2012 זה עכשיוטורים אישיים

צ'ולקין חדש התחיל בגל דרקון (25/12/10 עד 6/1/11)

[מאת: טליה טוקר]

שלום וברכה:

מזל טוב ומבורך לכולנו למחזור החדש של הלוח הקדוש של המאיה. מחזור חדש מסמל תקופה של שינויים בחיינו, התחלות חדשות ופתיחה להזדמנויות שלא יכולנו לחשוב עליהן עד היום. ב24/12 הסתיימה מחזוריות הצ'ולקין הקודם והיום אנחנו מתחילים תקופה של 260 ימים שבה נקבל ידע מקודם, נרחיב את מעגלי האפשרויות שלנו ונחווה תהליכים שטרם חווינו. צ'ולקין חדש תמיד מביא עימו רטט מעודן אל תוך כדור הארץ שבא לידי ביטוי בצבעים, בצורות, ברעיונות ובצלילים חדשים.

האנושות נמצאת כרגע בעיצומה של האצה שהולכת וגדלה ממחזור אחד למשנהו ובמחזור שהחל עכשיו נרגיש את מהירות הזמן עוד יותר. אנחנו יצורים שחיים בשלושה מימדים הקרויים אורך, רוחב ועומק ובאשלייה הלינארית המדידה, וטועים לחשוב שהזמן נמצא מחוצה לנו. נדמה לנו שיש גורם חיצוני שכזה הקרוי זמן, שחולף ומתקתק מרגע לרגע ואנחנו, בני האדם כל הזמן מודדים את עצמנו ביחס לדבר החיצוני הזה. העבודה היומית עם הקודים של הזמן והתנועה במרחב המציאות על גבי הגלים מאפשרים בהדרגה לצמצום הפער שבו אנחנו בתנודה אל עבר העתיד הוירטואלי או אל העבר הלא רלוונטי. פער מהותי זה הוא קריטי בדרך ראיית המציאות שלנו וככל שאנחנו מסוגלים להיות נוכחים בהווה הממשי היחידי שבאמת קיים, כך אנחנו יכולים למגנט אל הרגע את אינסוף האפשרויות. ככל שהפער הזה מצתמצם אנחנו מתחילים לקלוט שהזמן קיים בתוכנו ושאנחנו אחראיים באופן בלעדי על יצירת המציאות שלנו.

גל הדרקון הוא זה שמתחיל את המחזוריות החדשה שבה קיימות אפשרויות אינסופיות לבריאה יצירתית. מכיוון שקיים פוטנציאל עצום לשינוי מהותי בחרתי לפרט גם את האנרגיות שמדריכות בכל יום. ההדרכה מכוונת לפעולה ממש ומלמדת מה עלינו לעשות באותו היום. במהלכו של הגל הקרוב אנו מוזמנים להגדיר את הרצונות שלנו למחזור שהתחיל ולזרוע לעצמנו מציאות קסומה להמשך הדרך. מאחלת לכולנו מחזור של שמחה, בריאות ואושר.

דרקון
ה- 25/12: יום שער חגיגי במיוחד של תחילת הלוח באנרגיה של דרקון בהדרכת דרקון:
הדרקון היא האנרגיה של האל האם, האנרגיה הנשית בשיא התגלמותה ובגל הקרוב היא ממגנטת אלינו רכות, חיוביות ויכולת לקבלה עצמית. אנרגיית הדרקון מאפשרת לשים את הפוקוס שלנו על מה שכבר קיים בנו ובחיינו וככל שאנו מתאמנים בחשיבה על הפלוסים הקיימים, אנחנו יכולים להגיע לקבלה אמיתית של "זה מה יש" כרגע. במשך שלושה עשר הימים הבאים אנרגיית הדרקון משחררת מאיתנו את הביקורת וההרס העצמי ובמקומם דוחפת אותנו להזין ולפנק את עצמנו. האנרגיה הנשית של הבריאה מלמדת אותנו לאהוב את עצמנו ללא שיפוט, ביקורת והשוואה, כלומר לאהוב את עצמנו ללא תנאים. בכל פעם שאנחנו מגדירים את עצמנו באופן שלילי וביקורתי, אנחנו מציבים לעצמנו תנאים וחווים את ההשתלטות של התוכנה הרגשית שלנו. הדרקון מאפשרת להוריד את כל ההתניות הללו ולקבל את עצמנו ואת כל מה שיש בנו כאן ועכשיו.

במקום הזה של הקבלה אנחנו מרשים לעצמנו להרפות, להשתחרר ולהזין את עצמנו בכל מה שמחייה את גופינו ומשמח את ליבנו. אנרגיית הדרקון מלמדת לקבל את מה שיש בנו ובחיינו וכתוצאה מכך אנו נכנעים בהסכמה למימוש היעוד שלנו. בכניעה- שורש כ.נ.ע.: אנו מוזמנים להביא את ה"כ"- הכוונה ל"נע", לתנועה שלנו ולהגיד "כן" ל"ע"- לעוצמה הפנימית שלנו. מכאן שבגל הדרקון ניתן להתחבר למקור החיים והבריאה ולהיוולד מחדש למחזור מקודש בן 260 ימים. ביום זה ניתן להתבונן בסמל הדרקון, לעשות רשימה של מה שיש בנו ובחיינו ולהתמלא באהבה כלפי עצמנו וכלפי החיים בכלל.

רוח
ה- 26/12: אתגר הגל מופיע באנרגיה של רוח בהדרכת קוסם:
מהות הרוח של היום מאתגרת אותנו ללמוד לבטא את עצמנו בחדות, בבהירות ובאופן ישיר ומדויק. הרוח מסמלת את עקרון התקשורת ובמהלך הגל אנחנו לומדים על תקשורת הגיונית ברמות ובגוונים שונים. רובנו חיים מתוך תוכנה רגשית אוטומטית וסגורה במידע ועקב זווית הראייה המצומצמת הזאת לרוב אנחנו "לא רואים ממטר". במרבית המקרים אנחנו בכלל לא מקשיבים או רואים את מי שנמצא מולנו בגלל תרגום והשלכה רגשיים שלנו. אתגר הרוח מלמד אותנו לבודד הגיונית את הסיטואציות השונות בחיים ולהגיב אליהן באופן פרקטי. במקום התרגום הרגשי האוטומטי אנחנו לומדים להתייחס אל העובדות הנתונות כפי שהן ואז מסוגלים לזרום כמו רוח נעימה בחיינו. הרוח מסמלת את האיכויות הזכריות, היאנגיות שבתוכנו ובעזרתם אנחנו לומדים לבטא את הרצונות שלנו במציאות עצמה. מעניין שבגל הדרקון בעל האנרגיה הנשית, החומלת והמקבלת, אנחנו צומחים עם הרוח הזכרית שמניעה אותנו הלאה אל עבר הבריאה הבאה שלנו.

הדרכת הקוסם מלמדת שהקושי בגל הוא להכיל את כל מה שקורה עכשיו במציאות שלנו. התחלנו מחזור חדש של צ'ולקין ועימו משהו משתנה בחיינו. ייתכן שאנחנו בסיומה של תקופה ונפרדים ממשהו או שפתאם צצים להם עניינים חדשים: עבודה חדשה, לימודים שמתחילים, מערכות יחסים שהתווספו וכו'. במהלך גל הדרקון אנחנו לומדים כיצד לזרום עם החדש, להתרחב ולגדול. הקוסם מדריך אותנו להקשיב לידיעה הפנימית שמנחה אותנו, שהרי אנחנו אלה שיודעים הכי טוב את עצמנו ואת מה שנכון לנו בחיים. בעזרת הקוסם אנחנו לומדים לשחרר את הצורך בתוויות ובאישורים מבחוץ ואת התלות בפידבקים ובמקומם אנחנו מתחילים לאשר את עצמנו לעצמנו. גל הדרקון מחבר אותנו לעוצמה הקיימת בנו ומלמד כיצד לבטא את האמת הפנימית שלנו בפשטות ובבהירות תוך כדי זרימה קלילה ומשועשעת במציאות חיינו.

לפי הסינים ההקסגרמה שמלווה אותנו בימים אלה קרויה: "הכח היוצר", "שמים" (הקסגרמה 1) והיא מסמלת זמן יוצא דופן מבחינת השראה, אנרגיה ורצון (דרקון 1). עוצמתו של זמן זה דוחפת אותנו להגשמת ייעודנו וממקדת אותנו לפעול לטובת האנושות כולה (הדרכת קוסם). הסינים ממליצים לשמור את המשאבים שלנו ולכוון אותם ביעילות (רוח 2) כדי לא לבזבז אנרגיה. הסינים מוסיפים שבעזרת אופי מוגדר, מעוצב ומאוזן ניתן להגיע להשפעה ניכרת ובעלת ערך בעולם כולו (לילה 3).

לילה
ה- 27/12: טון 3 של הפוקוס לפתרון האתגר באנרגיה של לילה בהדרכת יד: הלילה מסמל את תחושת הבית והנינוחות בחיינו ומכניס אותנו היום עמוק עמוק פנימה אל תוך המקדש שלנו כדי שנזכה במתנות הממתינות לנו שם. ביום השלישי שבו אנחנו מתחילים לזרום עם הגל, הלילה מלמד שבתוכנו קיימות התשובות לכל השאלות שלנו. הפחד הכי גדול שלנו הוא מהלא ידוע והלילה היום מלמד אותנו שכל הידע כולו תמיד זמין עבורנו. ביום של הזרימה אנחנו מתחברים לידע אינסופי שקיים בתוכנו ומקשיבים לאינטואיציה שלנו. היד מדריכה אותנו היום לממש בפועל את הידע שקיים בנו. ככל שנלמד להגשים את רצונותינו במציאות ולהעביר את רעיונותינו אל ידי האלוהים המגשימות שלנו, נוכל להתחבר לעומקים פנימיים ולמידע אינסופי.

הדרקון דוחפת אותנו בגל לברוא יצירות חדשות בחיינו והיד מלמדת כיצד להפוך את הרצון למעשה, בלי מחשבות הביניים המיותרות שממחזרות את עצמן. ביום שבו מתחיל המיקוד בפתרון האתגר, אנחנו מחברים את העשייה ה"מתוקתקת" של היד עם המרחב הפנימי והמקודש של הלילה. בעזרת הבאת אור ומידע לפחדים הפנימיים שבתוכנו, אנחנו לומדים להרגיש יותר ויותר בבית, בגוף ובמציאות שלנו. אז במקום נינוח ומלא בהשראה אנחנו יכולים לבטא את עצמנו בהנאה. ביום זה ניתן להתבונן בסמל הלילה ובעזרת נשימת הסמל לכל תאי הגוף להאיר חשכה פנימית.

זרע
ה- 28/12: טון 4 באנרגיה של זרע בהדרכת שמש: ביום הרביעי אנחנו מגדירים פתרונות פוטנציאליים לאתגר הרוח והזרע של היום זורע בנו את האומץ להסכים להשתנות, לצמוח, לגדול ולקפוץ ללא ידוע. הזרע מאפשר לשחרר את ההרגלים הישנים ואת התבניות הרגילות של המציאות המוכרת לנו ולנוע הלאה, למצבים חדשים בחיינו. הוא מלמד כיצד להפתח לאפשרויות חדשות ולהתרגש על עצם השינויים המבורכים שמתרחשים כל הזמן. לרוב אנחנו מפחדים משינוי משום שבזכרון הקולקטיבי שלנו שינויים הובילו לכאב, לאומללות ולמוות. אך למעשה הכל משתנה, כדור הארץ נמצא כל הזמן בתנועה והקבעונות שלנו על הרגלים ועל מיחזור של מצבים חוסמים את ההתפתחות שלנו.

האור של השמש המדריכה היום מאפשר לעשות סדר בחיינו והסדר הזה מאפשר לבהירות לחלחל לתחומים השונים. בעזרת מידע חדש שהשמש היום מעבירה אלינו, אנחנו יודעים בדיוק כיצד לחבר בהרמוניה ובקלילות בין היבטים שונים בחיינו. השמש מסמלת את האש היצירתית הפועמת בנו וביום של ההגדרה המנטלית היא מכוונת אותנו לזרום עם להט פנימי ולממש את פוטנציאל הגדילה הטמון בנו. בעזרת החיים שהשמש מייצגת אנחנו משחררים את הפחד מהלא ידוע ומוכנים לנוע לקראת מימוש מלא של הייעוד שלנו. הזריעה בגל הדרקון מלמדת על פוטנציאל של שינוי משמעותי בנו ובחיינו ועל הזדמנויות לצמיחה שכלל לא חשבנו עליהן.

נחש
ה- 29/12: טון 5 באנרגיה של נחש בהדרכת הלך שמים:
מה שנותן לנו את המוטיבציה להמשך התהליך של הגל הוא חיבור לשמחת החיים ולחיות שקיימים בנו. בעזרת הנחש הקוואנטי אנחנו לומדים שכדי לברוא עולמות חדשים עם הדרקון עלינו ללמוד ליצור תקשורת ישירה בין המח לתאים ולהיות נוכחים בתוך הגוף שלנו. היכולת להתענג על מגוון ההנאות של החיים יוצרת בתוכנו בסיס יציב ומטעינה אותנו באנרגיה לגדול וליצור במקוריות את רעיונותינו המתחדשים. מהות הנחש היום מחדדת את האפשרויות הקיימות לביטוי הייחודיות שלנו בתקופה זו של שינויים על פני כדור הארץ. הנחש האותנטי אינו מושפע מנורמות ומאמונות קולקטיביות ומבטא במקוריות את האינדיבידואליות שבו.

בגל הראשון של הצ'ולקין אנחנו לומדים לזרום עם עצמנו מבלי ההשוואתיות והיחסיות שלרוב אנחנו מורגלים בהם. הלך שמים בעל האומץ, הידע והחמלה מדריך אותנו היום להתעורר, להתמלא בנחישות ובעוצמה פנימיים. הרוח המאתגרת דוחפת אותנו קדימה אל עבר מימוש הכח היוצר שבנו וכדי שנוכל להגשים את עצמנו עלינו ללמוד לשים גבולות. השורש של המילה גבול הוא ג.ב.ל.: להביא את ה"ג"- הגשמי ל"לב". אנו לומדים לכבד את הצרכים והרצונות שלנו ועוצרים בנחישות כל סוג של שאיבת אנרגיה. הלך שמים שמסמל היכל מקודש מלמד אותנו היום ליצור לעצמנו מרחב פרטי שבו אנחנו מקבלים מידע חדש, משנים את זווית הראייה ומתחברים לרצון האינדיבידואלי שלנו. ביום החמישי המוטיבציה לזרימה וליצירה גדלה ככל שאנחנו יוצרים לעצמנו מרחב פרטי לחקירה וללמידה ומבטאים בשמחה ובמקוריות את חכמת החיים שלנו.

לפי הסינים האנרגיה בימים אלה קרויה: "החלטה", "החלטיות" (הקסגרמה 43), עפ"יה עלינו ליידע את האחרים על כוונותינו המלאות להתגבר על כל המכשולים העומדים בדרכנו מתוך שלווה, עליזות וסמכות ומתוך אמת פנימית עמוקה שאינה יודעת תבוסה מה היא (לילה 3). אנו מוזמנים לשחרר דעות ישנות ולהתנסות ברעיונות חדשים (זרע 4). השינוי יבוא באמצעות התקדמות נחושה, גלויה ועקבית (נחש 5).

מגשר עולמות
ה- 30/12: טון 6 של הזרימה עם הפלוס, באנרגיה של מגשר עולמות בהדרכת מגשר עולמות:
ביום של האיזון והארגון המגשר מאפשר למוות סימבולי של כל מה ששייך למחזור הישן. הוא מחבר אותנו לידיעה פנימית עמוקה שאנחנו נעים בחיים מחוויה לחוויה, ממשחק למשחק ובכל פעם השחקנים מתחלפים והסיטואציות משתנות. ידיעה זו מאפשרת להבנה שסוף הוא תמיד התחלה של משהו אחר ומאפשרת לזרום בקלילות ממצב אחד למשנהו. בגל שמתחיל את הצ'ולקין החדש אנחנו משתחררים מאמונות שלא רלוונטיות יותר ומטראומות עמוקות שמעכבות שינויים שונים מלהתרחש בחיינו. על כן מופיע מגשר העולמות ביום השישי ועוזר להתנקות מצורות החשיבה הישנות הללו. אנחנו "מתים" לעבר, שהגיע הזמן לשחרר אותו ונולדים למשחק חדש. לקראת שיא גל הדרקון המגשר מלמד כיצד להגיע לרגיעה ולאיזון בתוך עצמנו כדי שנוכל לזרום עם ההזדמנויות הנקרות בדרכינו ולנוע באומץ מחוויה אחת לאחרת.

יד
ה- 31/12: טון 7, שיא הגל באנרגיה של יד בהדרכת סערה:
מהות של יד בשיא הגל מלמדת שהדרך היחידה להגיע לביטוי קולח ומדויק של האמת שלנו היא תוך כדי תנועה ועשייה. כדי שנוכל להתחבר לצדדים הזכריים האקטיביים שבנו ולברוא מציאויות חדשות, עלינו ללמוד לזרום בחיים תוך כדי ניסוי ותהייה. היד של היום עוזרת לנו פשוט לעשות את הצעדים הקונקרטיים הנדרשים לשם מימוש הרעיונות שלנו. הסערה המדריכה היום מתעלת אותנו לטיהור ולריפוי נוספים של עצמנו עד לרמת התאים בגופינו. היא מאפשרת לניקוי דפוסי החשיבה, סגירת המעגלים הישנים ולהיענות להזדמנויות החדשות שעל הדרך. ריפוי יסודי זה מאפשר להזנה, לקבלה עצמית ולידיעה פנימית. כך מתחזקת גם מהות היד המהדהדת שגם היא מכוונת אותנו למקום של ריפוי עצמי, למקום נינוח ושקט שבו אנחנו משוחררים ממתחים ומדאגות. בשיא גל הדרקון אנחנו מתמודדים עם נושאים של ביטחון בעצמנו, בידע שלנו וביקום כולו. היד מגדילה את האמון ביכולות שלנו והסערה מחזקת את הראייה הכללית שלנו עד שאנחנו מתמלאים בביטחון ובאמון בעצמנו ובעולם. אז אנחנו מוזמנים לקפוץ בהנאה לים החיים המרתקים ולזרום כמו גל, מרגע לרגע.

כוכב
ה- 1/1: טון 8 באנרגיה של כוכב בהדרכת אדם:
ביום של היושרה אנחנו מעצבים באומנותיות ובאלגנטיות את מציאות חיינו. הכוכב ממלא אותנו היום בדימויים חיוביים לגבי עצמנו ולגבי החיים בכלל ונותן לנו פוש שמאפשר לקבלה עצמית. האדם מדריך אותנו להסכים לקבל שפע בכל הדרכים והצורות שהיקום יוצר עבורנו, מבלי להינעל על אפשרות כזו או אחרת. הוא מלמד אותנו כיצד ליצור הרמוניה בין הלב החכם שמחליט על הפעולות שלנו ובין השכל שיוצר בדרך המקורית ביותר את הרצונות הללו. ביום של בדק הבית הפנימי אנחנו מוזמנים לשאול את עצמנו: "האם הצרכים השונים שלי מאוזנים"?, "האם אני חיובי/ת כלפי עצמי וכלפי החיים ורואה את מה שיש בי ובחיי"?, "האם אני רואה את היופי הקיים בשותפים ובאנשים שמלווים אותי במציאות שלי"?, "האם אני עושה את מה שאני באמת רוצה"? התשובות הכנות לשאלות הללו מחברות אותנו לרצון החופשי שלנו ולתבונה פנימית שקיימת בתוכנו. החיבור לפלוס של הכוכב מאפשר לנו לראות את היופי הקיים במציאות חיינו על כל רבדיה. ביום זה קיים הפוטנציאל לקלוט שבעזרת התכווננות מדוייקת ניתן לקבל ולחיות את כל מה שאנחנו מבקשים. אמן.

ירח
ה- 2/1: טון 9 של פענוח ומימוש כוונת הגל, באנרגיה של ירח בהדרכת נחש:
הירח מסמל את אלמנט המים, את הרגישויות שלנו ואת הטראומות האישיות שחווינו בצעירותינו. ביום של הפענוח אנחנו מבינים שהדרך לקבלת עצמנו כפי שאנחנו חייבת לעבור במחוזות ילדותנו, שבהם החלו הביקורת וההרס העצמיים. הירח היום מאפשר לנקות את הפצעים הישנים הללו ולחוות תחושות של ביטחון והגנה. הביטחון הוא בעצמנו, ביכולת ובעוצמות שלנו וככל שהוא גדל, אין לנו יותר צורך בכל המסכות וההגנות שאימצנו לעצמנו כדי לתפקד בעולם הזה. הנחש שמדריך אותנו היום מלמד כיצד להנות מהחיים, מהמציאות הנתונה ולהתמיר את כל הרגישות שלנו לעוצמה ולתחושה של חיות פיזית. ביום של "נפילת האסימון" אנחנו מבינים שעלינו לזכות בשיתוף הפעולה עם הילד שבתוכנו על מנת שנוכל לברוא לעצמנו מציאות ייחודית. ככל שאנחנו מתחברים לרצון האינדיבידואלי שלנו מבלי להשוות את עצמנו לבחוץ, קל לנו יותר לשחרר פיסות מידע של חסר ושליליות מהזכרון שלנו. ביום זה אנחנו נזכרים שהחיים מלאים בתענוגות ובמגוון של אפשרויות עבורינו. אנו לומדים לנתב את הרגישות הגבוהה שלנו לקבלה של פתרונות פרקטיים לדרכינו, עד למצב שבו אנחנו מצליחים לזרום בנועם מנקודה לנקודה.

כלב
ה- 3/1: טון 10 של ההתגלמות, באנרגיה של כלב בהדרכת מראה:
הכלב ביום של הטרנספורמציה מלמד אותנו שאנחנו עדיין מבזבזים כמות אדירה של אנרגיה על הסובבים אותנו. הוא מזמין אותנו היום להתבונן במעורבות הרגשית, בקיצוניות המחשבתית ובדרמות שאנחנו יוצרים בחיינו כדי לזכות באנרגיה מהסביבה שלנו. כדי להגיע לעוצמת הבריאה של הדרקון ולדיוק ולזרימה של הרוח, עלינו ללמוד לשחרר את התלות האנרגטית שלנו בסביבה ולארגן מחדש את סדרי העדיפיות שלנו. הדרכת המראה היום מלמדת כיצד לשחרר מחיינו השתקפויות שמרפות את ידינו. יש מספיק התמודדויות בחיים גם בלי דינמיקות מרוקנות של אשם וקורבן עם הסובבים. הכלב הפלנטרי מלמד אותנו היום כיצד ניתן להיות נאמנים לעצמנו ולצרכים שלנו, להעמיד את עצמנו במקום הראשון בחיינו ולהקיף את עצמנו במראות תומכות, שפותחות את ליבנו יותר ויותר. ביום של ה"פינישים" אנו משחררים עוד קצת את התלות האנרגטית במראות שלנו ומתמקדים בעצמנו וברצונות שלנו.

לפי החכמה הסינית האנרגיה שמלווה אותנו בימים אלה קרויה: "פיתוי", ("לבוא לידי מפגש"), (הקסגרמה 44) ובה אנחנו נפגשים כרגע בתאוות שונות ובנקודות חולשה פנימיות (ירח 9). בעזרת כח רצון עמוק והגבלות תקיפות אנו לומדים לפתח בצורה נכונה את האופי שלנו (הדרכת המראה). אמנם המפגש עם החשכה העמוקה שבתוכנו יכול ליצור בלבול פנימי אך במקביל הוא גם יכול לגרום לבהירות (כוכב 8) ולמפגש בעל משמעות אמיתית עם העולם שבחוץ (כלב 10).

קוף
ה- 4/1: הטון ה11 של השחרור, באנרגיה של קוף בהדרכת קוף: ביום שבו אנחנו ממיסים את המכשולים הסופיים שעוצרים את יכולות הבריאה שבנו, הקוף ממלא אותנו בהומור וביצירתיות שמאפשרים להתייחס לעולם כאל במה אוהדת ולעצמנו כאל שחקנים ראשיים ומבריקים. הקוף מלמד אותנו שרק אנחנו אלה שעדיין חוסמים מההשראה ומהמקוריות מלהגיע אלינו. ביום של השחרור אנחנו מתבקשים לשנות את זווית הראייה הרצינית והאחראית שלנו על החיים לצורת חשיבה משועשעת וקלילה. ככל שנלמד לשחק בקלילות את משחק החיים ולא ניקח שום דבר ברצינות רבה מדי, כך ההשראה היצירתית תזרום דרכנו ונוכל לבטא בהנאה את האמת של אנרגיית הרוח שבנו. הקוף היום מזמין אותנו לבטא את הרגישות, האנושיות והפגיעות שבנו. ככל שאנחנו מוציאים החוצה את הרגשות והמחשבות שלנו ולא שומרים אותם לעצמנו, מתפנה בתוכנו מקום למקוריות ולביטוי יצירתי. הקוף הוא הגאון שבחבורה שמחובר ישירות לשדה הנפש וכדי לברוא מציאות חדשה עם הדרקון הוא מחבר אותנו היום להדרכה ולהשראה מהמקור האינסופי.

אדם
ה- 5/1: הטון ה12 של פתרון האתגר, באנרגיה של אדם בהדרכת זרע:
אנרגיית האדם ביום הקריסטלי מלמדת שסוף כל סוף אנחנו באמת מאמינים ביכולת שלנו להתגבר על כל מכשול שיכול לצוץ בחיים. האדם בפתרון מבטא את הרצון החופשי שלו בכל רגע נתון, הולך בדרכו בתבונה ויוצר לעצמו מציאות קסומה. הוא מקבל את האדם באשר הוא אדם, מתבונן בגובה העיניים על הסובבים אותו ויוצר שיתופי פעולה מפרים ומצמיחים בחייו. אנרגיית האדם מלמדת אותנו להסיר ספקות ומניפולציות שכליות וביום השתים עשרה מעידה על כך שלמדנו כיצד לממש את רצונות הלב הכמוסים ביותר שלנו. הזרע שביום הרביעי דחף אותנו "להסכים להשתנות", להסכים לממש את עצמנו ולנוע אל מעבר למגבלות ששמנו על עצמנו הופך היום להדרכת הפתרון. ברגע שאנחנו מפסיקים לפחד משינוי ולומדים להתייחס אליו כאל דבר חיובי שמביא עימו שמחה וצמיחה, אנחנו יכולים למגנט אל חיינו את כל השפע שבעולם. הדרכת הזרע משחררת מאיתנו את מה ששייך לעבר וביחד עם מהות האדם החופשי והפתוח, דלתות חדשות נפתחות עבורנו בכל תחום ותחום בחיים. כך שפתרון האתגר הופך אותנו לאדם שזורם בעליזות ובנדיבות, צומח ומתפתח ומצליח לנוע בחכמה ועם לב אוהב בדרך האמצע שלו.

הלך שמים
ה- 6/1: הטון ה13 של הנוכחות, באנרגיה של הלך שמים בהדרכת אדמה: הלך שמים ביום הקוסמי מעיד על כך שתהליך הגל חיבר אותנו למלוא העוצמה שבנו והפך אותנו לאדם אמיץ ונחוש שמבטא במעשים את האמת העמוקה ביותר שלו. אנחנו עוברים מסע שמתחיל באנרגיית הדרקון האימהית והמזינה ומוביל אל הלך השמים הנחוש וההחלטי. מדרקון מקבלת ואוהבת אל הלך שמים עוצמתי וחומל. ביום זה הקפיצה של הגל מגולמת בנוכחות שלנו ואנחנו יציבים, לומדים, נעים ויוצרים. הדרכת האדמה הדשנה והפורייה מעידה על רצף של אירועים סינכרוניים שקורה בחיינו ומגבירה את הערנות שלנו למתרחש. בגל הראשון של הצ'ולקין החדש ולמעשה לאורך הלוח כולו, אנחנו לומדים כיצד לברוא את הרצונות שלנו אל תוך המציאות היום יומית. ביום השלושה עשר אנחנו עומדים עם שתי רגליים על הקרקע ויודעים בדיוק כיצד ליצור באסרטיביות שקטה את הרעיונות שלנו. אנחנו מחוברים ישירות להדרכה גבוהה וממשיכים לפתח את המודעות והחמלה שבנו. בעזרת האדמה המדריכה אנו לומדים ללכת אל מעבר לעצמי הפרטי שלנו ולתרום את חלקנו הייחודי בשינוי הקולקטיבי שמתרחש עכשיו על פני האדמה. בסוף גל הדרקון אנחנו מלאים בעוצמה ובידע ובלי יותר מדי דיבורים, פשוט עושים את שלנו. הגענו למקום של שקט פנימי שמאפשר לנו להגשים את עצמנו ולזרום עם המון חמלה ורכות כלפי עצמנו וכלפי אחינו בני האדם.

מאחלת לכולנו מחזור צ'ולקין חדש

של שמחה, אושר, מימוש ואהבה.

בברכה,

טליה.

תגיות
הראה עוד

1 thought on “צ'ולקין חדש התחיל בגל דרקון (25/12/10 עד 6/1/11)”

כתיבת תגובה

שווה לראות גם

Close
Close