חינוךילדים

פעוטון קטנטנים במרכז פרדס חנה

פעוטון קטנטנים ממוקם לנוחיותכם בלב המושבה של פרדס חנה, ברחוב העצמאות 17, ומנוהל על ידי נופי גורלניק, פסיכולוגית עם רקע בהתפתחות הילד ואשת חינוך, בעלת ניסיון של 15 שנים בתחום.

בתור אם לשני ילדים משלי ומהניסיון הרב שיש לי בעבודה עם ילדים, שמתי לי למטרה להעניק לילדיכם בראש ובראשונה חום ואהבה שיעזרו להם להרגיש בטוחים ונאהבים ממש כמו בבית. אני מאמינה שבכדי לזכות בילדים ששמחים לבוא לגן בכל בוקר, יש להעניק חשיבות רבה לסביבה שמכבדת את ילדיכם. חשוב לי מאד שלגננת ולצוות תהיה רגישות לצרכי הילדים ותוכלנה לתת מענה מידי לכל בעיה. תפקידינו לתת לילדיכם מרחב להתפתח ולאפשר לכל ילד להתנסות במגוון חוויות שיעשירו את עולמו. בפעוטון קטנטנים החינוך מתחיל באהבה לילד וממשיך בעידוד לסקרנות, חברות טובה, עצמאות, וביטחון עצמי.

פעוטון קטנטנים בפרדס חנהבגן שתי קבוצות:
קבוצת תינוקיה – מתקבלים גילאי 3 חודשים עד גיל הליכה
קבוצת פעוטון – מתקבלים גילאי הליכה עד שנתיים וחצי

שעות הפעילות בפעוטון:
א'-ה' 7:00 עד 16:00 או 17:00
ו' 7:30 עד 12:00

התינוקיה שלנו הינה קבוצה קטנה וחמה. על משטח רך ועם הרבה חיוכים וסבלנות נעניק לילדיכם מגוון גירויים הנדרשים להתפתחותם. סדר היום בתינוקיה הוא אישי ומפנק. כל תינוק מקבל מענה מידי לכל צרכיו. האוכל לתינוקות עשוי כולו ממרכיבים טבעיים, טריים ומזינים וכולל דייסת שיבולת שועל, פירות טריים מרוסקים ומרקים טחונים. כיון שאני מאמינה שילדים סופגים בכל גיל, גם התינוקות נהנים ממפגש יומי עם הגננת שבו הם יושבים במעגל, שרים ולומדים בצורה המותאמת במיוחד לגילם.

פעוטון קטנטנים בפרדס חנה

בפעוטון שלנו מובילה הגננת תכנית חינוכית עשירה. ילדכם יהיה מוקף במגוון רחב של פעילויות מפתחות ומאתגרות הכוללת מפגשי בוקר חינוכיים, יצירה בקבוצות קטנות, שעת סיפור, משחקים דידקטיים מודרכים, בישול ואפיה ופעילויות שונות בחצר.
בתוך הגן פינות משחקים מגוונות עם שפע צעצועים ומשחקים. החצר מאובזרת ומותאמת במיוחד לגיל הרך.
פעמיים בשבוע יבקרו אותנו חוגים נפלאים: חוג חיות וחוג תנועה לגיל הרך. החוגים מועברים על ידי מדריכות מקצועיות ומיומנות וכמובן חביבות מאד על ילדים.

בכל יום אוכלים הילדים ארבע ארוחות טריות ובריאות בסגנון ביתי. הארוחות מבושלות יום יום ע"י צוות הגן. משפחות הילדים יהיו מוזמנות לאירועים שונים במהלך השנה בהם נוכל לחגוג, לצחוק,ולאכול יחדיו וכמובן להכיר את ההורים, הילדים והצוות טוב יותר. לידיעתכם, כל הילדים בגן מבוטחים, הצוות עובר בכל שנה קורס עזרה ראשונה והגן מחובר ללחצן עזרה רפואית. כמו כן, הגן נושא אישורים לתפעול המבנה כגן ילדים.
פעוטון קטנטנים הינו חבר באיחוד גני הילדים. הצוות כולו עובר הדרכות והשתלמויות במהלך השנה בנושאים מגוונים הקשורים לחינוך וטיפול בילדים.

פעוטון קטנטנים בפרדס חנהבאתר האינטרנט שלנו www.p-k.co.il תוכלו לקבל מידע נוסף אודות התכנית החינוכית, תפריט הגן לוח החופשות, חוגים, אירועים, ועוד.
ו… כמובן הנכם מוזמנים לבוא ולהתרשם מהפעוטון באופן אישי, אשמח לתאם את ביקורכם בטלפון 054-3193133 נופי.

תגיות
הראה עוד

4 thoughts on “פעוטון קטנטנים במרכז פרדס חנה”

כתיבת תגובה

Close