השימושון

קולות פנימיים

יום שלישי פעמים כי טוב.
למה פעמים כי טוב? חוץ מההסבר המסורתי, פעמיים כי טוב כי ככה החלטתי.
ולא חסרות סיבות להתחפר היום באיזה דיכאון. למשל העובדה שהלך לי ההארד דיסק ואין לי גיבוי והמחשב שלי כרגע באישפוז אצל איציק. כלומר אין לי כרגע מחשב. וגם כשהיה לי עד שלשום בלילה, הוא עבר לשליטתו הכמעט בלעדית של קונצרן הוובקינס/קלאב פינגווין, למי שתהה בנוגע לנפח הכתיבה שלי באתר.
אני מודה לעצמי על זה שדברים חשובים שקשורים בתפקוד שוטף מתקיימים ברשת. למשל הנהלת חשבונות!

בינתיים עברתי למוד נדודים. עכשיו למשל אני עכשיו כותבת מנועה זני, שבנדיבותה הציעה לי את המרחב האינטימי הממוחשב שלה. תכף היא תחזור מרענן האספן ותהיה לי הזדמנות להציץ לתוך בוקר של אישה אהובה עם בתה התינוקת בהוויה של חופשת לידה.
וככה זה יהיה עד שהמחשב שלי יחזור, בלי זיכרון, בלי אישיות, ונתחיל מפוינט זירו.
מי שרוצה להציע לי להתארח אצלו במחשב ו/או לקבל לפטופ לשימוש בינתים – אשמח.

אני נעה בין רחמים עצמים לבין איסוף עצמי דרך הלקאה עצמית – כי ידעתי. כל יום שמעתי בראש "תגבי" ולא עשיתי את זה. לא הושטתי יד אל הדיסק און קי בחנות שקניתי בה מתנה לחבר של ינאי, לא נרשמתי לגיבוי ב mozy למרות שהיה לי ברור שזה הכיוון בעולם הגיבוי והגיבוי, לא למדתי לקח מהשיעור של אילנה, משיחה עם יודהיודה, ולא מהחלום שחלמתי בשבוע שעבר ובו אני חוזרת הביתה מאנשהו ומגלה דממה מוזרה על שולחן הכתיבה ומבחינה שהמחשב נעלם.
אני חושבת שזה מה שהכי כואב לי כאן. ההכחשה של הקול הפנימי.

***

אגב קולות פנימיים:
אתמול רענן מתקשר,תופס אותי מחוץ לאסותא החדש ברמת החייל, ממתינה להורי.
"שמעת על מה שקורה עם שרי ארסון?"
כולי טרודה מהעניין המרכזי שעל הפרק אני אומרת שלא. "חבל,אם היה על זה פוסט באתר הייתי מגיב כבר". אז הלכתי לבדוק וגיליתי שאריסון, אחת הנשים החזקות במשק, יצאה קבל עם ועדה עם ההכרזה שהיא מתקשרת.
ההורים שלי יותר מחוברים ממני לאקטואליה אז שאלתי אותם בדרך הביתה מה הסיפור. "נפלה על כל הראש, מתקשרת עם חוצנים, בחייך תעזבי אותי, ועוד הוציאה ספר – "לידה" גם כן, פפפפפף!" אמא שלי אומרת.
"זה דווקא מגניב, אולי הם יגידו לה להוריד את העמלות של בנק הפועלים" אני מציעה התייחסות שיטחית משל עצמי, מחשבתי נודדת בין הרצון למחשב משלי ובין הצעתו הנדיבה של האיש מהבנק להלוואה בפריים + 8 וחצי.
"יש לה מזל שיש לה יועצים טובים, עוד מתקופת אביה" תורם אבא שלי קיסם פטריארכלי למדורה הקטנה שבוערת באוטו בפקק מת"א צפונה, מגובה בעצבים על הרופא שהכניס מישהו בפרטי על חשבון התור הציבורי שנקבע מראש.
"ואני דווקא חושבת שזה מגניב מאוד שהיא יצאה ככה" אני פותחת סדק קטן בחלון כדי להביא לסירקולציה. משהו שפעם בא לי במסע NLP שעברתי בנסיבות דומות
"פעם היו מעלים נשים על המוקד כשהן חשפו את הכישורים האינטואיטיבים המכשפיים שלהן. את זאתי אף אחד לא יעלה על המוקד כי יש לה מלא כסף! זה גאוני, זה שרות טוב לקולה של האינטואיציה הנשית. כל הכבוד לה בקטע הזה"

כן רענן, אתה מוזמן להגיב 🙂

ושרי אריסון, אם את קוראת את זה ויש לך כמה אלפים פנויים, שתדעי שיש כאן קהילה רצינית של מכשפות ומלאכים שירדו מהמוקד והקימו את המוקד הרוחני הכי סוער בארץ, ושאני פה אחראית על האתר הזה, ושאין לי מחשב משלי. איציק אומר שלפטופ טוב עולה משהו כמו שלוש וחצי. אפשר למצוא אותי כאן.

הראה עוד

21 thoughts on “קולות פנימיים”

  1. honey i'm home!!
    איציק סידר לי את המחשב והחזיר אותו dummy לגמרי, עם גבעת הטלטאביס הירוקה על המסך ושום זיכרון, תמונה, מסמך, אלפי הודעות דואר ששימשו לי כמאגר קצות חוט קוסמי, רשימות מועדפים כנ"ל, פשוט גבעה ירוקה סינטטית, או כמו שיודהיודה אומר: או–ווה, עכשיו תהיה לך וואחד עבודת קוסטומיזציה. עכשיו אני במו"מ עם פליקר שיאפשרו לי להיכנס לחשבון של מושבה חופשית. עד עכשיו נכנסתי על אוטומט דרך העוגיות. והחשבון שאתיו פתחתי את החשבון ביאהו אי שם לפני 3 וחצי שנים מעלה אבק באיזה חוות שרתים אמריקאית. מזל שאת הסיסמאות האחרות אני זוכרת: סקייפ, בנק, פלקס, הבק אופיס שלי באג'ל, ג'ימייל. לפחות את זה תגבו.

  2. ובעניין גיבוי למחשב,.יש איזה בדל של מחשבה שאומר שאם נגבה את המחשב זה כאילו אנחנו לא סומכים על grand forces שישמרו עלינו ושיש בגיבוי איזה אלמנט של חוסר אמון ב"מה שצריך לקרות יקרה". כאילו הגיבוי נובע מפחד ואנחנו לא ניתן למחשבות הרעות ,על מה שעלול או עשוי לקרות למחשב ,להיות שם בשום צורה.. סורה חושך..וכל זה.אחרי שגנבו לי פעם אחת את המחשב ואיתו מאות עבודות אמנות והרבה מאד מוסיקה שליקטתי..אני מגבה .

  3. אי שפיות זמנית או קבועה היא תמיד מענינת ממערכת בתי המשפט דרך ספרות קולנוע תחמי הטיפול למינהם ולפעמים גם בזוגיות…- מ ר ת ק
    עלו לי כמה שאלות הבוקר , לא ששרי תקרא אותם ,סביר להניח שלא , אבל ככה חומר למחשבה גם על עצמי…
    אז שרי קבלה מסר על הצונאמי – אגב היא לא היחידה, אז מה שרציתי לשאול שרי – מה עשית בעקבות המסר? אולי לא היה מה לעשות מראש אבל האם היית בין הראשונים ששלחו סיוע?
    קיבלת מסר על הקריסה הכלכלית – היו רבים שקבלו מסרים אבל גם כאלה שמתוך קריאה נכונה של המערכת הכלכלית כולל משפחת דנקנר, שהתארגנו לקראת הקריסה, בנוגע לעסקיהם הפרטיים – מה את עשית? האם התארגנת עם עסקיך הנוגעים ישירות לכיסם של לקוחותיך על מנת למזער נזקים ,האם יועצי ההשקעות בבנק קיבלו הנחיות המתאימות לתקשור שקיבלת ויעצו בהתאם לציבור המשקיעים? אני לא קיבלתי טלפון מהבנק להציל את המעט שהיה לי..
    השאלה הרחבה שאני מנסה לנסח היא, אם יש בידינו מידע שהגיע אלינו ממלאכים ישויות או קומנסנס וקריאת המציאות – מה אנחנו עושים עם המידע הזה?
    לפני כמה חודשים התקבל תקשור במחוזותינו על רעידת אדמה- אותה מתקשרת התלבטה רבות האם לשתף את כל מי שאפשר ואולי להתפדח, או לשמור את המידע לה ולמקורביה ולצאת אחראית אם חלילה יתרחש אסון
    אז היא פרסמה!!! והיו רבים שהגיבו מתוך תחושה עמוקה שאכן משהו עומד להתרחש ורבים אחרים גיחכו וכשרעידת האדמה הפיזית לא התרחשה- נו פדיחה או לא?
    קודם כל אולי היא עוד תתרחש- המומחים ה"ארציים" ממתינים לה מאוד
    ורעידות אדמה פרטיות אישיות בספרות הנפש והרוח קורות גם קורות גם אם בתדרים מעודנים יותר מהפיזי.. היא לקחת את "הסיכון" ובכל התגלתה אצילות נפשה
    אז שרי , אתה, את אתם אנוחינו ואני – מה אנחנו עושים ?
    שרי לעניות דעתי היתה עסוקה ברכישת פנהאוס היסטרי בתא- יופי מגיע לה היא מליארדרית וזכותה לעשות בכספה כרצונה, אבל זה לא נראה כמו התרכזות בהערכות לקרייסס כלכלי שתוקשר לה באופק…
    לגבי השאלה הרחבה שעמליה הביאה – כולנו מתקשרים , השאלה את מה ,היא במקומה.
    גלו…. חובבים בתחומים השונים בוודאי הטיפוליים עלולים לגרום נזק ללקוחותיהם
    מתקשרים אשר לא ערים לכוחות אשר פועלים דרכם , לספרות השונות של התקשור- האם זה אינטואיציה, אימגינציה, האם התקשור הוא של רשמים המתעופפים סביבינו שהם רובד נמוך ומתעתע של תקשור , האם אילו ישויות שליליות אשר בדיוק כמו הישויות הנאצלות מנסים להעביר מידע.. גם הם יכולים לעשות נזק במיוחד לאילו אשר במקום לעבור תהליך של התפתחות תודעתית והרחבת שדה ההכרה או אפילו רחמנא ליצלן , טיפול פסיכולוגי, נשענים על התקשור ולא תמיד המתקשר/ת יש לו ההערות הזו לאמר- תקשור זה לא במקום תהליך .. במקרה זה או אחר..
    אלא בקלות יזמינו את הלקוח למסע תקשורים "מרפא"..ואני לאמבקרת חס וחלילה קבוצות עבודה
    משמעותיות סביב ישות זו או אחרת
    האם למתקשר/ת – יש כלים לבחון את מקורות הידע העובר דרכו ??
    לצערי חוויתי חויה מאוד לא נוחה -בלי שמות, של תקשור שהיה ערבוב בין דעות אישיות ,שהתבססו על שיחה מקדימה, שפה תנכית, ואיזו איטואיציה – אולי היה שם משפט אחד שהיה בו ניצוץ..השעור הזה. עלה לי 300 שח ויצאתי ממנו עיפה כמו אחרי מסע כומתה- נשאבו לי כל הכוחות
    קראתי את התקשור גם שנה אחרי ..מתוך ביקורת עצמית, נו שוין , כבר לא הייתי מזועזעת ונסערת רגשית אלא קצת יותר אוביקטיבית – יכולתי ממש לנתח את הטכסט .השוותי אותו עם כתיבה שלי שנעשתה בעבודה עצמית מסוימת .. מבלי להחמיא לעצמי אלא רק כדי להדגיש את הנקודה- שברמה הזו של"תקשור" דייקתי מאוד. זה קורה לי גם עם אחרים ואני לא מיד פותחת חדר אפוף קטורת וסמלים ומקבלת אנשים לתקשור – זה רובד שלכולנו יש וניתן לפתח/ לפתוח אותו.
    שטינר דיבר על פיתוח של העל חושי – שיש סט של חושים הכלולים תחת הכותרת ראיה רוחית
    שהם קשורים גם לעבודה ההתפתחותית שלנו וגם לאבולוציה של התודעה.
    זה עושה הרבה"רעש" במערכת , מכיוון שיש מי שהחושים האלה פתוחים אצלו יותר או פחות, ונדמה לו שהוא מתקשר ישויות , הוא בסכה מתקשר את עצמו -מורחב..וזה נפלא ומאוד חשוב
    אבל אין לבלבל את זה עם תקשור ומיד לפתוח את אותה קליניקה מסתורית..
    יש לי כבוד כל כך עמוק לאותם בריות שישויות גבוהות שמעבירות דרכם מסרים לטובת האנושות
    זה עול ואחריות עצומה – וגם ויתור מסוים על האינדבידואליות שכל כך אנחנו קשורים אליה בעידן הזה..
    אבל להבדיל או לא..כמו שאבדוק היטב לגבי מטפל /ת שאמור להזרים לי את האנרגיה ולגעת בחיבורים העדינים של גוף נפש רוח או אפילו "סתם" רופא שיניים, על אחת כמה וכמה אני נזהרת בידעונים/יות..
    אחרי שפגשתי ישויות גבוהות אולי אפילו ניתן לאמר מוארות וחוויתי את האנרגיה והעוצמה של הידע אותם הן מביאות ,אז באותו שוק פתוח שגלו ציינה אני מתבוננת עם סימן שאלה- האם אכן זה חלק מהבלבול של העל חושי עם הישויות ויש כאן מציאות מבורכת אם גם כאוטית או שיש כאן שרלטנות לשמה- מן הסתם כל התשובות נכונות – לא בגלל שאני חכמה אלא בגלל שהתמונה האתרית היא כמו של מאיץ חלקיקים – החלקיקים עפים לכל הכיוונים במהירות מתגברת נתקלים ונזרקים באופן כאוטי אך מאורגן ברמות אחרות
    שלבי הבינים האלה ואולי תמיד אילו שלבי ביניים , מזמינים אותנו להעלות את תדרי הערנות שלנו כאיכות בסיסית יומיומית על מנת להתנהל בהאצה הזו ולראות נכוחה ובבהירות ככל שניתן את ההזדמנויות ביחד עם המכשולים שהכוחות האלה מביאים.
    ובפעימות הדופק האחר נהיה נמדדים.

  4. היי היי היי עצור עצור ,גלו.. אני אומרת בדיוק את ההפך.. תקראי שוב.. אני ממש לא מנאצת את התיקשור. למדתי 5 שנים אצל מתקשרת על ואני נעזרת בשני של הדר מדי פעם.. ההפך לגמרי הוא הנכון.. יש אנשים שמביאים אינפורמציה מעולה חשובה ובלתי נתפסת כמעט ממקורות חיצוניים ..ויש הזויים שמשמיעים קולות של דולפינים ומשתמשים בזרגון באופן עקום וראיתי ושמעתי גם כאלה..ואני מצטערת מאד אם דברי נקראו כמכפישים את התופעה. ממש לא!!. אני שואלת את עצמי בכל תיקשור כזה שאני נוכחת בו באיזה אופן ,האם הוא מדבר אלי אמת. אלי!! אמת!!. ושרי יכולה או לא יכולה לתקשר בפרווה ממרומי ערימת הכסף שלה כאוות נפשה. בואו ונשמע אותה ונדע אם יש או אין שם אמת. [ואני לא פותחת כאן דיון מהי האמת ]. אני מסכימה איתך בהכל. ולפעמים ה"צינור" עצמו לא נקי לגמרי ובכל זאת עובר שם משהו נקי וטהור ולפעמים הנקיים והטהורים מקשקשים דברי הבל. וזה מה שניסיתי להגיד, שלא ניפסול מיד בגלל שהציפוי עטוף פרווה. תופעת התיקשור נפוצה והיא חומר לשיחות על מתקני העינויים בחדרי הכושר..ושקל מאד להוליך שולל את המתאווים להאמין בקולות עליונים ושצריך להקשיב טוב ולחפש את צליל האמת . וגם אנחנו מן הסתם כשנקבל את הקונגלומרט הכלכלי שלנו לנהל,נשנס מתניים נגייס את נסיוניינו מתחומים אחרים ונצא לדרך חדשה..
    אין לי מסקנות מובהקות..אני נשארת עם כל סימני השאלה. וכל פעם שאני נעזרת בעצמי בתיקשור אני מביאה איתי את הספק.. והתכנים שעולים בתיקשור הם ההוכחה היחידה לאמיתותו. בשבילי לפחות.. אז יאללה שרי.. שחררי איזה מסר לאנושות.. ונדע מה את שווה..

  5. עמל יקירתי
    ללעוג לתופעת התקשור, במיוחד כשאת עוטה את הגלימה בעצמך, זה כמו להגיד שכל הגברים הם מניאקים. נכון, את יכולה להיתקל בתשעים ותשעה גברים אטומים, ורק באחד שמרגיש נכון. אז מה, בגלל התשעים ותשעה תיוותרי בבתולייך?

    וזהו שצריך רק אחד. מה זה משנה מי מתקשר עם מה? שדה התקשור זה כמו שוק ענקי. המרחב הזה פתוח, וכל מי שרוצה – מלמעלה ומלמטה – מסתנן פנימה ומשמיע דברו. גם מטפלי שיאצו יש הרבה יותר חובבים (בלשון המעטה) מיודעי דבר.
    הדרך שבה אני יודעת אם זה מתאים לי היא בעיקר התבוננות באדם שדרכו עובר הידע: נקיון, בהירות, חמלה, מיקוד, התחושה שהמסר מותיר בי – קבלה וחמלה ללא שיפוט, גם אם באותו יום אני זוכה לדברי תוכחה. נתקלתי כבר בהרבה ערוצים שהעבירו אלי ידע יחד עם הפילטר האפרורי שלהם, וזה מיד מותיר עקבות במערכת שלנו.
    למזלי הרב לי יש אחת שאני סומכת עליה, וזה מספיק לי בהחלט. 🙂

    בעניין אחד אני מסכימה עם כגן. שרי אריסון כשלעצמה לא מעניינת. אין ספק בכלל. אבל התופעה של אשה עם הרבה כסף והשפעה שעומדת ולוקחת צד שנחשב כלא שפוי במקומותיה – זה מעניין.

  6. אין על דיוגנס. כשאלכסנדר מוקדון פגש אותו, ספון באותה חבית, הוא שאל אותו במה הוא יכול לעזור לו, אז דיוגנס ענה:"תזוז בבקשה כי אתה מסתיר לי את השמש". כולם היו בטוחים אגב, שאלכסנדר מוקדון יערוף את ראשו, אבל למרבה הפליאה, הם פתחו ביחד בקבוק יין, והתיישבו לדבר.

    על דיוגנס מספרים עוד שהיה מסתובב בשווקים של אתונה , באור יום עם נר, ששאלו אותו מדוע אתה מסתובב עם נר הוא ענה :"אני מחפש בן אדם".

    ונסכם בעוד אמירה שמיוחסת לדיוגנס שנמנה על אסכולת הפילוסופים הציניקנים שאולי הכי מתאימה לציר פרדס חנה כרכור/ נאות גולדה והקולות הפנימיים שבינותם, אילאיל, והנה היא כאן היישר מויקיפדיה:

    פעם, כשדיוגנס רחץ עדשים עבור ארוחתו, בא אליו אריסטיפ, תלמיד לשעבר של סוקרטס. "אם תלמד להחמיא למלך", אמר לו אריסטיפ, "לא תיאלץ לרחוץ עדשים". "אם תלמד לרחוץ עדשים", השיב לו דיוגנס, "לא תיאלץ להחמיא למלך".

  7. פרווה יקרה כסימבול, אליאל. רכיב ייצוגי של אורח חיים שרחוק שנות אור מזה של דיוגנס, למשל, שבחר לחיות עירום בחבית. כן אני רואה בזה הפרעה. זו אולי צורת חשיבה שמרנית, מאד לא דה-קונסטרוקטיבית כצו השעה, אבל לא לחינם יש מסורת שקושרת עבודה רוחנית עם צניעות. אני מכבדת את זה ובדרך כלל מאמינה לזה. ואני לא לובשת שרוואל.

  8. סופסופ הגעתי למחשב – מסתבר בקריז – ואני רוצה להודות לכל מי שמציע לי עזרה זה פשוט שיגעון. 5 דקות מפרסום הפוסט התקשרה טלי מצליח והציעה לי לפטופ חלופי חמודון בהשאלה שאיתו אני גולשת לכל מקום ואתר חוצימלמושבה חופשית. העניין הזה עם 012 הגיע גם אלי.. אז ליצאתי לסיבוב.

    בפניה מכביש החוף לרמת אביב, באיזו כיכר שמאלה נוסע לפני אוטו בכוריאוגרפיה מוכרת. אני ישר מתמזגת עם האיטיות ובמרחב שנוצר מזהה על המספרשלו את המדבקה הסגולה של מכון רישוי חן.
    ד"ש מפרדס חנה..

    טוב, אז אם אני כבר פה אולי אתחיל להתערבב קצת.
    אני אוהבת מאוד לבלות עם משפחת יזרעאלי!

    לפני שניגשתי לקרוא בשקיקה את התגובות של פורום המכשפות והמכשף קיבלתי הרצאונת מקיאם על הממבו ג'מבו של הניו אייג' ועל השקר של הסיקרט וכו'.
    כן, בבקשה, תמשיכו.

  9. ביג דיל. שרי אריסון מתקשרת. נו אז מה? מי זו שרי אריסון. למה המידע הצהוב הזה צריך לעניין אותי? נוחי דנקנר לא זז בלי הרנטגן. מאות אנשי עסקים לא עושים צעד בלי להתייעץ באסטרולוגים, קלפי טארות, תנועת המטוטלת של ביצי דוב הפנדה במזרח סין, ושתיית אבקת עור עקרב מעורבת באפר של צב גמדי שנמצא רק בדרום הסהרה הספרדית.מה זה קשור אלי?

    האם אני רוצה ששרי אריסון תאמץ את "המוקד הרוחני הסוער ביותר במדינת ישראל"? אולי המוקד הרוחני הסוער ביותר נמצא בכלל בבני ברק?

    רוצים מליארדר אקסצטנרי באמת? קבלו את הווארד יוז. רוצים יורש שהצליח להגדיל את ההון המשפחתי, קבלו את איתן וורטהיימר.

    תאמיני לי, ברונית שאת לא רוצה את שרי אריסון והפמליה שלה ברחובות כרכור ופרדס חנה. ואם היא הייתה קשובה קצת באמת אז היא לא הייתה לוקחת פריים +8.5 אחוז (וגם את אל תקחי)כי זו ריבית עושק. בנק ישראל מוריד את הריבית לחצי אחוז כדי לשחרר את מחנק האשראי והבנק המתוקשר בבעלות המתקשרת רק מעלה את הריבית כי הוא מפחד מהתמוטטות כספית של הלווים הקטנים. לגדולים באמת (לבייב, תשובה, דנקנר ושות') הוא ישחלף את ההלוואות, יפרוש אותם ויזיע רק כדי שהם יחזירו את המיליארדים.

    בקיצור. שרי מתקשרת. איך אומרים במדורי הספורט: כנראה שעונת המלפפונים התחילה.

  10. אני חושבת שיש כאן איזה פיספוס.. בואו לא נתעסק בגברת אלא בפנומנה שבחרה לפרסם עכשו..[כן ,וגם נושא הטיימינג הוא בהחלט בר דיון. ] מה זה מתקשר? איך באמת יודעים אם מישהו מביא אינפורמציה גבוהה מישויות חסרות גוף פיזי או שסתם פתח את הברז ומזרים אלינו את האלטר איגו שלו את הhigherself שלו את משוגותיו פחדיו ושגיונותיו. אני לא פוסלת תיקשור בפרווה.. [בגילגולי הסיביריים ודאי תיקשרתי וודאי בפרוה] אבל היום כשכל בר בי רב ששעתו בידו וממונותיו סבירים צועד לו אל המרכז הרוחני הקרוב ונרשם לסדנאות קורסים וחוגים של דמיון מודרך, תיקשור, שפתגוף, שיח מלאכים, הקול הפנימי,ונהיה מומחה גדול ואלוף הז'רגון הרוחני ניואייג'י המגניב החדש והבלתי ניתן לאימות .עימות.
    אז ,אין ספק,כולנו מתקשרים-כן או לא פרווה. ויעלה,בדקת את זה במקום הביוגרפי,באיזה שבעיון הזוי נמצאת זאת ,שאולי צריכה לעשות אאוטינג לחלק הרוחני שלה? ואם ננסה מין תרגיל מחשבתי הפוך ועלינו נופל פתאם איזה עסק משפחתי לנהל [משהו שווה ערך לתיקשור של האשה בפרווה], האם נוכל לו או האם נכנע ללועגים שאומרים שמכיוון שמעולם לא ניהלנו עסק איך נעשה את זה עכשו..
    בקיצור.. סתם מחשבות של קיץ בעוד סירי ריבת המשמש מתבשלים להם אחרי ערב של תאטרון מקומי משובח.

  11. בל נשכח שהגברת היא אמריקאית ואת רוח הניו אייג היא מכירה משם
    יש פער אדיר בין מה שהיא משחררת כסוג של סטיקר רוחני דביק להתנהלות של פריים +8 וגבר קרח ושמן שמפוטר עי הנגיד עם מידע חסוי לציבור על הסיבות לכך
    הגברת החזקה המקיפה עצמה במלאכים ופיות בעיקר מפלסטיק אולי רואה וחוזה אבל לעניות דעתי בעיקר הוזה ..אין כל קשר בין ניהול הבנק לשאר רוח ואין כל קשר בין השכונה שנבנת עי החברה ה"ירוקה" שיכון ופיתוח שבבעלותה – בכרכור לשכונה ירוקה
    העובדה שהיא אישה מאוד משמחת כנקודת פתיחה לנשים שכמונו אבל זה לא מספיק לי
    בהתנהלותה המתקשרת והמתוקשרת היא מסכנת את הבנק הגדול במדינה שהיא מחזיקה רק חלק ממנו , וזה אומר את כספינו ואת הכלכלה הישראלית כולה
    אם היתה שרי דארלינג אישה מהסוג שאנחנו מיחלות לו עם שאר רוח אמיתיתהיא כבר היתה מזמן יכולה לעשות מהפכה בבנק
    מי זוכרת לה את המהלך המקביל של פיטורי 900 עובדים לקמפיין השלום מתחיל ממני.. אבל לחשוב על הכשרה והשמה מקצעית למפוטריה זה לא-בשם הכלכלה הקפיטליסטית
    ההתנהלות הפרוותית שלה צועקת למרחוק גם אם היא צמחונית ועושה מדיטציה
    זה לא אומר כלום
    אדם נבחן במעשיו ו
    אני בטוחה שכוונותיה טובות והיא מאמינה לכל מילה שהא אומרת הנשיות שלה לא יוצרת אצלי אמפטיה אוטומטית
    היא לא עמדה לצידה של האחות שסעדה אותה כשאדון גלזר השמנוני התעסק איתה
    היא לא עומדת לצידם של הלקוחות של הבנק שלה היאכטה שלה לא משדרת צניעות ואיפוק אריסטוקראתית אלא ראוותנות נהנתנית – ראיתי אותה!!
    יש עושר שהוא פרסט קלאס ויש עושר שהוא סנטטי צועק שופוני וביחד עם כל האמירות המתוקשרות שלה -ידעתי ולא יכולתי לאמר/ לעשות .. בלללהבללה בללה היא פשוט פאטטית בעיני
    אם בעקבות הראיה הרוחית שהא טוענת לה היא היתה מוליכה איזה מהלך ניהולי אחר ולא דנקנרי
    מגיבה פועלת מתריעה מגנה על הבנק מעסקאות מפוקפקות ולא משאירה את העבודה לנגיד שעצר לא פעם השקעות הזויות שהיו מפילות לנו את הבנק על הראש
    אם היא היתה כזאת –שאפו – אגב גם אם היא היתה גבר.
    אבל היא העיפה את שלמה נחמה המקסים המקצועי ונעים ההליכות ושמה עוד קרח ושמנוני במקומו ..שמהמר על הכסף שלנו עם המטריה התכלכלת של שרי דיר.
    בסכ בכל בחורה טובה עם כוונות טובות שהולכת קצת לאיבוד וקראתי כמה כתבות בנסיון נואש לראות אולי יש משהו בדבריה אבל הראיתי ולא גיליתי הזה גמר אותי
    בואי לפרדס חנה שרי -קחי את ההזמנה של רונית תדאגי לה ללפטופ ולשכונה בכרכור -וגם לשיכונים שליד
    תבואי קצת לידית תראי את ההצגה הביתה- ותחשבי על זה קצת
    יש לך פוטנציאל – רק שכמו בשפה הבנקאית – מימושים ולא רק דיבורים וסליחה על ההשתלחות ועל כך שאני לא מתרשמת שאישה במעמדך מעיזה לדבר על תיקושורים בתקשורת
    העיקר תשני טוב ותקומי טוב ותרגישי טוב וחמסה עליך

  12. קראתי את הכתבה על שרי. מה אני אגיד, יש לה אומץ לאשה הזאתי. כל כך הרבה קרחות וכרסים מרימים עליה גבה, כל כך הרבה משקפיים ומקלדות, טורי מספרים וטבלאות, אנשים שאומרים מה שהם אומרים מתוך קביעה, בביטחון, ללא ספק.
    נוצר סדק וזה משמח אותי. כל הכבוד לשרי, שעוד לא החלטתי אם היא באמת מטורללת.
    מה שבטוח, היא מבינה את הכיוון. אני מאחלת לה הצלחה רבה. קר שם בחוץ, גם כשאתה יכול להרשות לעצמך פרווה.
    וגם לך כל הכבוד הברונית הנודדת. יאללה לפטופ.

כתיבת תגובה

Close