גם וגםסדנאות, קורסים, חוגים

פילאטיס גוף-נפש-רוח עם ריבי פלג

שמי ריבי. אני בוגרת האקדמיה למוסיקה ומחול במגמת תנועה משנת 1998, מתמחה באימפרוביזציה בתנועה. חיפשתי שיטה מובנית שתעבוד על חיזוק הגוף, אך שלא תהיה אוטומטית ושתקשיב לצרכים ולקצב האישי שלי.
מצאתי את שיטת פילאטיס. מה שדיבר אלי בשיטה היה העקרונות הברורים והמובנים של פילאטיס: נשימה, ריכוז, דיוק, מרכז, זרימה ושליטה. דרך תרגילים מובנים, כל אחת עובדת בקצב האישי שלה ועל פי היכולת של הגוף העכשווית ומשם מתקדמת הלאה.

במקביל לעבודת הגוף פיתחתי את היכולות הרוחניות שלי, היום אני מתקשרת עם התת מודע הקולקטיבי ומעבירה ייעוץ אישי לאנשים שנמצאים בצמתים בחייהם או שבכלל שפת התקשור מדברת אליהם. השנה התחלתי ללמוד שיטה טיפולית שנקראת ביוסינטזה – ענף של הפסיכותרפיה הגופנית-המשלבת את הגוף, הנפש והרוח.
בתקופה האחרונה נוצר בי צורך עז לחבר בין פיתוח, חיזוק והגמשת הגוף לחיי היומיום, לא רק במישור הגופני אלא גם במישור הנפשי והרוחני. וכך יצרתי את האופן המיוחד שבו אני מעבירה את העקרונות של הפילאטיס. ברמה הכי פשוטה אם מתבוננים בעקרונות הללו ,הם משקפים דרך חיים שיכולה מאד למקד את המחשבה ולעזור לנו להתמודד עם החיים הללו דרך הגוף.

אתן מוזמנות, בשמחה, כל מי שהאינפורמציה הזו מהדהדת אל תוך ליבה, להתנסות בשיעור פילאטיס – גוף, נפש, רוח.
השיעורים מתקיימים בקבוצות קטנות בסטודיו של מלכה בכרכור.


יום א'  8:30, יום ד' 20:30. אפשרות לשיעורים אישיים ותקשורים אישיים. חשוב לתאם מראש.
אז,
נשתמע ונתראה.

ריבי פלג, טל' 052-8959925  | אימייל

תגיות
הראה עוד

12 thoughts on “פילאטיס גוף-נפש-רוח עם ריבי פלג”

  1. פינגבאק: התעמלות איטית
  2. תודה למברכות ולמבורכות.
    לליאת-אני עדיין סטודנטית לביוסינטזה ולכן אינני מכניסה את הכלי הזה אל סל הכלים שלי.את מוזמנת לשיעור פילאטיס מזרון קבוצתי או אישי שמשלב את הרוח והנפש אל תוכו או לייעוץ אישי בתקשור.
    יש הרבה ירקות בקערת הסלט שלי.מתוך המכלול נוצרת הנוכחות בכאן והעכשיו ומה שהיא מביאה עימה מתוכי.אשמח לפוגשך.ריבי.

כתיבת תגובה

Close