השימושון

פסטיבל שער לאדם לשלום – מילים מרפאות

פסטיבל שער לאדם לשלום – "מלים מרפאות" – הוא פסטיבל בינלאומי בן חמישה ימים, אשר יתקיים בתאריכים 22-26 במאי (שבועות) ביער ליד הרדוף. הפסטיבל מיועד לכל המשפחה, ובו הופעות רבות, סדנאות יצירה ועוד….
במקביל לפסטיבל וכחלק ממנו, יתקיים כנס מספרי סיפורים בינלאומי, בו יעבירו מספרי סיפורים מהשורה הראשונה בארץ ובעולם סדנאות בנות 5 ימים. פרטים נוספים באתר הפסטיבל, והנה מתאבן:

אחד משיאי השנה במרכז שער לאדם הינו פסטיבל אמנויות רב לאומי, המתקיים בחלקת יער שקטה בגליל בחג השבועות . בשנים האחרונות התקיים הפסטיבל במשך כשלושה ימים וכלל הופעות, יצירה בחומרים טבעיים, מעגלי שיחות והקשבה, דוכני אומנות ומאכלים ועוד… השנה בעקבות המלחמה בקיץ האחרון עלה בנו הרצון להרחיב ולהעמיק את הפסטיבל .

מתוך כל אלה צמחה היוזמה, בשיתוף עם גורמים נוספים בארץ ובחו"ל, להרחיב את הפסטיבל בזמן ובהיקף ולהפכו לאירוע תרבותי- אומנותי-חינוכי בן חמישה ימים אשר יתקיים בתאריכים 22-26 במאי תחת הכותרת "פסטיבל שער לאדם לשלום – מילים מרפאות".
החזון השאיפה והכוונה שלנו היא לעורר השראה וליצור מציאות חדשה, מודעת ואחראית, של הקשבה, שיחה ועשייה באזורנו. אנו שואפים ליצור מפגש בין אנשים, תרבויות, המכבד נקודות השקפה שונות, כמו גם שיחה עם הדור הצעיר.

במקביל להופעות ולהפעלות השונות יכלול הפסטיבל שני כנסים:

* כנס מספרי סיפורים שבו ייערכו הופעות וסדנאות שונות על ידי מורים מבית הספר למספרי סיפורים באמרסון קולג' באנגליה ואומנים רבים אחרים מהארץ ומחו"ל.

בלב הכנס יעמדו שלוש שאלות:
1. איזה כוח יש למילה המדוברת ליצור, להרוס ולרפא ?
2. כיצד סיפורים, שירה ותיאטרון מסייעים להיווצרות מפגש אנושי, להקשבה, הבנה וריפוי ?
3. איך ניתן למצוא שפה חדשה שתשמש כגשר מעל התהום ?

* כנס נוער בינלאומי ליזמות ולמנהיגות צעירה תחת השם Walk Your Talk. כנס שיוזמיו הינם צעירים מהארץ ומחו"ל ובמרכזו שאלת העשייה בעולם: "מה / כיצד אני יכול/צריך/אמור לפעול בעולם, אל מול המציאות המורכבת והקשה בזמן הזה?". שאלה זו הובילה את הצעירים לשאלת הזהות והמפגש עם האחר. מטרת הכנס להוביל מהשיחה למעשה, וליצירת פרויקטים חברתיים-תרבותיים-אקולוגים בארץ ובעולם.

הראה עוד

5 thoughts on “פסטיבל שער לאדם לשלום – מילים מרפאות”

  1. הפסטיבל יפתח ביום ג' 22.5 בערב בטקס פתיחה חגיגי (פרטים לגבי האירוע יעודכנו באתר בזמן הקרוב).
    קופות הפסטיבל תהיינה פתוחות החל מיום זה בשעה 16:00 ובכל בוקר בימי הפסטיבל החל מהשעה 10:00.

    כרטיס יומי כניסה ליומיים שלושה ימים כניסה לכל הפסטיבל
    אדם יחיד 45 ₪ 80 ₪ 110 ₪ 140 ₪
    משפחתי 150 ₪ 270 ₪ 400 ₪ 520 ₪

    ילדים עד גיל 4 ללא תשלום
    התשלום במזומן או בצ'קים בלבד
    המחיר כולל השתתפות חופשית בכל האירועים, סדנאות היצירה וההופעות
    כדי לקחת חלק בסדנאות הכנס המתמשכות (בתשלום נוסף), יש להרשם בנפרד ומראש (ראה פרטים בדף סדנאות אמנותיות בנות 5 ימים)

  2. מחיר הכניסה הימי לפסטיבל הינו 45 ש"ח- וכולל את כל האירועים וההופעות. יש גם כרטיסי משפחות ורב יומיים מוזלים- ראו פרטים באתר. סדנאות כנס המספרים שהו בנות כ 15 שעות לאורך 5 ימים עולות 600 ש"ח למשתתף או 1200 כולל לינה אוכל וכניסה לפסטיבל ל- 5 ימים

כתיבת תגובה

Close