השימושון

פסטיבל בשקל מגיע לפרדס חנה!

"פסטיבל בשקל" גאה להציג: ערב יצירה מקורית בפרדס חנה

"פסטיבל בשקל" מגיע השנה לפרדס חנה, ובמסגרתו ייערך ביום ראשון, ה – 13.5, ערב יצירה מקורית אשר בסופו ייבחרו האמנים המקומיים אשר יופיעו בפסטיבל לצד אמנים מהשורה הראשונה הארץ. האמנים מפרדס חנה שיופיעו בפסטיבל יזכו לסדנאות הפקה מטעם אמנים מקצועיים.

חברי צוות השופטים הם: שאנן סטריט ויא יא כהן אהרונוב ('הדג נחש') וגדי אלטמן ('בוטן מתוק בקרקס').

"פסטיבל בשקל" הוא פסטיבל נודד שמתקיים אחת לשנה בעיירות פיתוח ובשכונות ומופיעים בו מיטב היוצרים המוכרים לצד יוצרים מקומיים בתחילת דרכם. הכניסה לפסטיבל היא במחיר שקל בודד, זאת מתוך אמונה כי תרבות ואמנות צריכים להיות נגישים לכל.

פסטיבל בשקל זה יותר מהפנינג מוסיקלי, זה בעיקר תהליך חברתי שמתחיל הרבה לפני שהאמנים עולים לבמה. בעמותה מאמינים ששינוי חברתי ותרבותי יכול לצמוח רק מתוך הקהילה. על כן מתחילה העמותה לפעולה בשטח, יחד עם הקהילה, כמה חודשים לפני הפסטיבל. בין היתר, מעבירים חברי הפסטיבל סדנאות לבני הנוער– סדנאות חברתיות המדגישות את החשיבות בקהילה תומכת וכמו גם סדנאות הפקת אירועים אשר מקנות למשתתפים כלים בסיסיים ליוזמות עתידיות בתוך הקהילה. בוגרי הסדנאות משולבים במערך ההפקה המקצועי של הפסטיבל.

את עמותת פסטיבל בשקל הקימו אמנים ופעילים חברתיים ביניהם חיים אוליאל ושאנן סטריט (סולן להקת הדג נחש) אשר גם הגה את הרעיון וכיום משמש כמנהל האמנותי של הפסטיבל. יחד, עם עוד חברים, יצרו פסטיבל שלא מונע ממאוויים פילנתרופיים אלא משאיפה לצדק חברתי ואמונה שתרבות ואמנות צריכים להיות נגישים לכל.

ערב יצירה מקורית יתקיים ביום ראשון, 20.5.2007 במרכז לאמנויות הבמה, מתנ"ס פרדס חנה, בשעה 19:00.
פסטיבל בשקל בפרדס חנה יתקיים השנה ב – 20.6. עוד יגיע הפסטיבל השנה גם לבית שמש (19.6) ולנתיבות (2.7).

פרטים נוספים אצל ענת רוזיליו: 054-4645309.

הראה עוד
Close