טורים אישייםניו אייג'

צ'ולקין חדש מתחיל בגל דרקון (29/5 עד 10/6)

[מאת: טליה טוקר]

שלום וברכה:


ברכות ומזל טוב לכולנו על המחזור החדש והחגיגי של לוח המאיה המקודש. מחזור חדש מסמל תקופה של שינויים בחיים, התחלות חדשות ופתיחה להזדמנויות שעד להיום לא יכולנו לחשוב עליהן. ב-28/5 הסתיימה מחזוריות הצ'ולקין שחלף והיום אנחנו מתחילים תקופה חדשה של 260 ימים שבה נקבל ידע מקודם, נרחיב את מעגלי האפשרויות שלנו ונחווה תהליכים שטרם חווינו. צ'ולקין חדש תמיד מגיע עם רטט מעודן שנכנס אל תוך כדור הארץ שלנו ובא לידי ביטוי בצבעים, בצורות, ברעיונות, בגילויים מרתקים ובצלילים חדשים.

בגל הראשון של הלוח החדש אנחנו עומדים גם לחוות אירוע חגיגי ומרגש עד מאד. ב-6/6 ונוס עומדת לעלות בהופעה יוצאת דופן ולעבור על פני השמש. מאז ומתמיד מעברי נוגה נחשבים לאירועים אסטרונומים משמעותיים ביותר. הם באים לרוב בזוגות של שני מעברים תוך שמונה שנים שלאחריהם מתרחשת הפסקה ארוכה של מעל 100 שנה. המעבר הקודם היה בשנת 2004 והמעבר הבא יהיה רק בשנת 2117!

הצטלבותם של השמש, נוגה וכדור הארץ על קו ישר אחד היא תופעה נדירה ביותר. כדי שיהיה מעבר שכזה נוגה צריכה להיות בדיוק בין כדור הארץ לשמש. מכיוון שמישור ההקפה של נוגה שונה מזה של כדור הארץ, ברוב הפעמים נוגה עוברת מעל או מתחת לשמש. הערכים של זמני הסיבוב יחד עם נטיית המישור של נוגה גורמים לכך שהאירוע הוא נדיר.
בבוקרו של השישי ליוני, בזמן זריחת השמש של היום התשיעי של גל הדרקון, ניתן יהיה לצפות באירוע החגיגי בשמי ישראל ולראות כיצד כוכב הלכת נוגה עובר על פני השמש. נוגה יראה ככדור בדולח שחור ויחצה את פני השמש תוך כדי זריחתה מעל האופק. בישראל המעבר יראה מאמצעו ועד לסופו.

אנשי המאיה ייחסו משמעות מרובה לכוכב ונוס ולמחזורים שלו והטרנזיט שעומד להתרחש הוא אחד מה"היי לייטס" המרכזיים לשנת 2012. העובדה שהוא מתרחש בתחילתו של הלוח המקודש מעידה על זירוז תהליכים רציני ביותר שמתרחש עכשיו.

שנת 2012 הולכת ו"מתקדמת" והאנושות נמצאת בעיצומה של האצה שרק הולכת וגדלה ממחזור אחד למשנהו כשבמחזור הנוכחי נרגיש את מהירות הזמן עוד יותר. הכל קורה הרבה יותר מהר- כמויות של אינפורמציה מציפות את גלי האינטרנט, התקשורת עם הסובבים אפשרית מכל מקום, השבועות והימים חולפים במהירות מפתיעה ושינויים פנימיים וחיצוניים מתרחשים יותר ויותר.

אנחנו יצורים שחיים בשלושה מימדים הקרויים אורך, רוחב ועומק ובאשלייה הלינארית המדידה, אנחנו טועים לחשוב שהזמן נמצא מחוצה לנו. נדמה לנו שיש גורם חיצוני שכזה הקרוי זמן, שחולף ומתקתק מרגע לרגע ואנחנו בני האדם, מודדים את עצמנו כל הזמן ביחס לדבר החיצוני הזה. העבודה היום יומית עם הקודים הגיאומטריים של הזמן והתנועה במרחב המציאות על גבי הגלים מאפשרים בהדרגה לנוכחות יותר ויותר מלאה ברגע העכשווי. אנחנו לומדים לצמצם את התנודה אל העתיד הוירטואלי ואל העבר הלא רלוונטי שיוצרים את אשליית הזמן. פער מהותי זה בנוגע לזמן הוא קריטי בדרך ראיית המציאות שלנו ומשפיע על כל רגע בחיינו. הפער הולך ומצתמצם כשאנחנו מתחילים לקלוט שהזמן קיים בתוכנו ושאנחנו אחראיים באופן בלעדי על יצירת המציאות שלנו. ככל שאנחנו נוכחים בהווה הממשי היחידי שקיים, אנחנו יכולים למגנט אל הרגע אינסוף של אפשרויות.

גל הדרקון הוא זה שמתחיל את המחזוריות החדשה של הצ'ולקין שבה לכולנו קיימות אפשרויות אינסופיות לבריאה יצירתית. במהלכו של הגל הקרוב אנחנו מוזמנים להגדיר את הרצונות שלנו למחזור המבורך שהחל ולזרוע לעצמנו מציאות קסומה להמשך הדרך. מאחלת לכולנו מחזור חדש של שמחה, בריאות, זרימה נעימה ואושר.

דרקון
ה- 29/5: יום שער חגיגי במיוחד של תחילת הלוח באנרגיה של דרקון בהדרכת דרקון: הדרקון היא האנרגיה הנשית בשיא התגלמותה ובגל הקרוב ממגנטת אלינו רכות, חיוביות ויכולת לקבלה עצמית. אנרגיית הדרקון מאפשרת לנו לשים את הפוקוס על כל מה שכבר קיים בנו ובחיים שלנו. ככל שאנחנו מתאמנים בחשיבה חיובית שמתמקדת בפלוסים הקיימים בחיינו, אנחנו יכולים להגיע לקבלה אמיתית של "זה מה יש" כרגע.

במשך שלושה עשר הימים הבאים אנרגיית הדרקון משחררת מאיתנו את הביקורת וההרס העצמיים ובמקומם דוחפת לכך שנזין ונפנק את עצמנו. האנרגיה הנשית של הבריאה מלמדת אותנו לאהוב את עצמנו ללא שיפוט, ביקורת והשוואה, כלומר לאהוב את עצמנו ללא תנאים. בכל פעם שאנחנו מגדירים את עצמנו באופן שלילי וביקורתי, אנחנו מציבים לעצמנו תנאים וחווים את ההשתלטות של התוכנה הרגשית האוטומטית שלנו. אנרגיית הדרקון המגנטית מאפשרת להורדת ההתניות הללו ולקבלת עצמנו על כל מה שיש בנו כאן ועכשיו. במקום הזה של הקבלה אנחנו מרשים לעצמנו להרפות, להשתחרר ולהטעין את עצמנו בכל מה שמחייה את גופינו ומשמח את ליבנו. היכולת לקבל את מה שיש מאפשרת לשחרור האשליה והדיון המחשבתי במה שאין וכתוצאה מכך אנחנו מסוגלים להכנע ליעוד שלנו. בכניעה- שורש כ.נ.ע.: אנחנו מוזמנים להביא את ה"כ"- הכוונה ל"נע", לתנועה שלנו ולהגיד "כן" ל"ע"- לעוצמה הפנימית שלנו.

בגל הדרקון ניתן להתחבר למקור החיים והבריאה ולהיוולד מאוזנים ועוצמתיים למחזור מקודש בן 260 ימים. ביום זה ניתן להתבונן בסמל של הדרקון ולעשות רשימה של כל מה שיש בנו ובחיים שלנו. אז אנחנו מוזמנים לנשום את הסמל אל תוך תאי הגוף ולהתמלא באהבה כלפי עצמנו בפרט וכלפי החיים והסובבים אותנו בכלל.

רוח
ה- 30/5: אתגר הגל מופיע באנרגיה של רוח בהדרכת קוסם: מהות הרוח הירחית היום מאתגרת אותנו לבטא את עצמנו בחדות, בבהירות ובאופן ישיר ומדויק. הרוח מסמלת את עקרון התקשורת ובמהלך הגל אנחנו לומדים על תקשורת קולחת וזורמת בנעימים באינטראקציות שונות ומגוונות. רובנו חיים מתוך תוכנה רגשית אוטומטית וסגורה במידע ועקב זווית הראייה המצומצמת הזאת לרוב אנחנו "לא רואים ממטר". במרבית המקרים אנחנו בכלל לא מקשיבים או רואים את מי שנמצא מולנו בגלל תרגום והשלכה רגשיים שלנו שמתרחשים באופן אוטומטי ובלתי נשלט.

אתגר הרוח מלמד אותנו לבודד הגיונית את הסיטואציות השונות המתרחשות בחיים ולהגיב אליהן באופן פרקטי. במקום התרגום הרגשי הממוחזר אנחנו לומדים להתייחס אל העובדות הנתונות כפי שהן ואז מסוגלים לזרום בחיינו כמו רוח חמימה ומלטפת. הרוח מסמלת את האיכויות הזכריות, היאנגיות שבתוכנו ומלמדת אותנו כיצד לבטא בעזרתם את הרצונות שלנו במציאות היום יומית. מעניין שבגל הדרקון בעל האנרגיה הנשית, החומלת והמקבלת, אנחנו צומחים עם הרוח הזכרית שמניעה אותנו הלאה אל עבר הבריאה החדשה שלנו.

הדרכת הקוסם היום מלמדת שהקושי בגל הוא להכיל את כל מה שקורה במציאות שלנו עכשיו. התחלנו מחזור חדש של צ'ולקין ועימו משהו משתנה בחיינו. ייתכן שאנחנו בסיומה של תקופה ונפרדים ממשהו או שפתאם צצים להם עניינים חדשים: עבודה חדשה, לימודים שמתחילים, מערכות יחסים שהתווספו וכו'. במהלך גל הדרקון אנחנו לומדים כיצד לזרום עם החדש, להתרחב ולגדול. הקוסם מדריך אותנו להקשיב לידיעה הפנימית שלנו שבכל רגע מנחה אותנו. ככל שנבין שאנחנו אלה שיודעים הכי טוב את עצמנו ואת מה שנכון לנו בחיים הללו, יהיה לנו קל יותר להחליט החלטות ולהיות נאמנים לרצון שלנו. בעזרת הקוסם אנחנו לומדים לשחרר את הצורך בתוויות ובאישורים מבחוץ ואת התלות בפידבקים ובמקומם אנחנו מתחילים לאשר את עצמנו לעצמנו. גל הדרקון מחבר אותנו לעוצמה הקיימת בנו ומלמד כיצד לבטא את האמת הפנימית שלנו בפשטות ובבהירות תוך כדי זרימה קלילה ומשועשעת במציאות החיים.

לפי הסינים ההקסגרמה שמלווה אותנו בימים אלה קרויה: "הכח היוצר", "שמים" (הקסגרמה 1) והיא מסמלת זמן יוצא דופן מבחינת השראה, אנרגיה ורצון (דרקון 1). עוצמתו של זמן זה דוחפת אותנו להגשמת ייעודנו וממקדת אותנו לפעול לטובת האנושות כולה (הדרכת קוסם). הסינים ממליצים לשמור את המשאבים שלנו ולכוון אותם ביעילות (רוח 2) כדי לא לבזבז אנרגיה. הסינים מוסיפים שבעזרת אופי מוגדר, מעוצב ומאוזן ניתן להגיע להשפעה ניכרת ובעלת ערך בעולם כולו (לילה 3).

לילה
ה- 31/5: טון 3 של הפוקוס לפתרון האתגר באנרגיה של לילה בהדרכת יד: הלילה מאפשר לתחושה נינוחה של בית ולשם כך מכניס אותנו היום עמוק עמוק פנימה אל תוך המקדש שבתוכנו כדי שנוכל לזכות במתנות הממתינות לנו שם. ביום שבו אנחנו מתחילים לזרום עם הגל, הלילה החשמלי מלמד אותנו שכל הידע כולו תמיד זמין עבורנו ושבתוכנו קיימות התשובות לכל השאלות שלנו. במקום לחפש תשובות והדרכה בחוץ, אנחנו מוזמנים לעצום עיניים ולקבל מבפנים את כל ההדרכה שאנחנו משתוקקים לה. ביום השלישי אנחנו מתחברים לידע אינסופי שקיים בתוכנו ובעזרתו משנים זוויות ראייה שליליות שיש לנו על עצמנו ועל החיים שלנו. בעזרת הבאת אור ומידע אל הפחדים הפנימיים שבנו, אנחנו לומדים להרגיש יותר ויותר בבית, בגוף ובמציאות שלנו. אז במקום נינוח ומלא בהשראה אנחנו יכולים לבטא את עצמנו בקלות ולהתחבר לאינטואיציה שלנו.

היד מדריכה אותנו היום לממש בפועל את הידע שקיים בנו. ככל שנלמד ליצור את רצונותינו במציאות בעזרת ידי האלוהים המגשימות שלנו, נוכל להתחבר לעומקים פנימיים ולמידע אינסופי. אנרגיית הדרקון דוחפת אותנו במהלך הגל לברוא יצירות חדשות בחיים והיד מלמדת כיצד להפוך את הרצון למעשה, בלי מחשבות הביניים המיותרות שממחזרות את עצמן שוב ושוב.
אנרגיית היד מחברת אותנו ליד-ע שקיים בתוכנו ודרכו מאפשרת לזרימה שוטפת במציאות החיים מבלי עצירות מלאכותיות. ביום שבו מתחיל המיקוד בפתרון האתגר, אנחנו מחברים את העשייה ה"מתוקתקת" של היד עם המרחב הפנימי והמקודש של הלילה. ביום זה ניתן להתבונן בסמל הלילה ובעזרת נשימת הסמל לכל תאי הגוף להאיר חשכה פנימית.

זרע
ה- 1/6: טון 4 באנרגיה של זרע בהדרכת שמש: ביום הרביעי אנחנו מגדירים פתרונות פוטנציאליים לאתגר הרוח והזרע של היום זורע בנו את האומץ להסכים להשתנות, לצמוח, לגדול ולקפוץ ללא ידוע. הזרע העצמאי מאפשר לשחרר את ההרגלים הישנים ואת התבניות הרגילות של המציאות המוכרת לנו ולנוע הלאה, אל עבר מצבים חדשים בחיים. הוא מלמד כיצד להפתח לאפשרויות חדשות ולשמוח על עצם השינויים המבורכים שמתרחשים כל הזמן. לרוב אנחנו מפחדים משינוי משום שבזכרון הקולקטיבי שלנו שינויים הובילו לכאב, לאומללות ולמוות. אך למעשה הכל משתנה כל הזמן. כדור הארץ נמצא כל הזמן בתנועה והקבעונות שלנו על הרגלים ועל מיחזור של מצבים קבועים חוסמים את ההתפתחות שלנו.

האור של השמש המדריכה היום מאפשר לנו לעשות סדר במציאות חיינו שגורם לבהירות לחלחל לתחומים שמבלבלים אותנו. בעזרת מידע חדש שהשמש מזרימה אלינו היום, אנחנו מסוגלים למצוא את הפתרונות ההגיוניים לכל מצב שמוגדר על ידינו כ"בעייתי". השמש מסמלת את האש היצירתית הפועמת בכל אחד מאיתנו וביום של הזריעה המנטלית לפתרון היא מכוונת אותנו לזרום עם הלהט הפנימי שלנו ומתוכו ליצור. בעזרת החיים שהשמש מייצגת אנחנו משחררים את הפחד מהלא ידוע ומוכנים לנוע לקראת מימוש מלא של הייעוד שלנו. הזריעה בגל הדרקון מלמדת על פוטנציאל של שינוי משמעותי בנו ובחיינו ועל הזדמנויות לצמיחה שכלל לא חשבנו עליהן. כל שעלינו לעשות הוא להסכים לשינויים בחיים. כולנו מוזמנים לנשום היום את הזרע ולזרוע את הרצונות שלנו למחזור החדש.

נחש
ה- 2/6: טון 5 באנרגיה של נחש בהדרכת הלך שמים: בעזרת הנחש הקוואנטי אנחנו לומדים שכדי לברוא עולמות חדשים עם הדרקון עלינו ללמוד כיצד ליצור תקשורת ישירה בין המח לתאים ולהיות נוכחים בתוך הגוף שלנו. מה שנותן לנו את המוטיבציה להמשך התהליך של הגל הוא החיבור לגוף, לשמחת החיים ולחיות שקיימים בנו. היכולת להתענג על מגוון ההנאות של החיים יוצרת בתוכנו בסיס יציב ומטעינה אותנו באנרגיה שמאפשרת ליצור במקוריות את הרעיונות המתחדשים שלנו. אנחנו מבינים שכדי שנוכל ליצור משהו במציאות החיים, עלינו ללמוד להנות ממנה, מהחוויה הארצית על כל מה שיש בה.

מהות הנחש היום מחדדת את האפשרויות הקיימות עבורנו לביטוי האינדיבידואליות והייחודיות שלנו בתקופה זו של שינויים על פני כדור הארץ. הנחש האותנטי אינו מושפע מנורמות ומאמונות קולקטיביות ומבטא במקוריות את מי שהוא. בגל הראשון של הצ'ולקין אנחנו לומדים לזרום עם עצמנו בלי ההשוואתיות והיחסיות שאנחנו לרוב מורגלים בהם. כל אחד מאיתנו הוא ייחודי ומיוחד ואין אף אחד בכל הפלנטה כולה שיכול להחליף אותו. הלך שמים בעל האומץ, הידע והחמלה מדריך אותנו היום להתעורר ולהתמלא בנחישות ובעוצמה פנימיים.

הרוח מאתגרת ודוחפת אותנו קדימה אל עבר מימוש הכח היוצר שבנו וכדי שנוכל להגשים את עצמנו עלינו ללמוד לשים גבולות. השורש של המילה גבול הוא ג.ב.ל.: להביא את ה"ג"- הגשמי ל"לב". אנחנו לומדים לכבד את הצרכים והרצונות שלנו ועוצרים בנחישות כל סוג של שאיבת אנרגיה מחיינו. הלך שמים מסמל את ההיכל המקודש ומלמד כיצד ליצור לעצמנו מרחב פרטי שבו אנחנו מקבלים מידע חדש, מרחיבים את זווית הראייה ומתחברים לרצון האותנטי שלנו. המוטיבציה לזרימה אינדיבידואלית גדלה ככל שאנחנו יוצרים לעצמנו מרחב פרטי לחקירה וללמידה שבו אנו יוצרים לעצמנו את הנורמות האישיות שמתאימות לנו.

לפי הסינים האנרגיה בימים אלה קרויה: "החלטה", "החלטיות" (הקסגרמה 43), עפ"יה עלינו ליידע את האחרים על כוונותינו המלאות להתגבר על כל המכשולים העומדים בדרכנו מתוך שלווה, עליזות וסמכות (הדרכת הלך שמים) ומתוך אמת פנימית עמוקה שאינה יודעת תבוסה מה היא (לילה 3). אנחנו מוזמנים לשחרר דעות ישנות ולהתנסות ברעיונות חדשים (זרע 4). השינוי יבוא באמצעות התקדמות נחושה, גלויה ועקבית (נחש 5).

מגשר עולמות
ה- 3/6: טון 6 של הזרימה עם הפלוס, באנרגיה של מגשר עולמות בהדרכת מגשר עולמות: ביום של האיזון לקראת שיא גל הדרקון, אנרגיית המגשר מאפשרת למוות סימבולי של מה ששייך למחזור הישן ושכבר לא רלוונטי יותר למחזור החדש שהחל. מגשר העולמות מלמד שכולנו נעים בחיים מחוויה לחוויה, ממשחק למשחק ובכל פעם אנחנו נשארים אנחנו אך השחקנים מתחלפים והסיטואציות משתנות. ידיעה זו מאפשרת להבנה חשובה שסוף הוא תמיד התחלה של משהו אחר ומאפשרת לנו לזרום בקלילות ממצב אחד למשנהו. רובנו מפחדים מפרידות ומשינויים חדשים כי כואב לנו שאותו אדם או סיטואציה לא יהיו קיימים יותר בחיינו. עלינו לזכור שתמיד יש לנו את עצמנו ואת כל החוויות כולן בתוכנו.

בגל שמתחיל את הצ'ולקין החדש אנחנו משתחררים מאמונות דפוסיות וממוחזרות ומטראומות עמוקות שמעכבות את יצירת השינויים במציאות שלנו. המגשר הקצבי מופיע ביום השישי ועוזר לנו להתנקות מצורות החשיבה האוטומטיות הללו. אנחנו "מתים" לעבר, שבהחלט הגיע הזמן לשחרר אותו ונולדים למשחק חדש ומרתק. לקראת שיא גל הדרקון המגשר מלמד כיצד להגיע לרגיעה ולאיזון בתוך עצמנו כדי שנוכל לזרום עם ההזדמנויות המופלאות שצצות בדרך שלנו ולנוע באומץ ובשמחה מחוויה אחת לאחרת.

יד
ה- 4/6: טון 7, שיא הגל באנרגיה של יד בהדרכת סערה: מהות של יד בשיא הגל מלמדת אותנו שהדרך היחידה לברוא מציאויות חדשות בחיינו היא תוך כדי תנועה ועשייה. בשיא גל הדרקון אנחנו מתמודדים עם נושאים של ביטחון בעצמנו, בידע שלנו וביקום כולו. כדי שנוכל להתחבר לצדדים הזכריים האקטיביים שבנו ולבטא באופן מדויק את האמת שלנו, עלינו ללמוד לזרום בחיים תוך כדי ניסויים ממשיים ותהייה עליהם. במקום לחשוב יותר מדי, היד המהדהדת עוזרת לנו פשוט לעשות את הצעדים הקונקרטיים האפשריים לשם מימוש הרעיונות שלנו.

הסערה מדריכה אותנו היום לטיהור ולריפוי נוספים של עצמנו עד לרמת התאים בגוף שלנו. היא מאפשרת לניקוי דפוסי החשיבה הישנים, לסגירת המעגלים האחרונים וכן להיענות להזדמנויות החדשות. ריפוי יסודי זה מאפשר להזנה, לקבלה עצמית ולידיעה פנימית עמוקה של מה שנכון לנו עכשיו. גם מהות היד מכוונת אותנו למקום של ריפוי עצמי, למקום נינוח ושקט שבו אנחנו משוחררים ממתחים ומדאגות. היד מגדילה את האמון ביכולות שלנו והסערה מחזקת את הראייה הכללית שלנו על החיים עד שאנחנו מתמלאים בביטחון ובאמון בעצמנו ובעולם. אז אנחנו מוזמנים לקפוץ בהנאה לים החיים המרתקים ולזרום כמו גל, מרגע לרגע.

כוכב
ה- 5/6: טון 8 באנרגיה של כוכב בהדרכת אדם: ביום של היושרה הכוכב מלמד אותנו לעצב באומנותיות ובאלגנטיות את מציאות חיינו. הוא ממלא אותנו בדימויים חיוביים לגבי עצמנו בפרט ולגבי החיים בכלל ונותן לנו "פוש" שמגדיל את הקבלה העצמית שלנו. ביום של בדק הבית הפנימי אנחנו מוזמנים לשאול את עצמנו: "האם הצרכים השונים שלי מאוזנים"?, "האם אני חיובי/ת כלפי עצמי וכלפי החיים ורואה את מה שיש בי ובחיי"?, "האם אני רואה את היופי הקיים בשותפים ובאנשים שמלווים אותי במציאות החיים שלי"?, "האם אני עושה את מה שאני באמת רוצה"? התשובות הכנות לשאלות הללו מחברות אותנו לרצון החופשי שלנו ולתבונה פנימית שקיימת בכל אחד מאיתנו. החיבור לפלוס של הכוכב הגלקטי מאפשר לנו לראות את היופי הקיים במציאות חיינו על כל רבדיה.

האדם מדריך אותנו להפעיל את תבונת הלב שלנו ובעזרתה למצוא את הפתרונות לבעיות המטרידות אותנו. אנחנו לומדים להסכים לקבל שפע בכל הדרכים והצורות שהיקום יוצר עבורנו, מבלי להינעל על אפשרות כזו או אחרת. ככל שאנחנו מתמקדים ביש עם הכוכב, אנו מסוגלים למגנט לעצמנו עוד ועוד יש עם הדרכת האדם. ביום הגלקטי ולקראת המעבר של ונוס קיים הפוטנציאל לקלוט שבעזרת התכווננות מדוייקת ניתן לקבל ולחיות את כל מה שאנחנו מבקשים. אמן.

ירח
ה- 6/6: המעבר של ונוס: טון 9 של פענוח ומימוש כוונת הגל, באנרגיה של ירח בהדרכת נחש: הירח מסמל את אלמנט המים, את הרגישויות שלנו ואת הטראומות האישיות שחווינו בצעירותינו. ביום של פענוח כוונת הגל אנחנו מבינים שהדרך לקבלת עצמנו כפי שאנחנו חייבת לעבור במחוזות הילדות שבהם החלו הביקורת וההרס העצמיים שלנו. הירח הסלוארי מאפשר לנקות את הפצעים הישנים הללו עד שנגיע לתחושה שאנחנו בטוחים ומוגנים ושהיום אנחנו יכולים לסמוך על עצמנו. הביטחון היחידי שיכול להיות לנו הוא בעצמנו, ביכולת ובעוצמות שלנו. ככל שתחושת הערך העצמי שלנו גדלה, נעלמת מאיתנו התלות במסכות ובמנגנוני ההגנה שאימצנו לעצמנו כדי לתפקד בעולם הזה.

ביום של "נפילת האסימון" אנחנו מבינים שעלינו לזכות בשיתוף הפעולה עם הילד שבתוכנו על מנת שנוכל לברוא לעצמנו מציאות ייחודית ומשמחת. הנחש מדריך אותנו היום להנות מהחיים ומהמציאות הקיימת ובכך להעלות את רמת האנרגיה שלנו. הוא מלמד כיצד להתמיר את רגישות הקליטה שלנו לעוצמה ולתחושה של חיות פיזית. ביום הסולארי הנחש מאפשר להתחבר לאותנטיות שבנו מבלי להשוות את עצמנו לבחוץ ולנורמות המקובלות. ככל שאנחנו מבטאים את הרצון האינדיבידואלי שלנו, קל לנו יותר לשחרר פיסות מידע של חסר ושליליות מהזכרון שלנו. ביום זה אנחנו נזכרים שהחיים מלאים בתענוגות ובכל רגע יש מגוון של אפשרויות עבורינו. אנחנו לומדים לנתב את הרגישות הגבוהה שלנו לקבלה של פתרונות פרקטיים לדרכינו עד למצב שבו אנחנו מצליחים לזרום בנועם ובקלות מעניין לעניין.

כלב
ה- 7/6: טון 10 של ההתגלמות, באנרגיה של כלב בהדרכת מראה: הכלב ביום של הטרנספורמציה מלמד אותנו כיצד לפתוח את ליבנו עוד יותר באינטראקציות השונות בחיים. כלב פלנטרי בהדרכת מראה מלמדים על כך שאנחנו עדיין מבזבזים כמות אדירה של אנרגיה על הסובבים אותנו. כדי לברוא לעצמנו מציאות עלינו ללמוד לנטרל את כל התנודות שיש לנו ביחס לעולם ולבחוץ. הכלב מזמין אותנו להתבונן במעורבות הרגשית שלנו, בקיצוניות המחשבתית שחולפת במוחנו ובדרמות שאנחנו יוצרים כדי לזכות באנרגיה מהסביבה שלנו. כדי להגיע לעוצמת הבריאה של הדרקון ולדיוק ולזרימה של הרוח, עלינו ללמוד לשחרר את התלות האנרגטית שלנו בסביבה ולארגן מחדש את סדרי העדיפויות שלנו. הדרכת המראה היום מלמדת כיצד לשחרר מחיינו השתקפויות שמרפות את ידינו. יש מספיק התמודדויות בחיים גם בלי דינמיקות מרוקנות של אשם וקורבן עם הסובבים אותנו.

ביום של "הפינישים" אנחנו לומדים להיות נאמנים לעצמנו ולצרכים שלנו, להעמיד את עצמנו במקום הראשון בחיינו ולהקיף את עצמנו במראות תומכות, שפותחות את ליבנו יותר ויותר. אנחנו משחררים עוד קצת את התלות האנרגטית במראות המקיפות אותנו ולומדים לשים את הפוקוס על עצמנו ועל החלומות שלנו.

לפי החכמה הסינית האנרגיה שמלווה אותנו בימים אלה קרויה: "פיתוי", ("לבוא לידי מפגש"), (הקסגרמה 44) ובה אנחנו נפגשים כרגע בתאוות שונות (הדרכת נחש) ובנקודות חולשה פנימיות (ירח 9). בעזרת כח רצון עמוק והגבלות תקיפות אנחנו לומדים לפתח בצורה נכונה את האופי שלנו (הדרכת המראה). אמנם המפגש עם החשכה העמוקה שבתוכנו יכול ליצור בלבול פנימי אך במקביל הוא גם יכול לגרום לבהירות (כוכב 8) ולמפגש בעל משמעות אמיתית עם העולם שבחוץ (כלב 10).

קוף
ה- 8/6: הטון ה11 של השחרור, באנרגיה של קוף בהדרכת קוף: ביום של המסת המכשולים הסופיים שמעכבים אותנו מליצור, מגיע הקוף המבריק והיצירתי. הקוף ממלא אותנו בהומור ובגמישות מחשבתית שמאפשרים לנו להתייחס אל העולם כאל במה אוהדת ואל עצמנו כלשחקנים ראשיים ומקוריים. הוא מלמד אותנו שרק אנחנו אלה שחוסמים מההשראה האינסופית ומהברקות של הרגע מלהגיע אלינו. ביום של השחרור אנחנו מתבקשים לשנות את זווית הראייה הרצינית והאחראית שלנו על החיים לצורת חשיבה משועשעת וקלילה. ככל שנלמד לשחק בקלילות את משחק החיים ולא ניקח שום דבר ברצינות רבה מדי, כך ההשראה היצירתית תזרום דרכנו.

הקוף היום מזמין אותנו לבטא את הרגישות, האנושיות והפגיעות שבנו. כשאנחנו מוציאים החוצה את הרגשות והמחשבות שלנו ולא שומרים אותם בבטן, מתפנה בתוכנו המקום למקוריות ולביטוי יצירתי. הקוף הוא הגאון שבחבורה שמחובר ישירות לשדה הנפש וכדי לברוא מציאות חדשה עם הדרקון הוא מחבר אותנו היום להדרכה ישירה מהמקור האינסופי.

אדם
ה- 9/6: הטון ה12 של פתרון האתגר, באנרגיה של אדם בהדרכת זרע: אנרגיית האדם ביום הקריסטלי מעידה על כך שסוף כל סוף אנחנו באמת מאמינים ביכולת שלנו להתגבר על כל מכשול שיכול לצוץ בחיים הללו. האדם בפתרון מבטא את הרצון החופשי שלו בכל רגע נתון, הולך בתבונה בדרכי החיים ומסוגל ליצור לעצמו מציאות קסומה בכל רגע. הוא מקבל את האדם באשר הוא אדם, מתבונן בגובה העיניים על הסובבים אותו ויוצר שיתופי פעולה מפרים ומצמיחים בחייו. אנרגיית האדם ביום הפתרון מלמדת מלמדת שהסרנו מאיתנו ספקות ומניפולציות שכליות ואנחנו מחוברים היום לחשיבה הלבבית.

הזרע שביום הרביעי דחף אותנו "להסכים להשתנות" ולנוע אל מעבר למגבלות ששמנו על עצמנו הופך היום להדרכת הפתרון. ברגע שאנחנו מפסיקים לפחד משינוי ולומדים להתייחס אליו כאל דבר חיובי שמביא עימו שמחה וצמיחה, אנחנו יכולים למגנט אל חיינו את כל השפע שבעולם. ביום הפתרון אנחנו מבינים שככל שנקפיד לשנות דברים בחיינו ולא נשמור בעקשנות על הידוע והמוכר, אינסוף הזדמנויות לדרך מאושרת ממתינות לנו. הדרכת הזרע משחררת מאיתנו את מה ששייך לעבר וביחד עם מהות האדם החופשי והפתוח, דלתות חדשות נפתחות עבורנו בכל תחום ותחום במציאות החיים. פתרון אתגר הרוח הופך אותנו לאדם שזורם בעליזות ובנדיבות, צומח ומתפתח ומצליח לנוע בחכמה ועם לב אוהב בדרך האמצע שלו.

הלך שמים
ה- 10/6: הטון ה13 של הנוכחות, באנרגיה של הלך שמים בהדרכת אדמה: הלך שמים ביום הקוסמי מעיד על כך שתהליך הגל חיבר אותנו למלוא העוצמה הקיימת בנו. בסוף גל הדרקון הפכנו לאדם אמיץ ונחוש שמבטא במילים ובמעשים את האמת העמוקה ביותר שלו. אנחנו עוברים מסע שמתחיל באנרגיית הדרקון האימהית והמזינה ומוביל אל הלך השמים הנחוש וההחלטי. מדרקון מקבלת ואוהבת אל הלך שמים עוצמתי וחומל. ביום זה הקפיצה של הגל כבר מגולמת בנוכחות שלנו ואנחנו יציבים, לומדים, נעים ויוצרים. הדרכת האדמה הדשנה והפורייה מעידה על רצף של אירועים סינכרוניים שקורה עכשיו בחיינו והיא מגבירה את הערנות שלנו למתרחש. בגל הראשון של הצ'ולקין החדש ולמעשה לאורך הלוח כולו, אנחנו לומדים כיצד לברוא את הרצונות שלנו אל תוך המציאות היום יומית.

ביום השלושה עשר של הגל הראשון אנחנו עומדים עם שתי רגליים על הקרקע ויודעים בדיוק כיצד ליצור בנחישות שקטה ובטוחה את הרעיונות שלנו. אנחנו מחוברים ישירות להדרכה הגבוהה שלנו וממשיכים לפתח את המודעות והחמלה הקיימים בליבנו. בעזרת האדמה המדריכה היום אנחנו מסוגלים להגיע אל מעבר לעצמי הפרטי שלנו ולתרום את חלקנו הייחודי בשינוי הקולקטיבי שמתרחש עכשיו על פני האדמה. בסוף גל הדרקון אנחנו מלאים בעוצמה ובידע ואנחנו פשוט עושים את שלנו בלי יותר מדי דיבורים. סוף כל סוף הגענו למקום של שקט פנימי שמאפשר לנו להגשים את עצמנו בהנאה ולזרום עם המון חמלה ורכות כלפי עצמנו וכלפי אחינו בני האדם.

מאחלת לכולנו מחזור צ'ולקין חדש

של שמחה, אושר, מימוש ואהבה!

בברכה,

טליה.

mayazone, האתר שלך טליה טוקר >

הראה עוד

4 thoughts on “צ'ולקין חדש מתחיל בגל דרקון (29/5 עד 10/6)”

כתיבת תגובה

Close