אינטרנטדף אינדקסהתפתחות האתריוזמות חופשיותכלליכתיבה פרטיתסביבה וקהילה

פוסט השקה

קמנו לבוקר יפה, התגובות מרגשות, וכמה באגים מתרוצצים. וצריך להכין צהריים לאסוף מהגן מבית ספר וכו' וכו', החיים כרגיל.

בשונה מלידת תינוק, בה הבית נמלא סירי לידה, לידה של פרוייקט משתלבת בחיים. בלי דרמות, בלי שלושה ימי חשכה, רק נולד וכבר מתחיל ללכת. התבנית הזו היא חללית משוכללת, ויש עוד הרבה כפתורים שאפשר להפעיל בה, בבוא הזמן.

על הפיצ'רים החדשים של מושבה חופשית תוכלו לקרוא כאן.  בפוסט הזה אנחנו רוצים לשתף בכמה מההחלטות שקיבלנו בתהליך. ושנה זה הרבה זמן לפיתוח שקשור בטכנולוגיה. רגע אחד של בהייה יכול להוביל לפיתוח לא רלוונטי, וצריך לחזור לנקודת המוצא ולהמשיך ממנה לחתור במרץ. נקודת המוצא היתה שלמרות שמושבה חופשית קיימת כבר 7 שנים, והיא אתר מצליח מבחינת התרומה לקהילה והסיפוק האישי, כעסק היא לא באמת הצליחה להתרומם עד כה. כלומר כן, אבל רק כדי לנשום קצת, וחוזר חלילה. כמונו כמוכם, גם אנחנו ב- 99%.

ובכל זאת בחרנו להשקיע הון עצמי בפיתוח התבנית ולא לגייס את הכסף במימון המונים, שיטה שבשנה האחרונה התפתחה ותפסה ויש כמה פרוייקטים יפהפיים בקהילה הזו ממש שהצליחו להתגשם בזכות הד-סטארט.  היו רגעים שהתחרטנו שלא הלכנו על זה, אנחנו מודים. בעיקר בכל הקשור לתיחום הזמנים.  ידענו שאנחנו רוצים שינוי באופן שבו האתר פועל. חששנו להבטיח משהו שטרם נבנה.  ידענו שאנחנו רוצים להמציא מודל שיתאים לכל אחד, לכל תקציב ולכל מטרה. שזה יהיה גמיש, שזה יהיה מדליק, כמו ברייב, שקונים ערמת קרדיטים (תלושים?) בכניסה והולכים איתה לקנות בירה פה, סנדויץ' שם. ולא היה עוד משהו כזה במקומון דיגיטלי אז ניגשנו לחפש. ובדקנו וניסינו וחיפשנו מערכת שתאפשר גם חיוב וגם סליקה וגם שתדבר עם וורדפרס וגם שתעדכן את המנוע של מושבה חופשית בכמה קרדיטים יש בכל רגע נתון. זה היה חיפוש מרתק ויצירתי וזה הצליח! (פוסט ספציפי בהזדמנות אחרת, למי שמתעניין באיך שמכונות עובדות).

אנחנו יודעים שמושבה חופשית תרמה לקהילה כל כך הרבה בשנים האחרונות, ועכשיו אוזרים אומץ ומציעים למי שרוצה הזדמנות להצטרף, ולהיתרם בעצמו. ההשקעה היא בין 10 ש"ח לחודש (פחות מקפה הפוך) ל- 29 ש"ח (שייק ירוק ועוגיונת) – ותמורה רבה בצידה. וזה המודל: 

–  כל אחד יכול לגלוש בכל התכנים באתר בחינם, להוסיף מודעות ותגובות בלוחות – בדיוק כמו פעם.

–  גולשים שירצו לקחת חלק יותר פעיל יוכלו לרכוש מנוי חבר. מנוי חבר עולה 10 ש"ח בחודש (120 ש"ח בשנה), והוא מקנה את האפשרות לערוך ולמחוק תגובות (שפירסמת), לקבל  10 קרדיטים להעלאת אירועים או מבצעים לשוק חופשית (עוד רגע ההסבר מה זה) ולקבל את ההטבות וההנחות של מפרסמים אחרים. אפשר לקרוא לזה גם On-going kick-starter…

– לא רוצים להיות חברים, אבל כן להשתתף? זה בסדר!  תוכלו לרכוש קרדיטים בודדים ולהעלות באופן חד פעמי אירוע לקלנדר או מבצע לשוק חופשית.

– אם יש לכם עסק משלכם, מתופרת עד מורה פרטי וכל מה שביניהם, תוכלו להצטרף לאינדקסים החדשים שלנו. מנוי לאינדקסים עולה  29 ש"ח לחודש (התשלום לשנה) וזה מה שמקבלים: תצוגה באינדקסים אחרונים בדף הבית, הופעה בניוזלטר הקרוב למועד הפרסום, 20 קרדיטים להעלאת אירועים/מבצעים לקידום האינדקס שלכם ועוד… מחשבה רבה הושקעה ביצירת אינדקסים אישיים ונעימים, שמתאימים לקהילה ונגישים גם למי שממש, אבל ממש לא אוהב לכתוב על עצמו…  מוזמנים להציץ!

כמובן, יש אפשרויות פרסום נוספות ושילובים של פוסט ואינדקס וגם מגוון באנרים – כל הפרטים כאן.

כדי להחזיק את שמחת היצירה, שהיא הרכיב הסודי של כל דבר מתפתח, שזרנו באתר אזורים חופשיסטיים  כמו דברים בשם אומרם, ספריה קוסמית במראה חדש, גלריה מתחלפת על קירות הבית, ועוד הפתעות שכרגע עטופות ומחכות לרגע הנכון להיפתח… מוזמנים לשוטט וגלות לאט…

זהו בינתים, בטח שכחנו כמה דברים, שנוסיף במהלך הערב.

רונית הולכת לפגוש חברים שהגיעו מחו"ל, רואי הולך לשני וגיא לפתור כמה באגים, ובינתיים רק רצינו לעדכן בבאג זמני אחד:

כל מי שנרשם ובוחר לו שם משתמש מרווח לדוגמא: Bob Marley – בכל כניסה עתידית עליו לרשום בשם המשתמש bob-marley (- במקום הרווח) ולכם ממליצים לנרשמים חדשים פשוט לבחור שם בלי רווחים.

שימו לב שכל נרשם מקבל במתנה ובשמחה קרדיט אחד להעלאת אירועים / מבצע בשוק חופשית.

ואתם מוזמנים להירשם לניוזלטר המחודש שלנו!

והעיקר – תהנו בחופשיות לנוע במרחבי האתר, ספרו לנו והציעו לנו כל שנפשכם חפצה.

רואי ורונית

נ.ב –

בתור אתר שמפרסם את תחזית המאיה כבר שנים, יצא לנו יום הולדת גלקטי משמח. זה מה שכותבת טליה טוקר:

גל לוחם, טון 13 באנרגיית הכוכב: כמות האנרגיה בסוף הגל היא עצומה. כוכב בטון שלוש עשרה מסמל אדם חופשי מלא בחיוביות, בהרמוניה פנימית וחיצונית ובאנרגיית חיים. לאורך הגל הלוחם בדק ומצא את האמיתות שלו ועכשיו הוא צועד ככוכב קוסמי מאיר בדרכו המשתנה. התרגול בשנת 2013 עם התדר 20:13 שבה הוא למקד את עצמנו יותר ויותר ברגע הנוכחי. גל הלוחם לימד אותנו כיצד להשתחרר מההגבלות שחיינו עמן עד היום, לשנות את רמת המודעות שלנו ותבניות חשיבה של תלות אנרגטית ולהפתח לאפשרויות חדשות בעולמנו. לאורך הגל סגרנו סופית את המעגלים של צורת ההתנהלות הישנה בשנה שחלפה, למדנו להכיר בשינויים שכבר עשינו וזרענו זרעים לקראת השנה החדשה. תהליך הגל מוביל אותנו בהדרגה מלוחם מגנטי שמחפש בעוז אחר האמת שלו אל עבר כוכב קוסמי שמאיר ומנצנץ עם אמת זו. מאתגר של אדמה שמלמדת לקרקע את הרעיונות שלנו במציאות הממשית אל כוכב זורח שבטוח בעצמו, בכישוריו ובהצלחתו. תהליך ההשתרשות עם האדמה יצר בתוכנו מרכז פנימי יציב וכשהוא מוזן באהבה עצמית הוא מקרין אנרגיה ספיראלית ורודה ועוצמתית. הרצון הכנה של הלוחם לגילוי האמת שלו הוביל להבנה עמוקה בנוגע לחשיבות המילה וליכולת הבריאה שלה.

תהליך הגל מלמד כיצד להשתחרר מכבלי השליליות המילולית והמחשבתית ולהתמלא בפוריות ובדימויים חיוביים לגבי עצמנו בפרט ולגבי החיים בכלל. אנחנו לומדים שככל שאנחנו מבטאים באופן חיובי את הרצונות שלנו וזורמים לכיוון של הגשמת הרצונות הללו, אנו יוצרים בתוכנו אנרגיה פנימית עצומה, שלא תלויה בדבר ושזוהרת לכל עבר. בסופו של גל הלוחם כל אחד מאתנו יכול להפוך לכור אטומי של אהבה שמתפשט ומאיר לכל עבר. אנרגיה של כוכב ביום האחרון היא אהבה ללא תנאי שיוצאת ממפתח הלב שלנו ומתחברת אל כל המימדים כולם. בסוף התהליך אנחנו מלאים בחמלה ובסובלנות, מעריכים את עצמנו בדיוק כפי שאנחנו ומתבוננים בפליאה ובחדווה ביופי האינסופי שמקיף אותנו בכל רגע ממש בחיים המרתקים והמגוונים הללו.

וזה השיר:

Yellow Southern Castle of Giving

Earth family- Signal Clan- Blood

I endure in order to beautify

Transcending art

I seal the store of elegance

With the cosmic tone of presence

I am guided by the power of free will

אמן.

תגיות
הראה עוד

כתיבת תגובה

Close