השימושון

קבוצת פל"א פרדס חנה

אם אתם עצמאים בטח שמעתם על קבוצות שיווק מפה לאוזן. פורום קבוע של עוסקים מכל מיני תחומים (אחד מכל תחום) שמתכנס לפגישה שבועית, בה מציגים החברים את עצמם ואת תחום העיסוק שלהם ומפנים אחד אל השני לקוחות פוטנציאליים. השיווק מפה לאוזן תפס מעולה בארץ ובעולם כי הוא אמין, מתפשט בגלים ומקצר תהליכים. המלצה ממישהו שמכיר אתכם אישית וניסה את המוצר או השירות שלכם שווה יותר מאלף פלאיירים באלונית. (טוב אולי לא אלף, אבל הרעיון ברור).
יש קבוצות עם אוריינטציה בינלאומית, יש קבוצות שפועלות רק בישראל, ובפרדס חנה יש את קבוצת פל"א – שם מבריק שתופס שתי ציפורים: גם קיצור של פה לאוזן וגם ראשי תיבות של פתח לאפשרויות (עסקיות). את הקבוצה הקימה באוגוסט שולה שדה – שועלת קבוצות ושיווק ותיקה, שעברה להתגורר בפרדס חנה לפני שנה.

פלא בפיקא
 
קבוצת פל"א נפגשת לארוחת בוקר במסעדת פיק"א אחת לשבוע בשעות 8.30 עד 10.30 בבוקר. כל אחד מהחברים יכול להביא אורח לקבוצה. אחרי מדיטציה קצרה (יחודית לקבוצה הפרדס חנאית, שבקרב חבריה יש כמה וכמה עוסקים בתחום הרוחני) שולה מעבירה הדרכה קצרה. בפגישה האחרונה הנושא שעל הפרק היה אינטגריטי. כל אחד מהחברים תרם משלו לחידוד ההגדרה. מה זה אינטגריטי, איך יוצרים אותו, איך מטפחים אותו, האם הוא מגן בסיטואציות של קונפליקט עם לקוח. המסקנה – לא בהכרח. תמיד יהיו לקוחות לא מרוצים והסיבה יכולה להיות החל מחוסר בהירות בהגדרת העסקה וכלה בשיעור קרמתי, ששורשיו נעוצים אי שם בלא מודע. רון, אחד הבעלים של פיק"א הפתיע בנאום ספונטני מאחורי הדלפק: "תמיד יהיה מישהו שלא יהיה מבסוט, גם אם היית איתו הכי ברור. העניין זה להגיע לבגרות אישית עסקית שתאפשר להתמודד עם סיטואציות כאלה"
– אוהבים אותך רון! שולפת חוה רימון תגובה מצחיקה (היא כמו הילד המבריק והמופרע של הכיתה, וגם הגתה את השם פל"א). שולה מרגיעה את הרוחות ומכוונת את הקבוצה לעבר התכנית הקבועה:

  • כל אחד מחברי הקבוצה מציג את עצמו במשך שישים שניות, ואחריהם האורחים.
  • כל שבוע אחד מחברי הקבוצה מציג את עיסוקו במשך 10 דקות.
  • החברים מביאים הפניות עסקיות לחברי הקבוצה.
  • החברים שהתנסו במוצר או שירות של אחד החברים מדווחים בעדות אישית על טיב המוצר והשירות שניתן על ידי אותו חבר.
  • כל אחד מהחברים קובע פגישה אישית להמשך השבוע עם מישהו אחר מהקבוצה. הפגישות האישיות מתקיימות מחוץ לקבוצה, ומטרתן ליצור היכרות קרובה אחד עם השני ועם תחום העיסוק שלו.
  • פל"א פרדס חנה מונה היום כ- 20 חברים ממקצועות שונים ותשמח לצרף לשורותיה אנשי עסקים נוספים מאזור. דוגמא לעסקים שחסרים בקבוצה: איש ביטוח, סוכנות נסיעות, רואה חשבון / יועץ מס, אנשי מחשבים: תוכנה, חומרה, תמיכה, גנן ועוד. שולה הקימה קבוצת פל"א נוספת באזור גזר. שתי הקבוצות משתפות פעולה ומעבירות ביניהן הפניות עסקיות. הכוונה היא להקים קבוצות נוספות, ובכך להגדיל את האפשרות לפיתוח העסקים של כל אחד מהחברים בכל הקבוצות.
    אני שוקלת להצטרף.

    המעוניינים מוזמנים ליצור קשר עם שולה שדה בטלפון: 054-5223838

    הראה עוד

    3 thoughts on “קבוצת פל"א פרדס חנה”

    1. יש עוד קבוצה כזאת, באותו מקום , בימי חמישי בשבע בבוקר , על אותו עיקרון עם אנשים אחרים, הארגון נקרא ibc ויש 15 קבוצות כאלה בארץ, מנס ציונה ורחובות בדרום ועד פרדס חנה הצפונית.
      לפרטים נוספים- רבקה- 0544881106

    כתיבת תגובה

    Close