השימושון

פסטיבל לילות אהבה במדבר 2007

פסטיבל לילות אהבה במדבר 2007 חמישי-שבת 23-25/8/2007

הפקת מקור מיוחדת של אשרם במדבר שיטים

אהבה במדבר

סוף אוגוסט, המדבר בשיאו, קצת חם, אבל יבש, אין לחות, בערבים יש את הבריזה הכי מדהימה בעולם, הכי מדהימה, מלטפת כזו, נעימה, עושה חשק לצבוט את הרגע כי זה לא הגיוני לפעמים, אוויר נקי, שמיים זרועים כוכבים, אין על המדבר בזמן הזה.

אנו מזמינים אתכם למסע יחודי, שלושה ימים ושני לילות לבנים של מדיטציה, תנועה,קול מקודשת, צ'אי שופ פעיל עם במה מוסיקלית מיוחדת, המהות הפסטיבלית המוכרת תדשן את הקרקע ברכות וקלילות, בעיקר מוסיקלית שתלווה את המחקר הפנימי שיוכל כל אחד לעבור.

אנחנו מניחים את האנרגיה שלנו והאהבה שלנו (אשרם במדבר) כתשתית למרחב קליל ואוהב בו ננשום רגע, נפגש עם עצמנו ועם האחר, נתאמן בפתיחת ויצירת הלב דרך קול, ניגון, מדיטציה, סדנאות עומק טנטריות עם דגש חזק על הלב ותנועה הרמונית.

הרעיון הוא, פסטיבל רך ולא עמוס מידי בפעילויות כמו שאנחנו מכירים. הדגש יהיה על עבודה קלילה במהלך הימים והתמקדות בפעילויות העצמתיות יותר בלילות. דה סאונד אוף לייט אקפיריינס היא חווית לילה שתיכננו עבורנו.

אנו שמחים להציג מדיטציה שתתרחש לראשונה בארץ:
The Sound of light Expirience – חווית קול האור

"הצליל הוא ראשוני ואין בלתו"
זהו תהליך מיוחד ועמוק, מסע אל מעמקי הצליל המקודש והמקדש כדי לחוות את ארבעת המימדים של גוף, רגש, נפש ואסטרל. דרך התכווננות ונקיון של שלושת המימדים הראשונים נוכל לחוות חוויה אסטרלית מנותקת מגוף ומיינד. העבודה בתהליך זה היא חיבור בין העתיק ביותר לבין טכנולוגיה חדשנית ובמהלכה נעבור שלושה שלבים מרכזיים בעבודה של שעתיים וחצי, תחילה נתכוונן, נשיר במעגל מקודש, אח'כ נצא לטיהור והתנקות בסווט-לודג' ובשלב האחרון נגיע למרחב שיחזיר אותנו לרחם טכנולוגי מוסיקלי מדהים לחווית חיבור והעצמה.נעבוד עם תדרים המהדהדים לאיברים רגשות,מרכזי אנרגיה ומה שמעבר.
את המסע יעביר ויסמאי,סניאס של אושו ,מוסיקאי ומעצב צליל,מורה וחניך בנתיב המאוחד,יוצר סינתזה בין השפעות מוסיקאיות ורוחניות מהודו ,מהמערב ומברזיל, ביחד עם אילנה, מנגנת בקערות טיבטיות ומפתחת שיטת יוגה יחודית.

שקיעה רכה
(לחצו על התמונה כדי להגדיל)

בפסטיבל לילות אהבה במדבר החיבור אל הלב והאהבה האינסופית שבתוכנו זה המסע. שלושה חלקים ירכיבו את הדרך, לכל חלק טקס שירה מרכזי שיהיה נקודת חיבור אנרגטית עבור נקודת הזמן במסע שתנפץ אותנו אל שיאו של החיבור למעבר הבא.

בחלק הראשון יהיה את החיבור למדיטציה
נעביר את תשומת הלב מהחוץ אל הפנים. אתם תגיעו הנה, תזרקו את הדברים באיזה זולה בצד, תירגעו, תעשו היכרות עם המסביב, תוכלו לנוח או ללכת לעשות קונדליני, אחרי זה תנועו לכיוון טקס פתיחה מיוחד שתכננו, תתניעו מתוככם קול ותנועה חדשים. תבואו אלינו אל הכאן והעכשיו. תגידו שלום שקט למדבר ותרגישו איך השקט מזדחל לתוככם מבפנים. אחרי שנאכל ארוחת ערב מגניבה ומיוחדת לאור כוכבים, נמשיך בדרך עם מדיטצית חושים לילית, אחריה יהיה ריקוד עם המאסטר ואת הלילה הלבן הראשון ילוו מסע תפילה מדברי לילי עם עדי ועמית, במקביל יהיה סשן של The sound of light expirinece המיוחד, מדיטצית מולטי-סראונד מיוחדת.

החלק השני הוא ריפוי ועבודה
נתמקד בעבודת עומק וריפוי פנימי. נוכל לג'ברש בבוקר עם בג'יבריש, נקשיב בצ'אי לסיטאר של הבוקר במיתחם הצ'אי פאן, באזור המדיטציות תוכלו לעשות מה שתירצו..נשימות, נו-דיימנשנס ווירלינג סופי, סשן נשימות טנטרי, תנועה טנטרית עם דידג' חי, החלילן הקסום שלנו ינגן עם איזה מאסטר יפני צעיר שהמוסיקה מנגנת דרכו (לא מוגזם), על הדי-ג'י ינוגנו סטים של מוסיקת עולם, סט נוסטלגי מכל הזמנים, ננגן תחושה של אהבה על רקע יום שלם של אפשרויות לעבודה אישית או קבוצתית.

בערב נתאסף לקבלת שבת של שירה, התעגלות ופתיחת הלב. ביום זה האנרגיה תתאסף דרך קבלת השבת היחודית, טקס שירה משותפת ושירת דבקות מקודשת. בערב תהיה הפתעה מוסיקלית בסשן מדיטציה מיוחד בסגנון אחר שיחבר אותנו, כולנו, אל החלק השלישי של המסע בו נתפוצץ משמחה לפאנקי פאנק.

ולסיום חגיגת הלב
במשך ליל שישי נשאר ערים ללילה לבן ומיוחד. כשמספר פעילויות יתרחשו במקביל ויובילו אותנו אל סשן זריחה מרגש. נסגור את הפסטיבל בטקס סיום, לסיום נעוף קצת בריקוד עם הספרינקלרים מול המראה המדברי, נזכר במקומות שנגענו ונפגש ברכות, בחגיגה ובשחרור .

קצת פרטים טכנים
מחירים: 200 שח במכירה מוקדמת.
בשער הוא: 240 ₪
מחיר הכניסה כולל לינה בקמפינג וכניסה לכל הפעילויות לא כולל ארוחות ומשקה מכל סוג שהוא. הלינה בחדרים בתשלום נפרד.

מחירי חדרים
המחיר בדורמיטורי של 7 מיטות – 140 ₪ למיטה ללילה
חצי חדר פרטי (עד 3 אנשים) 500 שח
חדר פרטי (עד 4 אנשים) 600 שח

איך מגיעים?
קו אגד – 392 מגיע עד לאשרם (תחנת שיטים) מס' פעמים ביום רביעי וחמישי, מומלץ לברר באגד (תתקשרו-כוכבית 2800).
ברכב מהצפון – נוסעים לכיוון מצפה רמון כביש 40, ממשיכים לכיוון אילת, חוצים את המכתש וכעבור שעה ממצפה רמון מגיעים לצומת ציחור, שם פונים ימינה והאשרם ממוקם בצד שמאל אחרי 11 ק"מ.
מכביש הערבה– פונה ימינה בצומת מנוחה (אחרי פונדק כושי ה-101), ממשיכים ישר בצומת ציחור וכאמור צד שמאל אחרי 11 ק"מ.

טלפון לפרטים ובירורים- 052-5443349 ובאתר של אשרם במדבר

הראה עוד

2 thoughts on “פסטיבל לילות אהבה במדבר 2007”

כתיבת תגובה

Close