורנדרוס שמקורה בבני המאיה.

החניכה תועבר על ידי שתי מרפאות ומורות עוצמתיות משושלת הקורנדרוס – אורניתה ליבנה לייבמן ומאיה שרה מירב.

במפגש הפתוח יתאפשר לנו לחוש את תדר ההתערבות האלוהית ולשהות בו, כמו גם לקבל מתנת ריפוי אישי עוצמתית – "נשיפת הבורא".
כמה מלים על נשיפת הבורא – מרפאי הקורנדרוס משתמשים בנשיפות כדי ליישר, לסנכרן ולהטעין את המארג האנרגטי של הגוף.
במפגש הפתוח נחווה את אחת מהן – "נשיפת הבורא", אליה גם נחנך בסמינר עצמו.
זהו ריפוי עמוק וטרנספורמטיבי שיינתן למשתתפים לקפיצת מדרגה בחייהם.

ההשתתפות במפגש הפתוח הינה בהרשמה מראש בלבד.

המפגש עצמו ללא תשלום.

מחכות לחלוק אתכם את רטט האור האלוהי הזה…

לפרטים נוספים ולהרשמה מוזמנים ליצור קשר:                                                                 

איה   054-5258280    |    מייל >    |    איה בפייסבוק >    |    לדף האירוע בפייסבוק >

IMG_3795

על מנחות הריטריט:

אורניתה ליבנה לייבמן היא שמאנית שנחנכה לשושלת מרפאי הקורנדרוס. מורה של אור, מלמדת לשוחח את שפת האור בכלים של צורות גאומטריות מקודשות המוטענות בתדרי הצבעים, ומערכים אנרגטיים מורכבים המוטענים למטרות שונות. מלווה תהליכי צמיחה בדרך הלב ודרך ההקשבה. מביאה תדר של ריפוי והרחבת גופי האור בהילה, מטפלת בקליניקה ומלמדת טכניקות טיפול עוצמתיות שמאניות , מאסטר לרייקי, מורה שהוכשרה לשיטת "ההתערבות האלוהית", מנחת טקסים, אומנית של ציורי רפואה לריפוי מרחבי מחייה.

מאיה שרה מירב היא מורה ומרפאה בשושלת הקורנדרוס, מורת דרך בממלכת הקריסטלים, מדריכה בתהליכי ריפוי, התעוררות אל האני הכוכבי והעצמה להגשמה. בעלת מומחיות גבוהה בעבודת תדרים והילינג, ניסיון עשיר בעבודה טיפולית ואנרגטית על סוגיה. נחנכה על ידי מאסטרים מהארץ ומהעולם. מאיה מלמדת מתוך תבונת הלב וידיעת האור. מיצרת מרחב אנרגטי מואר ומקודש ורוקמת תודעה ערה אל תוך בריאת מציאות חדשה.

תגיות
הראה עוד

כתיבת תגובה

Close