אמנות ועיצובבילוייםגם וגםיוזמות חופשיותמוזיקה

פרד ג'ונסון בגשר על הואדי

"גשר על הוואדי" – בית הספר היהודי ערבי – מארח את אמן הקול פרד ג'ונסון
למפגש מוסיקלי חובק עולם עם תאופיק ח'ורייה והרכב מזאג' עלני
יום שלישי ה-13.4.2010, בשעה 20:30, אולם התרבות גבעת עדה.

פרד ג'ונסון הוא אמן ג'אז, מיסטיקן סוּפִי ומרפא בצליל בעל מוניטין בינלאומי. הוא שר ומנגן על מגוון גדול של כלים, ביניהם כלי נגינה עתיקים השייכים למורשת האפריקאית ואשר נבנו במיוחד עבורו. פרד ג'ונסון הקליט והופיע עם גדולי אומני הג'אז, הבלוז והנשמה, וביניהם דיזי גילספי, צ'יק קוריאה, מיילס דייויס, בי.בי.קינג, אריתה פרנקלין ועוד. לאחרונה הופיע בישראל מספר פעמים, ואף הקליט אלבום משותף עם האמנים הישראלים אלי מגן ועדי רנרט.
הרכב מזאג' עלני מבצע מוסיקה מקורית, ערבית קלאסית, אומנותית, אינסטרומנטאלית וווקאלית של מיטב המלחינים הערבים והתורכים עבד אלוהאב, ריאד אלסונבאטי ועוד. שירה ונגינה בעוד וכינור- תאופיק ח'ורייה, פסנתר ואקורדיון – גאדי אבו סמעאן, כלי הקשה- נאיף סרחאן.

תאופיק ח'ורייה, מוסיקאי, יוצר, כותב ומלחין, משמש כמורה למוסיקה בבית ספר "גשר על הוואדי". מעשיר את עולמם של הילדים בשפע צלילים ומקצבים מהעולם, ויוצר עבורם מפגש מרתק עם התרבות הערבית על עושר צליליה הקסומים.

בביקורו של פרד ג'ונסון בישראל הוא מנחה סדנאות קול, בהן המשתתפים מקבלים הכשרה פיזית ורוחנית לשלום פנימי וקבלת הזולת. שיתוף הפעולה עם בית הספר הערבי יהודי "גשר על הוואדי" הינו אבן דרך וצעד נוסף בניית גשרים בין אנשים תרבויות.

פרטים נוספים על פרד ג'ונסון באתר >>

בית הספר "גשר על הואדי" >>

כרטיסים: בקופה 60 ש"ח, במכירה מוקדמת ולגולשי מושבה חופשית: 50 ש"ח.
לפרטים נוספים והזמנות: לירון אלדר- 050-9905925 אימייל >>
טל: (04) 6358060 – פקס: (04) 6354268

תגיות
הראה עוד

1 thought on “פרד ג'ונסון בגשר על הואדי”

כתיבת תגובה

Close