השימושון

להיפגש מבלי להתנגש

מיכל גולדן ואופירה אליצור פותחות קבוצה לפיזיקה משפחתית בבית ההוליסטי של אנאמה. שימו לב ללינק תחת שמה של מיכל, הוא מוביל למאמרים מעניינים פרי עטה, שיכולים לשפוך אור על הגישה שלה. המאמר על אהבה ודאגה למשל, מאוד נגע ללבי (יותר כילדה, פחות כאמא).
קבלו הזמנה:


הזמנה לקורס עקרונית הפיזיקה המשפחתית

כאמהות אנחנו מתמודדות עם המון משימות. כולנו מכירות את הסיטואציות של עבודה, מסיבת יום הולדת בגן של הקטנה, חוג לגדול, ובין לבין עוד איזה טלפון או עשרה. לפעמים נדמה לנו שהחיים של מישהו אחר טובים יותר, עצם כולנו מתמודדים עם אותם מצבים: הורות, זוגיות, קריירה, בריאות.
זוהי הזמנה לקבל ידע וכלים המאפשרים ליצור את השינוי בבית, ומתוך השינוי הזה יקרה גם השינוי בחוץ.

פיזיקה משפחתית, הינה שפה להתפתחות אישית דרך חשיבה. הידע מכיל כלים פרקטיים, שאפשר ליישם אותם מיידית בבית. נדבר על מסגרת משפחתית, ואיך מאפשרים לילד התפתחות, עצמאות. נדבר על מסגרת זוגית, (שהיא המסגרת הכי מצומצמת להתפתחות), איך להיפגש מבלי להתנגש. נלמד את עקרונות תהליך התפתחות מחשבתי, תהליך מובנה ומוגדר לקראת מטרה רצויה, שבסופו של דבר משתקף במציאות.

הקורס מתחיל ב- 5.11, יום שני בשעה 20:30, בבית ההוליסטי של אנאמה.
13 פגישות אחת לשבוע, משך כל מפגש כשעה וחצי.

הקורס מועבר ע"י מיכל גולדן, ביחד עם אופירה אליצור.
מיכל נשואה ואמא לשניים. תומכת ומורה לפיזיקה משפחתית. מטפלת ומלווה נשים בתהליכי ריפוי ושינוי. אופירה נשואה, ואמא לשניים. תומכת ומורה לפיזיקה משפחתית.

נופש בטבריה
(מיכל עם אייל ונועה, תמונה משפחתית, נופש בטבריה)

למי שרוצה לשמוע יותר, ביום שני 22.10, בשעה 20:30 תתקיים הרצאת מבוא, בבית ההוליסטי של אנאמה. לפרטים נוספים – מיכל גולדן: 054-4432326, או אופירה אליצור 054-4902214

הראה עוד

כתיבת תגובה

Close